“این مانند کیک های داغ فروخته می شود”: آخرین شایعه رنگی آیفون 15 خبر خوبی برای طرفداران باربی است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ما اخیراً در مورد شایعاتی گزارش دادیم که حاکی از آن است 15 در رنگ سبز نعنایی انحصاری عرضه خواهد شدو اکنون می شنویم که مدل بعدی وانیلی اپل می تواند رنگ دیگری را برای آیفون مورد علاقه طرفداران به ارمغان بیاورد.

به گفته افشاگر سریالی اپل ShrimpApplePro، استاندارد آیفون 15 در رنگ صورتی موجود خواهد بود. یک گزینه رنگی که آخرین بار در آن ارائه شده بود آیفون 13. اگر درست باشد، اکنون انتظار داریم لیست کاملی از آیفون 15 رنگ شامل نیمه شب، نور ستاره، سبز، زرد، صورتی، و محصول (قرمز).

اطلاعات ShrimpApplePro از یک کارمند فاکسکان است که ادعا می کند مدل های آیفون 15 “سبز، زرد روشن و صورتی” را در بدن دیده است. Foxconn شریک اصلی تولید آیفون اپل است، بنابراین ما تمایل داریم به قابلیت اطمینان منبع آنها اعتماد کنیم – به خصوص که شنیده ایم اشاره یک آیفون 15 صورتی یک بار قبلا.

در مورد اینکه ما در مورد چه رنگ صورتی صحبت می کنیم، هیئت منصفه خارج است. آیفون 13 در صورتی پاستلی مانند سالمون عرضه شد، بنابراین اپل ممکن است به سادگی همان رنگ را در خط آیفون 15 عرضه کند. با این حال، با توجه به هیستری آنلاین پیرامون آینده گرتا گرویگ باربی در فیلم، ما نمی‌خواهیم آیفون 15 را در صورتی عمیق‌تر، روشن‌تر، داغ‌تر و به طور سنتی صورتی ارائه کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جستجوی توییتر: هر توییتی را پیدا کنید

کافی است بگوییم، هواداران به دومی امیدوار هستند. یکی از آنها نوشت: “آیفون 15 صورتی داغ مانند کیک های داغ فروخته خواهد شد، مردم سال ها است که این رنگ را می خواهند.” کاربر توییتر در پاسخ به شایعه رنگ جدید، در حالی که یکی دیگر نوشت: “اگر اپل واقعاً آیفون 15 را با رنگ صورتی تند عرضه کند، من به معنای واقعی کلمه می کشم تا یکی را تهیه کنم.” بله

آیفون ۱۳ صورتی در پس‌زمینه صورتی

آیفون 13 در صورتی (اعتبار تصویر: آینده / اپل)

برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، مدت‌ها شنیده‌ایم که رنگ انحصاری Pro امسال قرمز تیره خواهد بود، و پست اخیر Weibo (از طریق 9to5Mac) با ادعای اینکه هر دو گوشی واقعاً در رنگ «سرمه‌ای» در دسترس خواهند بود، همین موضوع را نشان می‌دهد. این رنگ قرمز تیره “ممکن است کمی روشن تر” از رنگ بنفش عمیق باشد که در حال حاضر روی آن دیده می شود افشاگر Weibo خاطرنشان می کند، “اما هنوز بسیار عمیق است.”

همچنین انتظار داریم آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس در رنگ‌های ممتاز استاندارد اپل عرضه شوند: نقره‌ای، طلایی و یکی از رنگ‌های گرافیت، خاکستری فضایی یا مشکی فضایی.

برای زمینه، استاندارد آیفون 14 عرضه شده در پنج رنگ – Midnight، Starlight، Product (قرمز)، آبی و بنفش – با یک گزینه رنگ اضافی، رنگ زرد، شش ماه بعد می رسد. آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس پرتاب در چهار رنگ: مشکی فضایی، نقره ای، طلایی و بنفش عمیق.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر اکانت پیش فرض گوگل در دسکتاپ و موبایل

در هر صورت، زمان زیادی برای رونمایی رسمی اپل از سری آیفون 15 خود باقی نمانده است. ما انتظار داریم که این شرکت به سنت پایبند باشد و نسل بعدی خود را معرفی کند بهترین آیفون ها در سپتامبر امسال، با 5 یا 12 سپتامبر که محتمل ترین تاریخ عرضه به نظر می رسد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتظارات از این دستگاه های جدید، پیش بینی های ما در مورد طراحی آیفون 15، مشخصات آیفون 15، های آیفون 15 و قیمت آیفون 15 را بررسی کنید.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jbFOuc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *