راه اندازی تحویل مستقل Nuro برای بازسازی، توقف توسعه تجاری

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم راه اندازی تحویل مستقل Nuro برای بازسازی، توقف توسعه تجاری
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

استارت‌آپ تحویل مستقل Nuro در بحبوحه یک بازسازی است که منجر به اخراج کارکنان و انتقال منابع از عملیات تجاری و به سمت تحقیق و توسعه خواهد شد.

این دومین بار در کمتر از یک سال است که Nuro – یکی از عزیزان دنیای AV که 2.13 میلیارد دلار جمع آوری کرده است – کارگران را در تلاش برای کاهش هزینه ها و گسترش باند سرمایه اخراج می کند. در ماه نوامبر، نورو حدود 300 نفر یا 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد. نورو از بیان اینکه چه تعداد از تقریباً 1100 کارمندش تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، خودداری کرد. انتظار می رود کارمندان تا پایان هفته یاد بگیرند چه کسانی از کار اخراج خواهند شد.

این بار، این شرکت فقط مشاغل خود را کاهش نمی دهد. Nuro در حال تغییر عملیات خود است، تغییری که برنامه های افزایش عملیات تجاری در سال جاری را متوقف می کند و تولید حجم ربات Nuro خود را به تاخیر می اندازد – ربات تحویل نسل سوم یا R3 که به عنوان پرچمدار استراتژی تجاری آن طراحی شده است. Dave Ferguson و Jiajun Zhu، بنیانگذاران، Dave Ferguson و Jiajun Zhu در یک پست وبلاگی که چهارشنبه منتشر شد، نوشتند Nuro با ایجاد این تغییرات می‌تواند باند پرواز خود را دو برابر کند و سرمایه کافی برای فعالیت سه سال دیگر بدون جمع‌آوری پول بیشتر به آن بدهد.

این شرکت با سرمایه سرمایه گذاران برجسته از جمله بیلی گیفورد، شرکت مدیریت و تحقیقات فیدلیتی، گوگل، بودجه لازم را برای رسیدگی به همه چیز از تحقیق و توسعه و طراحی خودروهای سفارشی گرفته تا استقرار خلبان های تجاری با شرکای مانند کروگر و اوبر در اختیار داشت. اکنون، این شرکت قصد دارد عملیات تجاری خود را کاهش دهد یا متوقف کند و بخش عمده ای از منابع و افراد خود را در توسعه سیستم مستقل خود قرار دهد.

فرگوسن و ژو نوشتند: “تنش اساسی در توسعه خودرانی بین کارایی سرمایه و سرعت ایجاد یک سرویس اولیه وجود دارد.” ما از لحاظ تاریخی سرمایه‌گذاری هنگفتی در راه‌اندازی خدمات تجاری انجام داده‌ایم و چیزهای زیادی از مشتریان خود آموخته‌ایم. اما استقرار تجاری هزینه قابل توجهی دارد، هم از نظر منابع و هم تمرکز بر استقلال. و تا زمانی که اقتصاد واحد این خدمات معنا پیدا کند، فکر می‌کنیم عاقلانه است که روی کارهایی که می‌توانیم به‌عنوان یک استارت‌آپ کارآمد انجام دهیم، تمرکز کنیم.»

Nuro گفت که به عملیات تجاری در مقیاس کوچک برای آزمایش و یادگیری با شرکای منتخب ادامه خواهد داد. این شرکت در منطقه خلیج و هوستون فعالیت می کند و قصد دارد به فعالیت در این دو بازار ادامه دهد.

این شرکت همچنین برنامه های تولید خود را کاهش می دهد. در سال 2021، نورو اعلام کرد که قصد دارد 40 میلیون دلار برای توسعه یک مسیر بسته و یک کارخانه 125000 فوت مربعی برای “ساخت ده‌ها هزار ربات” با مشارکت BYD آمریکای شمالی سرمایه‌گذاری کند. فرگوسن به TechCrunch گفت که Nuro همچنان در حال برنامه ریزی برای استفاده از R3 (ربات Nuro) خود است، اما از تولید آنها در مقیاس بزرگ خودداری می کند. همچنین قصد دارد به استفاده از مسیر آزمایشی دوره بسته خود ادامه دهد. این تاسیسات هنوز در حال ساخت است. ربات‌های آلفا R3 توسط BYD ساخته شده و در تاسیسات Nuro در کالیفرنیا مونتاژ و تکمیل شدند.

فرگوسن گفت: “ما خودروهای آلفا (R3) خود را خواهیم داشت.”، با اشاره به اینکه اینها اولین ربات های R3 هستند که با BYD ساخته شده است. ما می‌توانیم از آن‌ها در جاده‌های عمومی استفاده کنیم و بنابراین همچنان به انجام آزمایش‌ها و استقرار داخلی خود ادامه می‌دهیم. بنابراین R3s را در جاده‌ها خواهید دید، اما تمرکز آن بر روی استقرار صرفاً برای کمک به پیشبرد خودمختاری خواهد بود نه تلاش برای افزایش تجاری‌سازی.»

فرگوسن این را به عنوان یک رویکرد مبهم توصیف کرد.

“ایده این است که وقتی استقلال بیشتر و بیشتر بالغ می شود و رک و پوست کنده می شود زیرا می تواند در مناطق بسیار بزرگتر عمل کند و ما اساساً خودمختاری تعمیم یافته داریم، پس ما برگردیم و میزان تولید و استقرار را افزایش دهیم. ” او گفت.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mPEtwI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *