نصب و اتوماسیون: آنچه فین تک ها می توانند از بانک های بزرگ بیاموزند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نصب و اتوماسیون: آنچه فین تک ها می توانند از بانک های بزرگ بیاموزند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

زمانی که اقتصاد تنگ است، موسسات مالی با چندین چالش متقابل روبه رو هستند. وسوسه رفتار بد از سوی مشتریان افزایش می یابد. این باعث افزایش نظارت نظارتی می‌شود و خطر جریمه‌های هنگفت برای عدم انطباق را در پی دارد.

تمایل به کاهش هزینه ها سرمایه گذاری مداوم در محصولات و خدمات مالی نوآورانه را به خطر می اندازد، در حالی که در عین حال مشتریان انتظارات بالاتری نسبت به همیشه برای تجربه های آسان، موثر و عالی دارند.

بر روی کاغذ، به نظر می رسد این یک سناریوی slam-dunk برای صنعت در حال رشد ارائه دهندگان جدید فین تک انه است. اینطور نیست – مگر اینکه آن فین تک‌ها بتوانند از شرکت‌های معتبر در مورد پذیرش مشتری درس‌هایی بیاموزند. این درس‌ها در نهایت به پیوند اتوماسیون فرآیند و ساختار داده می‌رسد.

چرا روی سوار شدن تمرکز کنیم؟

تجربه ورود اولین برداشت مشتری از سازمان است و لحن روابط را تعیین می کند. همچنین این نقطه ای است که در آن سازمان باید دقیقاً تعیین کند که مشتری کیست و قصد واقعی کسب و کار آنها چیست. ورود سریع و دقیق مشتری همیشه مهم است، اما در یک رکود اقتصادی، اهمیت آن دو برابر می‌شود – سرمایه‌گذاران به سرعت صبر خود را برای استارت‌آپ‌هایی که نمی‌توانند رشد و حاشیه را به همراه داشته باشند، از دست می‌دهند و همزمان با سرکوب ریسک‌ها در سراسر بخش مالی، تنظیم‌کننده‌ها نمی‌توانند با آن مواجه شوند.

نصب موثر پاشنه آشیل فین تک است. ساختار داده ای که اطلاعات را بدون جابجایی از سیستم های ثبت یکپارچه می کند، پاسخ این سوال است.

نصب موثر پاشنه آشیل فین تک است. به WISE نگاه کنید که توسط رگولاتور ابوظبی خود 360000 دلار جریمه شده است. یا، اداره رفتار مالی بریتانیا بانک GT را به دلیل ورشکستگی AML 7.8 میلیون پوند جریمه کرد. یا، سولاریس، ارائه‌دهنده خدمات بانک به‌عنوان سرویس آلمان (BaaS) با محدودیت‌هایی مواجه شد که هیچ مشتری آینده را بدون تأیید دولت وارد نکند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای کار نکردن حالت تاریک در Microsoft Outlook در آیفون

ناتوانی فین‌تک‌ها در مدیریت صحیح داده‌ها و فرآیندهای مورد نیاز برای ورود دقیق ممکن است عامل اصلی کاهش سرمایه‌گذاری در سال 2022 باشد.

بافت داده و اتوماسیون فرآیند، نصب را بهبود می بخشد

ورود به سیستم با داده‌های تأیید شده، مواردی مانند نام، آدرس، شناسه مالیاتی، جزئیات کسب‌وکار پیشنهادی، پول از کجا می‌آید و به کجا می‌رود شروع می‌شود. مشکل این است که مؤسسات مالی سازمان‌های بزرگ و پیچیده‌ای هستند که دارای سیستم‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌های کاربردی بی‌شماری هستند که مجموعه‌ای از داده‌ها را نگهداری می‌کنند. این سیستم‌های قدیمی در محصولات مختلف، انواع مشتریان و برنامه‌های انطباق به خوبی با هم ادغام نمی‌شوند.

این بدان معناست که یک نمای ناقص از موضوع در دست وجود دارد، و تلاش برای تکمیل این دیدگاه معمولاً به معنای برش و چسباندن دستی بین سیستم‌ها و صفحات گسترده است. فرصت خطای انسانی به تنهایی باید برای ایجاد ترس در دل هر مدیر بانکی کافی باشد.

یک پارچه داده – فناوری که تمام داده‌های سازمانی را یکپارچه می‌کند – بدون اینکه آن‌ها را از سیستم‌های ثبت منتقل کند – پاسخ این سوال است. بافت داده یک لایه داده مجازی ایجاد می کند که در آن داده های سازمانی قابل تغییر و روابط بین آن داده ها را می توان در یک محیط ساده با کد پایین مدیریت کرد. داده ها در سطح ردیف ایمن می شوند، به این معنی که فقط افرادی که باید آن را ببینند می توانند آن را ببینند و تنها زمانی که باید آن را ببینند. داده ها ممکن است در بستر، در یک سرویس ابری یا در محیط های چند ابری باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه لغو ارسال ایمیل در آیفون

با رویکرد بافت داده، می توانید داده های تجاری را به روش های کاملاً جدیدی ترکیب کنید. این بدان معناست که شما نه تنها یک دید 360 درجه از مشتری، هویت، تاریخچه، محصول(ها) آنها دارید، بلکه می توانید از مشاهده کل نگر داده های شرکت خود، بینش های جدیدی نیز بدست آورید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Mbv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *