رایانه های شخصی Microsoft CoPilot+: چرا باید و نباید هیجان زده باشید؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6رایانه های شخصی Microsoft CoPilot+: چرا باید و نباید هیجان زده باشید؟ می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

مایکروسافت رسما گام بزرگ بعدی خود را در مسابقه با آخرین نسل دستگاه های خود برداشته است: رایانه های شخصی Copilot+. اولین موج از لپ‌تاپ‌های Copilot+ با پردازنده‌های اسنپدراگون ایکس الیت و اسنپدراگون ایکس پلاس که برای اولین بار در 20 می رونمایی شد، چند روز پیش وارد بازار شد.

 

Copilot Main

در حال حاضر، چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، و مانند تقریباً هر قطعه فناوری، برخی از این رایانه های شخصی جدید را دوست ندارند. ما این موضوع را برای شما با فهرست کردن اینکه چرا باید در مورد رایانه‌های شخصی Copilot+ جدید هیجان زده باشید و نباید هیجان زده باشید، برای شما شرح می‌دهیم.

چه چیزی یک کامپیوتر Copilot+ را می سازد؟

اما قبل از اینکه در مورد این موضوع به طور عمیق صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا در مورد آنچه که یک کامپیوتر Copilot+ را می سازد صحبت کنیم. برای شروع، مایکروسافت تعریف می کند که هر رایانه شخصی برای نشان دادن نام تجاری Copilot+ باید دارای یک چیپست با یک واحد پردازش عصبی (NPU) با قابلیت حداقل 40 TOPS (عملیات Tera در ثانیه) برای عملیات پیچیده مبتنی بر هوش مصنوعی روی دستگاه باشد.

علاوه بر این، رایانه شخصی باید حداقل 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی متوسط ​​برای مدیریت برنامه های روی دستگاه داشته باشد. اگر هر لپ‌تاپی این مشخصات را داشته باشد یا از آن فراتر رود، می‌توان نام تجاری Copilot+ را توسط مایکروسافت به آن اعطا کرد.

چرا باید هیجان زده باشید؟

1. دلیل اصلی هیجان‌زده شدن در مورد راه‌اندازی اولین موج رایانه‌های شخصی Copilot+ این واقعیت است که، حداقل روی کاغذ، قول می‌دهند برای کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی روی دستگاه که محدود به کارهای ساده نیستند عالی باشند. بات می تواند انجام دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تخفیف های جمعه سیاه 2022

از ارائه پشتیبانی از وظایف مولد هوش مصنوعی گرفته تا حتی کمک به شما در ایجاد پس‌زمینه برای تماس‌های ویدیویی، توانایی تولید زیرنویس به ۴۴ زبان در زمان واقعی برای تماس‌های صوتی، تصویری یا ویدیویی، کمک به کاربر در تعامل با برنامه‌هایی مانند Adobe Creative Suite. و حتی بهینه سازی عملکرد رایانه شخصی شما و همچنین عمر باتری، Copilot+ PC مزایای زیادی را نوید می دهد.

2. رایانه‌های شخصی Copilot+ همچنین قدرت خوبی را برای فرآیندهای هوش مصنوعی روی دستگاه ارائه می‌دهند. برای چشم انداز، در مقایسه با حداقل 40+ TOPS پهنای باند خام NPU ارائه شده توسط رایانه های شخصی Copilot+، تنها 38 TOPS در چیپست M4 اپل که اخیراً معرفی شده و 18 TOPS در چیپست M3 که در اکثر مک بوک ها و های خود استفاده می کند، دریافت می کنید.

همچنین لازم به ذکر است که 40 TOPS حداقل برای واجد شرایط بودن برای رایانه شخصی Copilot+ است و این عدد در لپ‌تاپ‌های فعلی Snapdragon X Elite و برخی دستگاه‌های آینده مانند Acer، Asus، Dell، HP، Lenovo و Samsung به 45 TOPS می‌رسد. .

3. یکی دیگر از حوزه‌های اصلی تمرکز، توانایی رایانه‌های شخصی Copilot+ برای افزایش قابلیت‌های دوربین در دستگاه است. برای مثال، دوربین‌های Surface Laptop Edition 7 و Surface Pro 11th Edition که اخیراً عرضه شده‌اند، دارای ویژگی‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی مانند تماس چشمی، فیلترهای خلاقانه و تاری پرتره هستند.

کپیلوت جدید

همه این ویژگی‌ها در کنار هم به کاربران کمک می‌کنند تا ارائه‌های بهتری ارائه دهند یا فقط برای تماس‌های ویدیویی حرفه‌ای امروزی در محل کار.

چرا نباید هیجان زده باشید؟

اما در حوزه رایانه های شخصی Copilot+ همه چیز خوب نیست. در حال حاضر، این آخرین نسل از لپ‌تاپ‌های سازگار با هوش مصنوعی احتمالاً جالب‌ترین ویژگی‌ها را ندارند، و شاید بتوانیم ویژگی بحث‌برانگیزی را که Copilot با آن به ارمغان می‌آورد، اضافه کنیم.

این قابلیتی است که بر روی کاغذ، تمام کارهایی را که روی رایانه شخصی خود انجام می دهید برای عملیات یادگیری ماشینی بهتر و برای کمک به شما در به خاطر سپردن و مرور مجدد هر کاری که در گذشته در رایانه شخصی خود انجام داده اید، با صرفاً درخواست از رایانه خود برای یادآوری آن ها زیر نظر دارد. آی تی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل (دوباره) آی پاد را اختراع کرد | TechCrunch

از درخواست «تصویر یک توپ دیسکو» که دیروز ویرایش می‌کردید تا «تصاویر تفلیس» که هفته‌ها پیش در هارد دیسک خود ذخیره کرده‌اید یا در وب‌سایتی مرور کرده‌اید، یک رایانه شخصی Copilot+ اساساً می‌تواند نتایج دقیقی را برای چنین پرسش‌هایی بدون سر و صدا ارائه کند. .

با این حال، مشکل در اینجا نهفته است. برای ارائه این سطح از پاسخ‌های دقیق به درخواست‌های خاص، رایانه‌های شخصی Copilot+ از Recall برای گرفتن عکس‌های فوری از هر اقدامی که بر روی رایانه شخصی خود انجام می‌دهید به صورت ثانیه به ثانیه استفاده می‌کنند.

اگرچه راحت است، اما این ویژگی و روش‌های آن، خطری جدی برای حریم خصوصی داده‌های افراد ایجاد می‌کند. به این ترتیب، مایکروسافت به دلیل نگرانی‌های مشابه با واکنش‌های شدید زیادی مواجه شد، که تضمین می‌کرد که Recall از لیست ویژگی‌هایی که در زمان عرضه اولین رایانه‌های شخصی Copilot+ در 18 ژوئن ارائه می‌شد حذف شد.

به غیر از Recall، همچنین گزارش هایی در مورد مشکلات سازگاری با برخی از برنامه های کاربردی در نسل اول رایانه های شخصی Copilot+ وجود دارد. به طور کلی، به راحتی می توان گفت که در سرزمین رایانه های شخصی Copilot+ همه چیز خوب نیست، و قبل از اینکه این رایانه های شخصی جدید مایکروسافت به نام های واقعی تبدیل شوند، باید کارهای زیادی انجام داد.

امیدواریم از این مقاله رایانه های شخصی Microsoft CoPilot+: چرا باید و نباید هیجان زده باشید؟ مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BcrYEe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *