سرگرمی رایگان: 5 بهترین نسخه نمایشی نینتندو سوییچ برای امتحان

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از سرگرمی رایگان: 5 بهترین نسخه نمایشی نینتندو سوییچ برای امتحان
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

نینتندو سوییچ دارای یک کتابخانه پر از است که ژانرهای مختلف را در بر می گیرد. در هر صورت، خرید بازی برای نینتندو سوییچ می تواند یک سرگرمی گران قیمت باشد. در واقع، اکثر عناوین به ندرت به فروش می رسند. قابل درک است، ممکن است بخواهید یک بازی را قبل از استفاده از آن امتحان کنید. بنابراین، امروز، برخی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ را با دمو بررسی خواهیم کرد.

فهرست ما شامل عناوین مختلفی است، از جمله موارد انحصاری شخص اول از خانه نینتندو. علاوه بر این، پس از هر زیر سرفصل، لینک دموی بازی را ضمیمه کرده ایم که شما را برای دانلود نسخه نمایشی به صفحه فروشگاه هدایت می کند.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه‌ای، در اینجا بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ با دموهایی هستند که می‌توانید امروز بخرید (یا امتحان کنید). اما، قبل از پرداختن به آن، در اینجا چند مقاله دیگر وجود دارد که ممکن است برای شما جالب باشد-

حالا بیایید این نمایش را در جاده نمایش دهیم.

1. Immortals Fenyx Rising

Immortals Fenyx Rising Nintendo Switch

اگر انگشت شست خود را تکان می دهید تا Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بریزد، ما فقط این بازی را برای شما آماده کرده ایم! Immortals Fenyx Rising یک ماجراجویی در جهان باز است که شباهت هایی با سری BOTW دارد. برای این منظور، می‌توانید از بلندترین سازه‌های این قلمرو بالا بروید و سر بخورید. شما حتی می توانید سیاه چال ها را کشف کنید و از توانایی های مختلف برای برتری بر دشمنان استفاده کنید.

هک، توسعه دهنده بازی به شباهت های بین عناوین نیز اذعان کرده است. هر چند که ممکن است، این بازی با طرحی جذاب، مبارزاتی بسیار سرگرم کننده و افسانه های فراوان در مورد اسطوره های یونانی است. برای این منظور، بازی با آشفتگی بین تایتان‌ها و المپیکی‌ها آغاز می‌شود که در آن، یک تایتان تشنه قدرت به نام تایفون یک حمله همه جانبه به خدایان را آغاز می‌کند.

تایتان موفق می شود برخی از خدایان را از ذات آنها خلاص کند. و زئوس در تلاش برای جلوگیری از خشم، از پرومتئوس، تایتان زنجیر شده ای که مجازات خدا را خدمت می کند، مشورت می گیرد. پرومتئوس شرط می‌بندد که یک انسان فانی بتواند تایفون را به زانو درآورد. اما یک مشکل وجود دارد – در صورتی که صحت تیتان ثابت شود، زئوس باید تیتان را ببخشد. اینجاست که شخصیت اصلی ما، Fenyx، وارد تصویر می شود که وظیفه دارد از قدرت خدایان استفاده کند و تایفون را شکست دهد. مطمئن باشید، شما نمی خواهید این درام اسطوره ای را از دست بدهید!

نسخه ی نمایشی را از اینجا دانلود کنید: نسخه ی نمایشی Immortals Fenyx Rising.

2. اوری و جنگل کور

نینتندو سوییچ Ori and the Blind Forest

Ori and the Blind Forest احتمالاً از نظر بصری خوشایندترین پلتفرمر در نینتندو سوییچ است. این بازی توسط هنر بازی های منحصر به فرد طراحی شده با دست پشتیبانی می شود و همچنین به طرز شگفت انگیزی چالش برانگیز است. نکته مهم این است که بازی دارای یک نسخه ی نمایشی رایگان برای گرفتن است، بنابراین اگر در حصار بازی هستید، می توانید بازی را به یک چرخش بپردازید.

صرف نظر از این موضوع، ما مطمئن هستیم که از این عنوان نهایت لذت را خواهید برد. قابل ذکر است که این بازی در کنسول عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توانید آن را با رزولوشن 1080p در 60 فریم بر ثانیه در حالت داک نیز رندر کنید. جای تعجب نیست که بازی در زمان عرضه نقدهای مثبتی دریافت کرد. اما، لازم نیست فقط حرف ما را قبول کنید – در واقع، منتقدان در سراسر جهان توسط پلتفرمر نیز مجذوب شدند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین آداپتور بلوتوث PS5 برای صدا

خلاصه داستان بازی حول محور Ori می چرخد، یک موجود عرفانی که تلاش می کند حوادث فاجعه باری را که جنگل نیبل را در معرض خطر جدی قرار داده است، برگرداند. برای انجام این کار، Ori وظیفه دارد به مناطق مختلف سفر کند تا سه عنصر را پیدا کند که ممکن است جنگل را به شکوه سابق خود بیاورد. اینها شامل آب، گرما و باد است.

داستان بازی یک ترن هوایی است که مملو از یادآورهای تلخ عشق، امید و فداکاری است. تمام گفته‌ها و انجام‌ها، این بازی یکی از بهترین عناوین نینتندو سوییچ با دموهای موجود است.

نسخه ی نمایشی را از اینجا دانلود کنید: نسخه ی نمایشی Ori and the Blind Forest.

3. Mario Strikers: Battle League

ماریو استریکرز نینتندو سوییچ

اگر به فوتبال و فرنچایز ماریو علاقه دارید، باید بازی Mario Strikers: Battle League را در اختیار داشته باشید. این بازی دارای محتویات زیادی است و می توان آن را به روش های مختلفی بازی کرد. برای این منظور، عنوان در درجه اول یک بازی فوتبال 5 به 5 با پیچ و تاب منحصر به فرد است، به این دلیل که هیچ قانونی وجود ندارد!

بنابراین، می‌توانید آزادانه با اعضای تیم مخالف مقابله کنید یا از قدرت‌ها برای به دست آوردن برتری و زدن گل‌های بیشتر استفاده کنید. اینها شامل قدرت‌های مبتنی بر پرتابه مانند پرتاب کردن پوست موز یا استفاده از قابلیت bob-omb است که بازیکنان را دور می‌کند و در نتیجه مسیر را پاک می‌کند. همچنین می توانید از قدرت های مصرفی استفاده کنید که توانایی های شخصیت شما را برای مدت کوتاهی افزایش می دهد. به عنوان مثال، مصرف قارچ باعث سرعت بخشیدن به شخصیت و کار شما می شود.

پیش فرض بازی، زدن گل های بیشتر از حریف است. با این حال، ما واقعاً رویکرد “بدون محدودیت” بازی را دوست داریم که آن را به عنوانی عالی برای لذت بردن با دوستان خود تبدیل می کند. در مورد آن، بازی از هر دو حالت PvP و PvE پشتیبانی می کند. شما حتی می توانید عنوان را با دوستان خود از راحتی روی مبل خود بازی کنید زیرا حالت های محلی و آنلاین Co-op دریافت می کند.

بنابراین، اگر برای به ثمر رساندن گل های عجیب و غریب به دنبال پاس های جنون آمیز زنجیره ای هستید، ماریو استریکرز درست در کوچه شما خواهد بود. مطمئن باشید، Mario Strikers یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ است که به همراه نسخه نمایشی رایگان ارائه می شود.

نسخه ی نمایشی را از اینجا دانلود کنید: نسخه ی نمایشی Mario Strikers: Battle League.

4. Pokemon: Let’s Go, Pikachu!

Pokemon Let's Go Pikachu Nintendo Switch

اگر به دنبال قدم گذاشتن در دنیای پوکمون هستید یا برای مدت طولانی از طرفداران پرشور این سری بوده اید، بازی Let's Go, Pikachu از Freak! قطعا شما را آرام خواهد کرد در اصل، این بازی یک بازسازی بزرگ از عناوین نمادین Pokemon Red، Yellow و Blue است. قابل درک است، در حالی که گرافیک دنیاها از هم جدا به نظر می رسد، داستان بازی همچنان حول محور گرفتن تمام 151 پوکمون در منطقه کانتو و تبدیل شدن به قهرمان پوکمون در جهان است.

بسیار شبیه پوکمون زرد، شما سفر خود را با Eevee یا Pikachu آغاز خواهید کرد. از آنجا، به شما وظیفه داده می شود که در تعدادی شهر سفر کنید تا نشان های باشگاه را جمع آوری کنید. اینها شامل شهر پالت، شهر اسطوخودوس و آثار است. در طول راه، با دوستان و دشمنان آشنا روبرو می شوید، با مربیان متعددی مبارزه می کنید، دسته ای از پوکمون ها را می گیرید و برای حرکت های جدیدتر و قدرتمندتر برای پوکمون(های) خود ماهی می گیرید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای دستگاه صوتی پیش فرض که همچنان در ویندوز در حال تغییر است

با این اوصاف، بازی یک مکانیسم جدید شکار را معرفی می‌کند که با عنوان محبوب ی – Pokemon Go – محبوبیت پیدا کرد. به این ترتیب، شما باید از فناوری کنترل حرکت Joy Con برای پرت کردن Pokeballs استفاده کنید. همچنین باید برای پرتاب های خود زمان بندی کنید تا بهترین شانس برای گرفتن پوکمون را داشته باشید. همه چیز گفته شد و انجام شد، Pokemon: Let's Go, Pikachu یک بازی عالی است که شایسته جایگاهی در کتابخانه شماست. علاوه بر این، می‌توانید با دانلود نسخه نمایشی رایگان از فروشگاه نینتندو سوییچ نیز به بازی (بدون جناس) بازی بدهید.

نسخه ی نمایشی را از اینجا دانلود کنید: Pokemon، Let's Go Pikachu! نسخه ی نمایشی.

5. Monster Hunter: Rise + Sunbreak

Monster Hunter Rise + Sunbreak Nintendo Switch

اگر ایده شما از سرگرمی این است که با هیولاهای بزرگ و تنومند روبرو شوید، چیزهای زیادی در مورد Monster Hunter: Rise + Sunbreak دوست خواهید داشت. مانند بازی‌های دیگر این فرنچایز، این بازی شما را در مقابل هیولاهایی با توانایی‌های متنوع قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به Rathian و Nargacuga اشاره کرد که از سرعت و تحرک بیشتر خود برای شکار دیگران استفاده می‌کنند.

همانطور که هیولاها خطرناک هستند، سلاح هایی که در بازی خواهید ساخت به همان اندازه کشنده هستند. علاوه بر این، مانند هیولاها، هر سلاح درون بازی نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد، بنابراین باید قبل از انجام یک تلاش، کیت خود را در نظر بگیرید. اسلحه‌ها بر حرکت شکارچی نیز تأثیر زیادی می‌گذارند، بنابراین اگر در حملات سریع و سریع پیشرفت می‌کنید، ممکن است بخواهید از تیغه‌های دوگانه استفاده کنید.

و نگران نباشید – بازی دارای طرح جذابی نیز هست. با توجه به آن، شما باید از مهارت های خود برای محافظت از دهکده کامورا در برابر یک فاجعه تکرار شونده به نام Rampage استفاده کنید. نکته مهم این است که می‌توانید ساعت‌ها این بازی را انجام دهید زیرا با یک DLC نیز همراه است. این DLC که Sunbreak نام دارد، هیولای دیگری را معرفی می کند که صلح را در دهکده کامورا تهدید می کند. همه چیز را با هم ترکیب کنید، از جمله این واقعیت که بازی به طور مداوم با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود، و Monster Hunter: Rise با بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ همراه با نسخه‌ی نمایشی رایگان است.

نسخه ی نمایشی را از اینجا دانلود کنید: Monster Hunter: Rise + Sunbreak نسخه ی نمایشی.

پرسش‌های متداول درباره بازی‌های نینتندو سوییچ با نسخه‌های نمایشی رایگان

1 – آیا می توانید دموهای نینتندو سوییچ را حذف کنید؟

بله، مانند هر نرم افزار قابل پخش دیگری، می توانید با رفتن به تنظیمات مدیریت داده عنوان، دموها را از کنسول نینتندو سوییچ خود حذف کنید.

2 – آیا هنگام خرید بازی واقعی، دموهای نینتندو سوییچ پیشرفت بازی را ذخیره می کنند؟

از بازی به بازی دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، هاروستلا از Square Enix به بازیکنان سوییچ اجازه می دهد تا بازی سیو خود را از نسخه نمایشی به بازی کامل منتقل کنند. اما، این مورد برای هر بازی با نسخه ی نمایشی روی نینتندو سوییچ نیست.

قبل از خرید امتحان کنید

نینتندو سوییچ مجموعه ای از بازی ها دارد که شما را ساعت ها درگیر خود می کند. اما، انتخاب موردی که ارزش قیمت درخواستی خود را دارد می تواند کمی مشکل باشد. در حالی که می‌توانید به بررسی‌ها اعتماد کنید، همیشه بهترین کار این است که خودتان بازی را امتحان کنید تا ببینید آیا ارزش زمان و هزینه‌تان را دارد یا خیر. خوشبختانه عناوین فوق از بهترین بازی هایی هستند که می توانید روی نینتندو سوییچ بازی کنید. علاوه بر این، آنها با دموهای رایگان نیز ارائه می شوند! پس برای چی منتظری؟ زمان شروع یک ماجراجویی جدید است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hqoyAQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *