سونی پخش بازی PS5 را برای اعضای PlayStation Plus Premium آماده می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سونی پخش PS5 را برای اعضای PlayStation Plus Premium آماده می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سونی امروز صبح اعلام کرد که تست استریم بازی پلی استیشن 5 را آغاز کرده است. این ویژگی هنوز در روزهای اولیه است، اما در نهایت برای کسانی که مشترک PlayStation Plus Premium هستند در دسترس خواهد بود. سونی خاطرنشان می‌کند: «هدف ما اضافه کردن این مزیت به PlayStation Plus Premium به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم برای افزایش ارزش PlayStation Plus است.»

این حرکت نشان‌دهنده تحولی در استراتژی بازی‌های ابری این شرکت است که قبلاً کاربران را ملزم می‌کرد تا عنوان را دانلود کنند تا از راه دور آن را از خود کنسول پخش کنند. نیک مگوایر، معاون سونی در یک پست وبلاگ گفت: «ما فکر می‌کنیم برای اعضای Premium مهم است که بتوانند از بازی‌های زیادی که ممکن است از طریق استریم ابری لذت ببرند. با ادامه عرضه بازی‌های بیشتری بر روی کنسول PS5، ما مشتاقانه منتظر اضافه کردن قابلیت استریم ابری برای عناوین PS5 علاوه بر PS3، PS4 و عناوین کلاسیک هستیم که در حال حاضر برای پخش استریم برای اعضای Premium در دسترس هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین جایگزین های نتفلیکس در سال 2023 (رایگان و پولی)

اقدامی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، استراتژی سونی را با آنچه که مدت‌هاست از طریق سرویس Xbox Pass خود ارائه کرده است، مطابقت می‌دهد. صراحتاً این یک تجربه ساده تر و بدون اصطکاک برای مشترک است، بنابراین منطقی است که سونی را در اینجا دنبال کند.

پروژه Q استریم PS5 سونی

اعتبار تصویر: سونی

این آزمایش همچنین، به ویژه، قبل از دستگاه Project Q سونی انجام می شود. افشای ماه گذشته پخش دستی بازی با کمی واکنش متفاوت مورد استقبال قرار گرفت. فقط. مطمئناً حذف نیاز به پخش مستقیم از یک کنسول پلی استیشن مجزا، سیستم را حداقل کمی جذاب‌تر می‌کند.

سونی وعده داده است که اطلاعات بیشتری در مورد Project Q در آینده ای نزدیک ارائه کند. همینطور برای زمان‌بندی عملکرد پخش جدید.

همچنین برخی از محصولات جدید وارد شده به کاتالوگ بازی های پلی استیشن پلاس قابل توجه است.

● Far Cry 6 (PS4/PS5)

● Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge (PS4/PS5)

● Rogue Legacy 2 (PS4/PS5)

● رمزگذاری (PS4/PS5)

● Soulstice (PS5)

● تاکوما (PS4)

● Deus Ex: Mankind Divided (PS4)

● Killing Floor 2 (PS4)

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iEtIjI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *