دو کوون، بنیانگذار آزمایشگاه Terraform به چهار ماه زندان در مونته نگرو محکوم شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم دو کوون، بنیانگذار آزمایشگاه Terraform به چهار ماه زندان در مونته نگرو محکوم شد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فصل دیگری در این هفته در حماسه طولانی و عجیب Do Kwon آزمایشگاه Terraform منتشر شد. بنیانگذار رسوایی ارزهای دیجیتال به دلیل جعل اسناد رسمی چهار ماه را در زندانی در مونته نگرو خواهد گذراند.

دادگاهی در پودگوریتسا، پایتخت مونته نگرو، این هفته کوون و چانگ جون هان، مدیر اجرایی سابق آزمایشگاه Terraform را به دلیل جعل اسناد مسافرتی به چهار ماه زندان محکوم کرد.

بر اساس بیانیه دادگاه، این احکام شامل مدت زمانی است که این دو مرد قبلاً در بازداشت گذرانده اند، یعنی 85 روز پس از دستگیری در فرودگاه پودگوریتسا در ماه مارس در حالی که تلاش می کردند به دبی پرواز کنند. این دو نفر می توانند ظرف هشت روز پس از دریافت نسخه کتبی حکم دادگاه نسبت به حکم دادگاه تجدید نظر کنند.

کوون و هان در اولین جلسه دادگاه خود در ماه مه به اتهام جعل گذرنامه و مدارک مسافرتی خود را بی گناه دانستند. در آن زمان، مقامات اسناد جعلی شامل دو پاسپورت کاستاریکا، دو پاسپورت بلژیکی و دو کارت شناسایی را ضبط کردند.

دادگاه عالی در مونته نگرو تصمیم قبلی دادگاه بدوی را نقض کرد که می توانست کوون و هان را به قید وثیقه آزاد کند. اما یک هفته بعد، دادگاه عالی مونته نگرو دوباره با اعطای وثیقه موافقت کرد 400000 یورو (437000 دلار) برای هر کدام و پیشنهاد حبس خانگی تحت نظارت پلیس.

گام بعدی کوون هنوز نامشخص است زیرا هم ایالات متحده و هم کره جنوبی به دنبال استرداد او به دلیل اتهامات مربوط به فروپاشی آزمایشگاه Terraform در هر دو کشور هستند.

در ماه فوریه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) Kwon و Terraform را به کلاهبرداری از سرمایه گذاران آمریکایی که توکن های Terra USD و Luna را خریداری کرده بودند متهم کرد.

گری جنسلر، رئیس SEC، گفت: «ما ادعا می‌کنیم که Terraform و Do Kwon نتوانستند اطلاعات کامل، منصفانه و واقعی را همانطور که برای مجموعه‌ای از اوراق بهادار دارایی‌های رمزنگاری مورد نیاز بود، به ویژه برای LUNA و Terra USD، به عموم ارائه دهند. ما همچنین ادعا می کنیم که آنها با تکرار اظهارات نادرست و گمراه کننده برای ایجاد اعتماد قبل از ایجاد ضررهای ویرانگر برای سرمایه گذاران، مرتکب کلاهبرداری شده اند.

دان سونگهان، دادستان کره ماه گذشته به WSJ گفت: «تحقیق پرونده در کره جنوبی کارآمدترین راه برای اجرای عدالت خواهد بود، زیرا اکثر همدستان و شواهد مرتبط با حوادث Terraform در کره جنوبی مستقر هستند.

آمریکا و کره جنوبی با مونته نگرو معاهده استرداد ندارند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vgs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *