این لپ تاپ باورنکردنی 500 دلاری دارای تبلت 7 اینچی داخلی، یک وب کم قابل جابجایی کوچک و حتی مایکروسافت آفیس است.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

من به طور خلاصه در حین انجام وظایف آمازون پرایم روز به این برخورد کردم و با نگاهی دقیق تر به نظر محصولی به سختی قابل باور است که مرا به یاد Lenovo ThinkBook Plus Gen 3. این ZWYING DQ156N هزینه کمی کمتر از 488.88 دلار در آمازون با تحویل رایگان. اگرچه در زمان نگارش، به طور موقت موجود نبود.

نقطه فروش منحصر به فرد آن این واقعیت است که دارای یک صفحه نمایش ثانویه 7 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل در سمت راست خود است، جایی که صفحه کلید عددی سنتی قرار دارد. این صفحه نمایش جدا نشده است، بنابراین نمی توان از آن به عنوان یک مانیتور قابل حمل ثانویه استفاده کرد که مایه شرمساری است.

وقتی صحبت از قابلیت جدا شدنی شد، من وب‌کم 2 مگاپیکسلی جداشدنی آن را دوست دارم که می‌توان آن را برای حفظ حریم خصوصی کامل در داک کوچک خود قرار داد (اسکنر اثر انگشت نیز وجود دارد) و این واقعیت که روی ویندوز 11 پرو اجرا می‌شود، نشان‌دهنده واضحی از مخاطبین هدف گذاری.

این لپ‌تاپ بر روی یک Intel Celeron N5105 کار می‌کند که نسبتاً سریع است و با حافظه 16 گیگابایتی و یک ترابایت SSD جفت می‌شود. اندازه آن به این معنی است که احتمالاً یک بخش ذخیره‌سازی دیگر را برای افزایش ظرفیت داخلی خود در خود جای می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش سریع برای باز کردن Device Manager در ویندوز 11

بزرگتر از این دو نمایشگر یک صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی IPS با حاشیه های باریک (به دلیل عدم وجود وب کم) است. دارای تعداد زیادی پورت (دو پورت USB 3.0 با اندازه کامل، یک کانکتور Type-C، یک HDMI و یک جک هدفون) و یک اسلات کارت microSD. برق از طریق یک درگاه DC در دسترس است، که برخی ممکن است آن را یک چیز بد بدانند زیرا نمی‌توانید آن را از طریق یک ایستگاه اتصال لپ‌تاپ تغذیه کنید.

اگر همه اینها برای متقاعد کردن شما به این که معامله خوبی است کافی نیست، پس این چطور است. این صفحه کلید دارای نور رنگی است (نپرسید چرا) و نسخه از پیش نصب شده Office 2019 Professional Plus، مجموعه آفیس محبوب مایکروسافت، ارائه می شود.

یک لپ تاپ با 2 صفحه نمایش

(اعتبار تصویر: آمازون)

مناسب برای حرفه ای ها

همانطور که در بررسی عملی محصول فوق الذکر لنوو اشاره شد، قرار گرفتن صفحه نمایش لمسی ثانویه به طور طبیعی در سمت راست صفحه کلید به جای بالای آن (مانند ZenBook Duo از ایسوس) تجربه استفاده از Wacom جداگانه را تکرار می کند. یا تبلت مشابه به پهلو. شاید یک نامزد ارزشمند برای بهترین لپ تاپ ما برای راهنمای ویرایش عکس.

زمانی که دور از میز کار خود کار می کنید عالی عمل می کند. با این حال، DQ156N مشخصات گوه‌ای ندارد و این بدان معناست که استفاده زیاد از صفحه نمایش ثانویه ممکن است باعث خستگی دست راست شما شود زیرا نمی‌توانید به مچ خود استراحت دهید. صفحه نمایش ثانویه همچنین به طور یکپارچه با برنامه های یادداشت برداری مانند Microsoft OneNote ادغام می شود تا به شما امکان می دهد در طول جلسات یا در کلاس یادداشت برداری کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  13 روش برای رفع کد خطای Roblox 403

من هیچ نقدی در مورد این لپ تاپ در هیچ کجای آنلاین پیدا نکردم، اما دیدن این که یک فروشنده کوچک نوت بوک با طراحی آن جسورانه عمل می کند بسیار عالی است. اگر مشکلی پیش بیاید، همیشه می توانید یک طرح حفاظتی از آمازون بخرید. یک لپ تاپ 4 ساله برای شما که توسط Asurion تحویل داده شده است، نقص ها و همچنین تصادفات را پوشش می دهد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kYViPt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *