سنسور ECG پزشکی Movesense دارای گواهینامه MDR

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ECG و سنسور حرکتی پزشکی Movesense که توسط سازنده تجهیزات پزشکی فنلاندی Movesense ساخته شده است، به عنوان یک دستگاه پزشکی کلاس IIa مطابق با مقررات تجهیزات پزشکی اروپا 2017/745 (MDR) گواهینامه دریافت کرده است.

Movesense Medical (MD) یک سنسور پوشیدنی است که برای اندازه گیری ECG تک کاناله، ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب و حرکت انسان در نظر گرفته شده است. این شرکت می گوید که این اولین دستگاه ECG و ضربان قلب با تسمه قفسه سینه و یکی از اولین دستگاه های ECG است که گواهینامه MDR را تکمیل کرده است.

Movesense MD برای نظارت از راه دور بیمار و سایر برنامه های بهداشتی از راه دور مناسب است. بیمار می تواند دستگاه را به طور مستقل کار کند، که باعث کاهش حجم کار پرسنل مراقبت می شود و در صورت نیاز امکان نظارت را فراهم می کند. در مانیتورینگ ECG، این می تواند به تشخیص آریتمی هایی که اغلب در اندازه گیری هولتر 24 ساعته یافت نمی شوند کمک کند.

Movesense MD قیمت جدیدی را برای دستگاه های ECG معرفی می کند که به گسترش پوشش مراقبت و دستیابی به گروه های جدید بیماران کمک می کند. علاوه بر استفاده از مراقبت‌های بهداشتی، این دستگاه به آزمایش‌های بالینی، برنامه‌های سلامت جمعیت، رفاه و ورزش نیز می‌رسد. همچنین اولین مانیتور ضربان قلب سازگار با MDR است که داده های ضربان قلب مداوم و مبتنی بر ECG را برای تجزیه و تحلیل تغییرپذیری ضربان قلب ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Zephyrus اولین مجوز FDA را برای سرنگ ایمنی دریافت کرد

یوسی کاسینن، مدیرعامل Movesense، وی گفت: “گواهینامه MDR حسگر MD Movesense نقطه عطفی برای Movesense و مشتریان اتحادیه اروپا است، زیرا امکان استفاده بالینی در مقیاس بزرگ از دستگاه را فراهم می کند و امکان نظارت بر ECG را برای گروه های بزرگتر بیماران و در شرایط استفاده جدید فراهم می کند.”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LvLpNF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *