اپل پرداخت‌های بدون تماس Tap to Pay در آیفون را به بریتانیا گسترش می‌دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز، اپل اعلام کرد که ویژگی پرداخت بدون تماس Tap to Pay خود را در آیفون به بریتانیا می‌آورد با این ویژگی، مشاغل در سراسر کشور می‌توانند با استفاده از آیفون و یک برنامه iOS فعال شده توسط شریک، پرداخت‌های بدون تماس را بپذیرند.

اپل ویژگی Tap to Pay را در فوریه 2022 معرفی کرد. نیازی به گفتن نیست که این ویژگی از فناوری NFC استفاده می کند. در حالی که NFC در برخی از آیفون های قدیمی از جمله آیفون های 6، 7 و 8 موجود است، اما اپل در هنگام اعلام این ویژگی گفت که ویژگی جدید Tap to Pay برای آیفون XS و بالاتر در دسترس خواهد بود.

اپل به تاجران پرداخت و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در بریتانیا پیشنهاد می‌دهد تا ویژگی Tap to Pay را به عنوان یک گزینه پرداخت در برنامه‌های iOS خود ادغام کنند. در ابتدا، این ویژگی بعداً در Revolut و Tyl توسط NatWest در عرضه خواهد شد، عملکرد Tap to Pay به Adyen، Dojo، myPOS، Stripe، SumUp، Viva Wallet، Worldline و Zettle توسط PayPal گسترش خواهد یافت.

این شرکت همچنین اشاره کرد که در هفته‌های آینده قابلیت Tap to Pay را در فروشگاه‌های Store در بریتانیا نیز عرضه خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  لوئیس سیلکین Miller Sturt Kenyon را برای تقویت IP خریداری می کند

Tap to Pay به صورت زیر عمل می کند:

در باجه تسویه‌حساب یک کسب‌وکار، تاجر به سادگی از مشتری می‌خواهد که آیفون یا اپل واچ خود را نگه دارد تا با Apple Pay، کارت اعتباری یا نقدی بدون تماس خود یا سایر کیف‌پول‌های دیجیتالی نزدیک آیفون تاجر پرداخت کند، و پرداخت ایمن انجام می‌شود. با استفاده از فناوری NFC تکمیل شد.

برای پذیرش پرداخت‌های بدون تماس از طریق Tap to Pay در ، به سخت‌افزار اضافی نیاز نیست.

در وبلاگ اعلامیه، جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay و Apple Wallet گفت: «ما دیدیم که Tap to Pay در آیفون تجربه پرداخت را برای انواع مختلف کسب‌وکارها متحول کرده است، و از اینکه اکنون از بازرگانان پشتیبانی می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم. در سراسر بریتانیا با ارائه راهی آسان، ایمن و خصوصی برای پذیرش پرداخت‌های بدون تماس با استفاده از قدرت، امنیت و راحتی آیفون، بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی.»

اپل می گوید تضمین کرده است که ویژگی Tap to Pay داده های کاربر را به خطر نمی اندازد و با اصول اولیه خود برای حفظ حریم خصوصی در اولویت است. ویژگی Tap to Pay از همان فناوری حریم خصوصی استفاده می‌کند که Apple Pay را ایمن می‌کند. تمام تراکنش‌هایی که از طریق Tap to Pay انجام می‌شوند، مانند Apple Pay، با استفاده از Secure Element رمزگذاری و پردازش می‌شوند. حتی اپل هم نمی‌داند چه چیزی خریداری شده و چه کسی آن را می‌خرد.


جیبین جوزف ویرایشگر محتوا در iGeeksBlog است و توجه بسیار خوبی به جزئیات دارد. او خواننده ای مشتاق است، با علایق مختلف از فلسفه و تاریخ گرفته تا ژئوپلیتیک و فناوری. وقتی گرامر را نمی خواند یا تصحیح نمی کند، متوجه می شوید که او در حال بحث درباره فوتبال است. می توانید او را در توییتر و اینستاگرام به آدرس 4ibin@ دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع عدم نصب ویژگی های اختیاری در ویندوز 11
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sRiODZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *