سطح جدید Partner Plus Twitch یک رابطه از قبل پرتنش با سازندگان را متشنج می کند

زمان مطالعه: 8 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سطح جدید Partner Plus Twitch یک رابطه از قبل پرتنش با سازندگان را متشنج می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شریک جدید توییچ لایه پلاس، که به پخش‌کننده‌های واجد شرایط تقسیم درآمد 70/30 را می‌دهد، به عنوان یک پیروزی برای جامعه پلتفرم مورد استقبال قرار گرفته است. اما الزامات عالی این برنامه، اکثریت قریب به اتفاق شرکای توییچ را کنار می‌گذارد و روابط تنش‌آمیز بین توییچ و سازندگانش را تشدید می‌کند.

دیوا، یکی از شرکای توییچ که زیر دسته Divatopia می کند، گفت: «بسیاری از مردم به دنبال دلایلی برای خوشحالی با Twitch پس از تمام درام های اخیر هستند. من احساس می‌کنم توییچ تصمیم‌های نه چندان خلاقانه‌ای گرفته است، بنابراین آن‌ها برای انجام هر نوع بهبودی برای شاد کردن مردم تلاش می‌کنند.»

تقسیم درآمد پیش‌فرض برای Twitch Partners 50/50 است — اشتراک‌ها (اشتراک‌ها) از 4.99 دلار در پایین‌ترین سطح شروع می‌شوند و می‌توان آن را به 9.99 دلار یا 24.99 دلار افزایش داد. Prime Gaming که همراه با اشتراک آمازون پرایم است، هر ماه یک اشتراک اعطا می کند. بینندگان همچنین می‌توانند اشتراک‌هایی را به یکدیگر هدیه دهند که پس از یک ماه منقضی می‌شود.

تا سال گذشته که Twitch به پخش‌کننده‌های منتخب تقسیم‌بندی برتر 70/30 ارائه شد برنامه های اعلام شده برای قطع معامله به نفع برنامه درآمد تبلیغاتی پلتفرم. شرکای پدربزرگ در این معامله همچنان 70 درصد از 100000 دلار اولی که به دست آورده‌اند و 50 درصد از هر درآمدی که پس از آن به دست آورده‌اند، کاهش می‌یابد. استریم‌کنندگان به طور گسترده به تغییراتی که قرار بود در ماه جاری اجرایی شوند، اعتراض کردند.

جدید برنامه Partner Plus، که Twitch روز پنجشنبه اعلام شد، 70 درصد از 100000 دلار اولی را که سالانه از طریق زیرمجموعه های ماهیانه و هدیه به دست می آورند به پخش کننده های واجد شرایط اعطا می کند. برای واجد شرایط بودن، شرکا باید حداقل 350 مشترک ماهانه حداقل برای سه ماه متوالی داشته باشند. اشتراک‌های هدیه و اشتراک‌های پرایم در حداقل اشتراک به حساب نمی‌آیند، اما برای سقف سالانه 100000 دلاری به حساب می‌آیند – یکی دیگر از موارد اختلاف بین پخش‌کننده‌ها.

Oli، یک استریمر Minecraft که به عنوان highkeyhateme شناخته می شود، بیش از 176000 دنبال کننده در توییچ دارد اما «هیچ جایی نزدیک» به حداقل 350 فرعی برای واجد شرایط بودن برای برنامه Partner Plus نیست. اولی در یک پیام توئیتری به TechCrunch گفت، بسیاری از پخش‌کنندگان با بیش از 1000 بیننده ثابت در هر پخش، هنوز 350 مشترک ماهانه نخواهند داشت. او برنامه Partner Plus را یک “ضربه کم” برای استریمرهایی توصیف کرد که قبلاً برای واجد شرایط شدن به عنوان شریک تلاش کرده بودند.

اولی گفت: «پیوستن به Partner در توییچ (مخصوصاً برای سازندگان پس از کووید) همیشه یک فرآیند بسیار طولانی و سخت بوده است و رسیدن به آن سطح بسیار عالی است. برای آن‌ها افزودن «Partner Plus» جدید که نیازمندی‌های بالاتری را اضافه می‌کند، به نوعی کاهش می‌یابد.»

Twitch Affiliates می‌توانند از طریق اشتراک‌های پولی، بیت‌ها (ارز مجازی پلتفرم) و درآمد تبلیغاتی از کانال خود کسب درآمد کنند. برای پیوستن به ردیف پایین برنامه های وابسته، پخش‌کنندگان باید به 50 فالوور برسند، در مجموع 8 ساعت در 7 روز مختلف پخش جریانی داشته باشند و در یک دوره 30 روزه به طور متوسط ​​3 بیننده داشته باشند. برای واجد شرایط بودن به عنوان یک شریک، که احساسات کانال سفارشی و سایر ویژگی های پشتیبانی را باز می کند، سازندگان باید به مدت 25 ساعت در 12 روز مختلف پخش جریانی داشته باشند و به طور متوسط ​​75 بیننده در یک دوره 30 روزه داشته باشند. هنگامی که استریمرها این الزامات را برآورده کردند، دعوت می شوند تا برای برنامه Partner درخواست دهند و باید به صورت دستی توسط تیم مشارکت توییچ تأیید شوند. این شرکت علاوه بر رعایت معیارها، به دنبال سازندگانی است که «می توانند به عنوان الگو برای جامعه عمل کنند».

طبق سایت تحلیلی، از 42366 شریک فعال، تنها حدود 1000 نفر در سه ماه گذشته 350 یا بیشتر اشتراک ماهانه داشتند. نمودارهای جریان. فقط 2.5٪ از شرکا واجد شرایط برنامه Partner Plus هستند. این واقعیت که زیرمجموعه‌های هدیه و زیرمجموعه‌های Prime جزو حداقل اشتراک حساب نمی‌شوند، بخش عظیمی از سازندگان را که در غیر این صورت واجد شرایط این برنامه بودند، حذف می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ABHI پاویون بریتانیا را در نمایشگاه جهانی بهداشت راه اندازی می کند

Jambo، یک سفیر Twitch که از تقسیم درآمد 70/30 برای همه سازندگان دفاع کرده است. گفت سفیران در گفتگوهای منتهی به اعلام شریک پلاس شرکت داشتند. او از اظهار نظر در مورد مشارکت خود در این برنامه امتناع کرد، اما از پلتفرم به دلیل بی انگیزه کردن زیرمجموعه های هدیه در یک سری از برنامه ها انتقاد کرد. توییت ها. او گفت که او 10000 مشترک داشته است، اما اکثریت آنها با استعداد بودند و او هنوز به طور مداوم 350 مشترک ماهانه نداشته است.

جامبو صبح جمعه در توییتی نوشت: «تویچ به همان اندازه آن‌ها را دریافت می‌کند و من فکر نمی‌کنم که چرا وقتی منبع اصلی حمایت از سازندگان است، اهمیت کمتری دارند.» “در حالی که یکی از سودآورترین ویژگی های Twitch است که تا کنون پیاده سازی شده است.”

پخش جریانی منحصر به فرد به سازندگان اجازه می دهد تا مستقیماً با مخاطبان خود در زمان واقعی تعامل داشته باشند و جامعه ای را پرورش دهند که سایر اشکال تولید محتوا همیشه نمی توانند آن را تسهیل کنند. هدیه دادن زیرمجموعه تشویق می‌شود، و مخاطب اختصاصی ایجاد می‌کند که نه تنها دیدگاه‌های ثابتی را به همراه خواهد داشت، بلکه بینندگان جدیدی را نیز جذب می‌کند. دلسرد کردن زیرمجموعه‌های با استعداد برای ایجاد درآمد و ایجاد جامعه غیرمعمول است. Aura، هنرمند و وابسته به Twitch که به‌عنوان Aurahack پخش می‌شود، گفت که برنامه Partner Plus بینندگان را به‌گونه‌ای ‌سازی می‌کند که بسیار ناخوشایند است.

او در یک تماس تلفنی با TechCrunch گفت: «به نظر می‌رسد این شیوه بدی است که افرادی را که از شما حمایت می‌کنند فقط به عنوان یک عدد که باید افزایش یابد، نگاه کنید. من متنفرم که به این فکر کنم که یک ساب با استعداد در کانال شما ببینم و مانند آن باشم، نه، این نوع زیرنویس اشتباهی است. این یک عمل سخاوتمندانه است که نسبت به پخش کننده انجام می شود. این یک نمایش قدردانی است، صرف نظر از اینکه چه شکلی دارد.»

به نظر می‌رسد که نگاه بدی به افرادی که از شما حمایت می‌کنند تنها به‌عنوان یک عدد است که باید افزایش یابد.»

سایر استریم‌کنندگان حدس می‌زنند که سازندگان با تلاش برای تعقیب 350 مشترک ماهانه ارزشمند، خود را از دست خواهند داد. Drunkn Buddha، سازنده‌ای که محتوای آشپزی و بازی تولید می‌کند، به سایر سازندگان از به خطر انداختن سلامت روانشان با تولید محتوا به منظور افزایش تعدادشان هشدار داد. او در یک پیام توئیتری گفت که پخش‌های طولانی بر سلامت روان او تأثیر گذاشته است و تمرکز بر معیارها لذت پخش را از بین می‌برد. او گفت که روش‌های معمولی برای افزایش تعداد زیرمجموعه‌ها، مانند میزبانی زیرآتون‌های 24 ساعته، بعید است به استریم‌کنندگان در رسیدن به اهداف خود کمک کند، زیرا اشتراک‌های هدیه و زیرمجموعه‌های Prime حتی به حساب نمی‌آیند.

برنامه Partner Plus برای سازندگان غیربازی نمکی بر زخم است، که بسیاری از آن‌ها در حال حاضر به دلیل محتوای بازی که بر Twitch غالب است، احساس می‌کنند در حاشیه هستند. برای Aura که حداقل شرایط لازم برای واجد شرایط بودن به عنوان شریک را برآورده کرده است اما سه بار جداگانه از برنامه رد شده است، داشتن 350 مشترک ماهانه غیرقابل درک است. جریان‌های هنری او، جایی که او پرتره‌های مرزی NSFW را می‌کشد، بیننده‌ای خاص اما اختصاصی دارد.

“من حتی فکر نمی کنم برای کسی که در موقعیت من قرار دارد این امکان وجود داشته باشد. نوع بیننده‌ای که برای استریم‌های هنری من ایجاد می‌شود بسیار متفاوت از جریان‌های بازی‌های ویدیویی است.» او گفت. “دارم نقاشی می کنم. من نسخه جدیدی از بازی داغ ندارم که بتوانم هر چند روز یک بار استریم کنم، یا برای ارائه این همه محتوا، ساعت‌ها در Apex رتبه‌بندی کنم.

Aura دارای 56 مشترک است، اما تنها 13 نفر از آن‌ها جزو الزامات برنامه Partner Plus محسوب می‌شوند. برنامه درآمد تبلیغاتی این پلتفرم، که 55 درصد از هر تبلیغی را که در کانال خود به شرکت‌های وابسته و شرکا ارائه می‌کند، می‌دهد. آئورا گفت که وقتی تبلیغات کانال خود را افزایش داد، محتوای او قابل مشاهده نبود. او درآمد تبلیغاتی به دست آورد، اما تا زمانی که تبلیغات را خاموش کرد، مشترکین خود را از دست داد. آئورا اشاره کرد که اکثر پخش کننده ها از طریق قراردادهای مارک دار و حمایت های مالی کسب درآمد می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 آداپتور اترنت برتر برای Amazon Fire TV Stick

لیا، شریک یوتیوب و Vtuber معروف به کلیسای لیا، گفت: «تقسیم 50/50 یکی از بزرگ‌ترین تقسیم‌بندی‌هایی است که من در بسیاری از شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف دیده‌ام که به سازندگان خود برای تولید محتوا برای زنده نگه داشتن سایت خود متکی هستند. در DM به خاطر داشته باشید که Partners نیز قبلاً تقسیم 70/30 داشت، اما Twitch به طور مداوم تیرک دروازه را به حرکت در می آورد تا کار را برای همه سخت تر کند.

لیا کانال یوتیوب خود را به امید اینکه بینندگان را به کانال توییچ خود هدایت کند، راه اندازی کرد، زیرا ویژگی های قابل کشف توییچ محدودتر است. او گفت که در کمتر از نیمی از زمانی که برای ایجاد مخاطب در توییچ طول کشید، طرفداران بیشتری در یوتیوب به دست آورد. اگرچه او همچنان برای ویژگی‌های انحصاری مانند امتیاز کانال و ادغام بازی در توییچ استریم می‌کند، او گفت که این پلتفرم قدردان سازندگانش نیست.

با توجه به الزامات ظاهرا غیر واقعی برنامه Partner Plus، و همچنین قطع تندی که Twitch به طور پیش فرض انجام می دهد، سازندگان ایده پرش کشتی به پلتفرم های دیگر را مطرح کرده اند.

بخش عمده ای از درآمد Aura از Patreon او می آید، جایی که او 378 مشترک دارد که 4-10 دلار در ماه پرداخت می کنند. با این حال، Patreon تنها 5٪ از درآمد ماهانه خود را کاهش می دهد – کسری از تقسیم 50/50 Twitch. البته، Patreon هیچ ویژگی پخش زنده ای ندارد، بنابراین او در نظر گرفته است که تمرکز خود را به Picarto، یک سرویس پخش زنده که به طور خاص برای هنر طراحی شده است، تغییر دهد. این سایت به سازندگان اجازه می دهد 50 تا 75 درصد از درآمد اشتراک را بسته به سطح عضویت خود نگه دارند و دارای ویژگی هایی مانند نمایش گالری و کمیسیون های یکپارچه است.

یوتیوب درآمد عضویت 70/30 را تقسیم می‌کند و به شرکا اجازه می‌دهد تا با تبلیغ محتوای خود در سایت، دیده و درآمد تبلیغاتی کسب کنند. شورت یوتیوب. شرکت نیز واجد شرایط بودن را کاهش داد برای برنامه شریک یوتیوب. برای واجد شرایط بودن، سازندگان باید 500 مشترک (بدون پول)، 3 بار بارگذاری عمومی در 90 روز گذشته و 3000 ساعت تماشا در سال گذشته یا 3 میلیون بازدید از Shorts در 90 روز گذشته داشته باشند.

Kick، سرویس پخش زنده که توسط بنیانگذاران سایت قمار ارز دیجیتال Stake پشتیبانی می‌شود، همچنان با ارائه ۹۵ درصد از درآمد مشترکین، استریمرها را از توییچ دور می‌کند. تکان دادن سهام ممنوع شد، همراه با تعداد زیادی از کازینوهای آنلاین دیگر، از پلتفرم سال گذشته پس از یک خرابکاری کلاهبرداری قمار. در حالی که برخی از پخش کننده ها ادعا می کنند که Twitch for Kick را حذف می کنند، برخی دیگر آزادی Kick را زیر سوال می برند. رویکرد به اعتدال و ثبات بلند مدت

اولی، پخش کننده Minecraft، گفت: “من نمی بینم که به Kick بروم، به عنوان مخاطب سمی که آن خیلی زود پرورش داده است و خود را به عنوان “بدون قوانین” بازاریابی می کند. «تقریباً پایگاه جامعه سمی را مستحکم کرده است. به نظر می‌رسد که مدل کسب‌وکار آن‌ها بیش از حد خوب به نظر می‌رسد که درست باشد… فکر نکنید که این یک چیز برای همیشه خواهد بود.»

با این حال، مهاجرت کامل یک فالوور یا شروع از صفر و بازسازی یک مخاطب، کار سختی است. ممکن است رقبای زیادی برای رقابت با Twitch وجود داشته باشد، اما Twitch همچنان پلتفرم غالب پخش زنده برای سازندگان و بینندگان است. همه سازندگانی که نظر دادند به TechCrunch گفتند که آنها فقط می‌خواهند توییچ تقسیم درآمد 70/30 را به شرکت‌های وابسته و شرکا ارائه دهد – یک سازش منصفانه برای زحمتی که برای تولید محتوا انجام می‌شود.

Drunkn Buddha گفت: “شخصا، من خودم را در حال تغییر پلتفرم نمی بینم.” بخش اعظمی از انجمن من هنوز در توییچ است و من پیر هستم، در مسیر خودم قرار گرفته‌ام و نمی‌خواهم یاد بگیرم چگونه از یک پلتفرم جدید استفاده کنم. من مجبور نیستم پیوند کانال جدید را حفظ کنم یا هیچ یک از بیوسم را تغییر دهم.»



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jnH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *