ساعت شنی در اسنپ چت چیست و چه مدت طول می کشد

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6ساعت شنی در اسنپ چیست و چه مدت طول می کشد می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

ارسال و دریافت اسنپ ماهیت اسنپ چت است. و برای اطمینان از ادامه این تبادل، اسنپ چت تدابیر خاصی را در نظر گرفته است. اما پس چرا هر از گاهی یک شکلک ساعت شنی را در اسنپ چت می بینید؟ و این چه معنایی داره؟

ساعت شنی در اسنپ چت چیست و چه مدت طول می کشد

اسنپ ​​چت دارای نمادهای ایموجی خاصی است که به نشان دادن موارد خاصی کمک می کند. یکی از آنها نماد ساعت شنی در اسنپ چت است. و در حالی که اکثر نمادهای شکلک اسنپ چت قابل تنظیم هستند، این یکی برطرف شده است. در این یادداشت، اجازه دهید به معنای آن و مدت زمان ماندگاری نماد ساعت شنی در اسنپ چت نگاه کنیم.

ساعت شنی در اسنپ چت به چه معناست

برای اینکه Streak های خود را در اسنپ چت ادامه دهید، باید ظرف 24 ساعت یک اسنپ ارسال و دریافت کنید. با این حال، در روزهایی که ارسال آن اسنپ را فراموش می کنید، یا اگر به طور تصادفی اسنپ را به صورت چت ارسال کنید، در Streak حساب نمی شود. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، نماد ساعت شنی در مقابل مخاطب مربوطه قابل مشاهده می‌شود و به شما اطلاع می‌دهد که Streak شما در شرف منقضی شدن است و اقدام فوری لازم است.

مدت زمان ماندگاری نماد ساعت شنی در اسنپ چت

مدت زمان ایموجی ساعت شنی تقریباً به مدت 4 ساعت قابل مشاهده است تا زمانی که رگه به ​​پایان برسد. این به این معنی است که شما ایموجی آتش معمولی را به مدت حدود 20 ساعت در مقابل کاربر خواهید دید که پست آن را به نماد ساعت شنی تبدیل می کند. با این حال، مدت زمان ساعت شنی هنوز موضوع بحث است، 4 ساعت فقط یک تخمین تقریبی است.

علاوه بر این، تنها راهی که می توانید نماد ساعت شنی را در اسنپ چت حذف کنید، ارسال یک اسنپ است یا اگر نمی خواهید به Streak ادامه دهید، منتظر بمانید تا Streak منقضی شود.

آیا می توانید از نماد ساعت شنی در اسنپ چت جلوگیری کنید؟

اکنون که می دانیم ساعت شنی در اسنپ چت به چه معناست و مدت زمان ماندگاری آن چیست، اجازه دهید به سه روش کمک کنیم تا به طور کلی آن را در اسنپ چت نبینید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه حل برای عدم کارکرد اعلان استوری اینستاگرام در آیفون

توجه داشته باشید: اگر اجازه دهید Streak منقضی شود، نماد ساعت شنی دیگر ظاهر نمی شود. با این حال، اگر خط را حفظ کرده اید، به روش های زیر ادامه دهید.

1. با ارسال اسنپ

تعامل شما با دوستانتان معمولا به اسنپ بستگی دارد. و تعویض این عکس‌ها حداقل یک بار در روز، هر روز می‌تواند به حفظ نماد ساعت شنی کمک کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، مراحل زیر را برای ارسال اسنپ برای دوست خود در اسنپ چت دنبال کنید.

نکته: اگر بیش از یک دوست معمولی دارید، آن اسنپ را به طور همزمان برای همه در اسنپ چت ارسال کنید.

مرحله 1: Snapchat را باز کنید و روی نماد ضربه بزنید.

گام 2: به مخاطب مربوطه بروید و روی نماد دوربین جلوی آن ضربه بزنید.

مرحله 3: اسنپ ​​را بگیرید. پس از در دسترس بودن گزینه، روی نماد ارسال ضربه بزنید.

اسنپ ​​را تک تک 1 بفرستید

این فورا Snap را برای مخاطب انتخاب شده ارسال می کند. این باید بلافاصله نماد ساعت شنی را حذف کند. اگر کار نکرد، از دوستتان بخواهید یک اسنپ برای شما ارسال کند و ببینید آیا این کار درست است یا خیر. می‌توانید با باز کردن قفل لنز پروانه‌ها در اسنپ چت، اسنپ‌های خود را تقویت کنید.

2. Snapchat Streak را حفظ کنید

اگر به طور مرتب اسنپ ها را به مدت 3 روز متوالی در اسنپ چت برای شخصی ارسال کنید، یک Streak در اسنپ چت شروع می شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، زمانی که این Streak در آستانه انقضا باشد، نماد ساعت شنی قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین، به طور منظم یک اسنپ ارسال و دریافت کنید و این Snapchat Streak را حفظ کنید.

می توانید یک تایمر روی تلفن خود تنظیم کنید تا به شما یادآوری کند که به طور منظم یک اسنپ ارسال کنید و از دوست خود بخواهید که همین کار را انجام دهد تا Streak ادامه یابد. یا، اگر مشترک Snapchat Plus هستید، یادآوری Snapstreak را از گزینه های فعال کنید.

همچنین بخوانید: چگونه Snapchat Streak خود را برگردانید

3. ایجاد یک میانبر

اگر دوستان صمیمی خاصی دارید که اغلب با آنها در ارتباط هستید، آنها را با ایجاد یک میانبر به یکدیگر اضافه کنید. به این ترتیب، هر زمان که نماد ساعت شنی را مشاهده کردید، از Shortcut برای ارسال سریع اسنپ به مخاطبین مربوطه استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که در هر میانبر فقط می‌توانید تا 200 مخاطب اضافه کنید، بنابراین اگر لیست دوستان معمولی شما از این مقدار بیشتر باشد، ممکن است لازم باشد مخاطب دیگری ایجاد کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین کیس های Fujifilm Instax Mini Evo

مرحله 1: برنامه Snapchat را باز کنید و Snap را بگیرید. سپس روی Send To ضربه بزنید.

گام 2: پس از باز شدن صفحه ارسال به، روی نماد + ضربه بزنید.

تنظیمات میانبر 1 را باز کنید

مرحله 3: در صورت درخواست روی OK ضربه بزنید.

روی OK ضربه بزنید

مرحله 4: از لیست کاربران، کاربرانی را که روزانه با آنها در ارتباط هستید انتخاب کنید.

نکته: همچنین می‌توانید گروه‌های اسنپ چت را به میانبر اضافه کنید، اگرچه آنها حساب نمی‌شوند.

مرحله 5: هنگامی که همه مخاطبین اضافه شدند، یک شکلک برای گروه انتخاب کنید.

مرحله 6: سپس روی Create Shortcut ضربه بزنید تا فرآیند به پایان برسد.

اضافه کردن جزئیات میانبر 1

مرحله 7: پس از بازگشت به صفحه ارسال به، روی نماد ایموجی ضربه بزنید تا میانبر تازه ایجاد شده باز شود.

مرحله 8: شرکت‌کنندگان میانبری را که می‌خواهید اسنپ را برایشان ارسال کنید، انتخاب کنید.

مرحله 9: سپس بر روی Send ضربه بزنید.

ارسال اسنپ به همه 1

این فورا اسنپ را به تمام مخاطبین انتخاب شده در میانبر در اسنپ چت ارسال می کند. این کار همچنین باید نماد ساعت شنی را در پنجره چت در اسنپ چت حذف کند.

سوالات متداول درباره نماد ساعت شنی اسنپ چت

1. آیا می توانید با ارسال تبریک صبح بخیر در اسنپ چت از نماد ساعت شنی جلوگیری کنید؟

تا زمانی که تبریک صبح بخیر به صورت اسنپ و نه پیام ارسال شود، جزو استریک شما محسوب می شود. هنگامی که یک Snap صبح بخیر توسط کاربر دیگر برای شما ارسال شد، نیاز Streak روز شما را برآورده می کند. این به شما کمک می کند نماد ساعت شنی را در اسنپ چت دور نگه دارید.

2. آیا می توانید نماد ساعت شنی را برای همیشه در اسنپ چت غیرفعال کنید؟

در حال حاضر هیچ راهی برای غیرفعال کردن دائمی نماد ساعت شنی در اسنپ چت وجود ندارد. تنها راه برای از بین بردن آن این است که یک اسنپ ارسال کنید یا اجازه دهید که Streak به طور منظم منقضی شود.

3. آیا ایموجی ساعت شنی در هر دو نمایه ظاهر می شود؟

آره. ساعت شنی در هر دو نمایه ظاهر می شود.

درک نماد ساعت شنی

در بیشتر موارد، دیدن نماد ساعت شنی در اسنپ چت هرگز چیز خوبی نیست. بنابراین، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بفهمید چه چیزی به معنای آن است و چگونه می توانید از شر آن خلاص شوید. اگر دیگر نمی‌خواهید نماد ساعت شنی را ببینید، آن دوستان را از اسنپ چت خود حذف کنید. با این کار آن دوستان و همچنین نماد ساعت شنی توسط پروکسی حذف می شود.

امیدواریم از این مقاله ساعت شنی در اسنپ چت چیست و چه مدت طول می کشد مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eQvTtY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *