سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا می تواند سریع ترین گلکسی شارژ شونده تا کنون باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق یک گزارش جدید، ممکن است در حال آماده شدن برای افزایش سرعت شارژ با گلکسی اس 24 اولترا باشد. این گزارش به دنبال نشانه‌های قبلی است مبنی بر اینکه این شرکت در حال تغییر فناوری باتری جدید برای گوشی‌های گلکسی آینده خود است.

این خبر از سوی یک مشاور قابل اعتماد توییتر، RGCloud5، منتشر شده است که جزئیاتی را در مورد ارتقاء شارژ احتمالی به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، گزارش قبلی از وبلاگ خبری متمرکز سامسونگ، Sammobile، نشان داد که سامسونگ ممکن است از شارژ باتری انباشته استفاده کند، روشی که معمولا در خودروهای الکتریکی استفاده می شود.

در حالی که امکان پیاده سازی این فناوری در هر دو مدل S24 Plus و S24 Ultra وجود دارد، شایعات حاکی از آن است که Galaxy S24 Ultra به تنهایی محتمل ترین نامزد چنین ارتقایی است. همانند آیفون 14 پرو مکس و پیکسل 7 پرو مربوط به اپل و گوگل، گران‌ترین و بزرگ‌ترین مدل اغلب محل آزمایش جدیدترین و خلاقانه‌ترین ویژگی‌ها است، بنابراین اگر سامسونگ در ابتدا این فناوری را در Ultra عرضه کند، منطقی است.

همچنین شایعه شده است که سامسونگ از یک ژل خنک کننده با فناوری شارژ جدید استفاده می کند که به باتری اجازه می دهد در زمان تحت فشار برای مدت طولانی تری خنک بماند. این ژل خنک کننده جدید یک جزء کلیدی در رسیدن به نقطه عطف شارژ 65 واتی برای سامسونگ است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 تلویزیون برتر برای تماشای صحنه تاریک همهجانبه: OLED و ULED

سرعت شارژ فعلی گلکسی اس 23 اولترا 45 وات است و این سریع‌ترین گوشی شارژر این شرکت است. سایر گوشی‌های پرچمدار گلکسی مانند گلکسی فلیپ 4 و گلکسی فلیپ 5 نیز دارای حداکثر توان 25 وات هستند. سایر اعضای خانواده ، عمدتاً از تولیدکنندگان چینی، شارژ را به خوبی از حد مجاز 65 وات عبور می دهند. به عنوان مثال، OnePlus 11 می تواند با 100 وات شارژ شود، و این حتی سریع ترین تلفن موجود برای شارژ نیست.

رسیدن به رقبا

اگرچه سامسونگ برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی را با سری گلکسی اس 23 تولید می‌کند، اما این شرکت از نظر سرعت شارژ در مقایسه با رقبای فوق‌الذکر از سازندگان گوشی‌های چینی عقب مانده است. من این بحث را مطرح کردم که شارژ فوق سریع یک ویژگی منحصر به فرد و مفید است، و هنگامی که آن را تجربه کردید، انواع دیگر شارژ سریع بسیار کندتر و ناکارآمدتر احساس می شوند. 65 وات با 200 وات مسخره ای که در برخی از گوشی ها مشاهده خواهید کرد بسیار متفاوت است، اما تقریباً مطمئناً مزایای ملموسی خواهید دید.

علاوه بر این، با در نظر گرفتن 5000 میلی آمپر ساعتی که انتظار می رود سامسونگ به ارمغان بیاورد، و همچنین بهره وری بالقوه اسنپدراگون 8 نسل 3، گلکسی اس 24 اولترا می تواند یکی از بهترین گوشی های ی باشد که می توانید از منظر قدرت خریداری کنید. .

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Looking Glass ChatGPT را برای حیوانات کارتونی هولوگرافیک می‌زند

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IpVIiN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *