سری وبینار نکات بازاریابی متا به زودی برگزار می شود!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

متا بر اساس چارچوب Performance 5 خود، مجموعه جدیدی از وبینارها را معرفی کرده است. سری وبینار نکات بازاریابی متا بر اساس عملکرد 5 خواهد بود. این مجموعه ای از نکات اثبات شده داده است که می تواند به افزایش عملکرد تبلیغاتی شما در پلتفرم متا کمک کند. بر اساس تجزیه و تحلیل 20000 کمپین برای شناسایی عناصر کلیدی که باعث موفقیت بهینه می شوند، ایجاد شد.

سری وبینار نکات بازاریابی جدید متا نشان می دهد که چگونه هر معیار می تواند در تاکتیک بازاریابی شما اعمال شود. اولین وبینار در تاریخ 26 آوریل برگزار خواهد شد و Conversion API را بررسی می کند. همچنین، نقشی را که ممکن است در برنامه ریزی بازاریابی شما ایفا کند، بررسی خواهد کرد.

به گزارش متا – Conversions API یک ابزار تجاری متا است که مستقیماً داده های بازاریابی یک کسب و کار و Mets را با اشتراک گذاری اطلاعات بین وب سایت تجاری و سرورهای متا به هم متصل می کند. با Meta Pixel، خط کدی که به کسب‌وکار کمک می‌کند اقداماتی را که مشتریان در وب‌سایت خود انجام می‌دهند، نشان دهد، تبلیغ‌کنندگان نتایج کمپین بهتری را مشاهده کرده‌اند. ما متوجه شدیم که تبلیغ‌کنندگانی که دارای Meta Pixel بودند و Conversions API را راه‌اندازی کردند، به‌طور میانگین 13 درصد بهبود هزینه در هر اقدام مشاهده کردند.

چارچوب عملکرد 5 چیست؟

سری وبینار نکات بازاریابی متا

چارچوب Meta's Performance 5 پنج رکن تبلیغاتی را فهرست می کند که بازاریابان رسانه های اجتماعی باید بدانند تا مطمئن شوند که در کمپین های بازاریابی و به خوبی عمل می کنند. از طریق Performance 5، Meta خلاصه‌ای مختصر از توصیه‌های بازاریابی دیجیتال خود را برای تبلیغ‌کنندگان در همه جا ارائه می‌کند و از پیروزی برای همه بازاریابان اطمینان می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین راه برای رفع عدم کارکرد ESPN در FireStick

در زیر 5 ستون عملکرد برای کمپین های بازاریابی شما آمده است –

  • API Conversions را در کنار Meta Pixel تنظیم کنید
  • تبلیغات خود را ساده کنید
  • از ویدیوها و تصاویری مناسب برای موبایل استفاده کنید
  • تبلیغات خود را تست کنید
  • هدف گذاری خود را گسترش دهید

هر ستون بر حوزه متفاوتی تاکید دارد که می تواند به بازاریابان کمک کند تا اثربخشی خود را در تمام پلتفرم های متا افزایش دهند. وقتی تبلیغ‌کنندگان از عملکرد 5 استفاده می‌کنند، می‌توانند انتظار نتایج بهتری در تعامل، دسترسی و تبدیل داشته باشند. همچنین، از طریق تأکید بر کنترل کیفیت و نتایج مبتنی بر داده، به افزایش آگاهی و شناخت برند کمک می کند.

سری وبینار نکات بازاریابی متا بر چه مواردی تمرکز خواهد کرد؟

سری وبینار نکات بازاریابی متا بر بینش عملی در پیاده‌سازی و استفاده از داده‌های Conversion API تمرکز دارد که می‌تواند ایده‌های جدیدی را برای کمپین‌های بازاریابی و اینستاگرام شما ارائه دهد. این وبینار جلسات بعدی را با چهار عنصر دنبال می کند – ساده سازی حساب، هدف گذاری، سازگاری با موبایل و تست تبلیغات. آنها همچنین می گویند که این وبینار شامل بینشی در مورد چگونگی افزایش عملکرد کمپین ها و نحوه ایجاد بهترین خلاقیت ها برای عملکرد بهتر کمپین خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا اولین طرح آزمایشی تأیید صحت پرداختی META VERIFIED را در FB و IG معرفی می کند

این برای بازاریاب هایی که با کمپین های تبلیغاتی جدید و عملکرد آنها دست و پنجه نرم می کنند عالی خواهد بود. با حضور در مجموعه وبینار نکات بازاریابی متا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و مطمئن باشید که پولتان به خوبی خرج شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RDI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *