رسمی است، جی کی سیمونز به عنوان Omni-Man در Mortal Kombat 1 بازمی گردد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

همکار خالق مورتال کامبت 1 تایید کرده است که جی کی سیمونز به عنوان Omni-Man در DLC آتی Kombat Pack 1 بازخواهد گشت.

مورتال کامبت 1 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های آینده سال است، و این اعلامیه جدید فقط آتش را بیشتر می‌کند. اد بون که طی یک پنل مصاحبه زنده در روز 3 SDCC اعلام شد، تایید کرد که جی کی سیمونز نقش خود را به عنوان فاتح جهان شرور سری انیمیشن پرمخاطب Prime Video بر اساس مجموعه کتاب های مصور تکرار خواهد کرد. شکست ناپذیر.

اد بون در رابطه با تصمیم برای گنجاندن جی کی سیمونز در این فیلم گفت: “این تا آنجا که می تواند معتبر است.” مورتال کامبت 1 برای به تصویر کشیدن شخصیت (از طریق IGN). این دور از اولین باری است که یک بازیگر مشهور صدا و شباهت خود را به یک شخصیت مشهور در مجموعه بازی های مبارزه ای طولانی مدت قرض می دهد. قبلا، در مورتال کامبت 11سیلوستر استالونه و پیتر ولر به ترتیب برای Rambo و Robocop که بخشی از بسته‌های DLC پس از عرضه آن بازی بودند، بازگشتند.

Omni-Man تنها اعلان بزرگی نیست که باید به آن رسید مورتال کامبت 1همانطور که بازی اخیراً معرفی شده Kombat Pack 1 نیز شخصیت های مهمان فوق العاده قدرتمند دیگری را به نمایش می گذارد. همچنین در این ترکیب Homelander با بازی آنتونی استار از سریال پرمخاطب Prime Video حضور دارند. پسر هاو صلح جو جان سینا از جیمز گان جوخه انتحار و نمایش اسپین آف با عنوان مکس.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Preply، برنامه زبان معروف به معلمان زنده خود، سری C را با قیمت 120 میلیون دلار تعطیل می کند و هوش مصنوعی را دو برابر می کند.

Ermac و Quan Chi کهنه‌سربازان سری قرار است بازگردند، که اولین بار در این سریال حضور داشتند Ultimate Mortal Kombat 3 و مورتال کامبت 4 به ترتیب. اولی در حال تکان دادن ظاهر جدید بدون ماسک است که بیشتر به طراحی مجدد ارواح/مومیایی شده که از آن زمان تا کنون داشته است متمایل است. Mortal Kombat Xو دومی تقریباً شبیه به حضور قبلی او در عناوین NetherRealm است. تاکدا، یک تازه وارد به این سری که در سال 2015 تکرار شد، با ظاهری شبیه به تغییر Shirai Ryu خود بازگشته است، با ماسکی شبیه به عقرب و طرح رنگ زرد.

تا آنجایی که اولین موج جنگنده های DLC پیش می رود، مطمئناً این یکی از پرمخاطب ترین نسخه ها تا به امروز است. بازی‌های NetherRealm همیشه با عرضه‌شان موضوعی داشته‌اند. Mortal Kombat 11 شاهد اضافه شدن قهرمانان اکشن دهه 80 به این ترکیب بود، در حالی که Mortal Kombat X با افرادی مانند Leatherface، Alien، Jason و The Predator به صورت همه جانبه در صحنه ترسناک شرکت کرد. از ظاهر آن، DLC Mortal Kombat 1 به نظر می‌رسد که برند Fire God Liu Kang را که عدالت بی‌رحمانه هوشیار است، ادامه می‌دهد، و من برای آن اینجا هستم.

مورتال کامبت 1 در 19 سپتامبر برای Xbox Series X، PS5، Nintendo Switch و PC عرضه می شود و باید رقابت سختی را در سالی که در حال حاضر عالی ارائه می دهد، اضافه کند. استریت فایتر 6 و Tekken 8.

Mortal Kombat 1 باید با یکی از آنها عالی بازی کند بهترین چوب های مبارزه یا یکی از بهترین کنترلرهای ایکس باکس در دسترس. ما مطمئن هستیم که یکی از بهترین کنترلرهای PS5 و بهترین کنترلرهای نینتندو سوییچ راه ایده آلی برای چسباندن این ورودی ها بر روی کنسول های مربوطه نیز می باشد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XmbJAP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *