لوئیس سیلکین Miller Sturt Kenyon را برای تقویت IP خریداری می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Lewis Silkin LLP شرکت ثبت اختراع و علامت تجاری Miller Sturt Kenyon (MSK) را به دست آورده است، که رویه مالکیت معنوی شرکت را تقویت می کند.

در این خرید، اندی کلافلی، مدیر اجرایی MSK و متیو ترنر، مدیر اجرایی MSK، به همراه تیم گسترده‌ترشان به عنوان شریک خواهند پیوست.

خرید MSK این پیشنهاد را بیشتر افزایش می‌دهد و توانایی لوئیس سیلکین را برای ارائه خدمات به مجموعه‌های ثبت اختراع و علائم تجاری پیچیده و چند حوزه قضایی تقویت می‌کند و تخصص آن را در مشاوره به شرکت‌های پویا و نوآور در سراسر بازارها از علوم زیستی و مهندسی گرفته تا فناوری و رسانه‌ها تعمیق می‌بخشد.

جو فارمر، شریک مدیریت مشترک در لوئیس سیلکین، گفت: “خوشامد گویی به اندی، متیو و تیم MSK در لوئیس سیلکین واقعاً خوشحالم. ما مدتی است که MSK را می شناسیم، و ترکیب تیم های ما یک گام بسیار هیجان انگیز به جلو است. برای عملکرد IP ما، زیرا ما همچنان خود را به عنوان شرکت حقوقی پیشرو برای کسب و کارهای متمرکز بر ایده ها و افراد هم در بریتانیا و هم در مراکز کلیدی خلاقیت در سراسر جهان قرار می دهیم.

مزیت رقابتی به طور فزاینده ای توسط نوآوری هدایت می شود، با پیشرفت های تکنولوژیکی فرصت های جدیدی برای تصاحب سهم بازار ایجاد می کند. برندهایی که به دنبال ایجاد، محافظت و تجاری سازی ایده های خود هستند، هرگز مهم نبوده است و تقاضا برای تخصص تخصصی ثبت اختراع در حال افزایش است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TR Fastenings و TENTE Castors برای گسترش دامنه ورق فلز TR شریک هستند

در لوئیس سیلکین، ما دائماً به دنبال این هستیم که چگونه می‌توانیم با نیازهای در حال تغییر مشتریان خود سازگار شویم و به آن پاسخ دهیم و همراه کردن MSK، قدرت واقعی را در عمق به پیشنهاد IP360 ما می‌افزاید.

اندی کلافلی، مدیر عامل MSK، افزود: «زمان فوق‌العاده هیجان‌انگیزی برای MSK است که به لوئیس سیلکین بپیوندد، با این دو شرکت که در چشم‌انداز استراتژیک، تخصص و تجربه ما همسو هستند، و لوئیس سیلکین به مشتریان فعلی ما عمق بیشتری از تخصص حقوقی می‌دهد. در بازارهای کلیدی ما در سرتاسر جهان – از بریتانیا و اتحادیه اروپا گرفته تا آسیا و ایالات متحده. گرد هم آوردن تیم‌ها، ما را برای واکنش سریع و مدیریت چرخه حیات کامل ایده‌ها، از ایجاد تا حفاظت و اجرا، مجهزتر می‌کند.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kgM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *