شایعه شده است که سامسونگ گلکسی S24 یک ارتقاء کلیدی دوربین را از دست داده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما امیدواریم که سامسونگ گلکسی اس 24 در اوایل سال 2024 همراه ما باشد، اما آخرین شایعه ای که به گوش ما رسیده است نشان می دهد که یک جزء کلیدی وجود دارد که سال آینده ارتقاء نخواهد یافت: سلفی.

طبق گفته GalaxyClub (از طریق SamMobile)، سامسونگ قرار است از همان سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی گوشی‌های گلکسی اس 24 استفاده کند که برای گوشی‌های گلکسی اس 23 استفاده کرد، بنابراین انتظار ارتقاء زیاد کیفیت سلفی‌های خود را نداشته باشید.

این در همه گوشی‌ها نیز صدق می‌کند: گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا همگی به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده‌اند و به نظر می‌رسد که در سال 2024 دوباره همان دوربین سلفی خواهد بود.

جالب اینجاست که در حالی که گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بودند، گلکسی اس 22 اولترا به دوربین 40 مگاپیکسلی در جلو مجهز شد. در مورد گلکسی 21 هم همینطور بود، اما به نظر نمی رسد سامسونگ به این رویکرد بازگردد.

هنوز دوربین زیر وجود ندارد

این فاش همچنین نشان می‌دهد که می‌توانیم ایده دوربین زیر صفحه‌نمایش سری گلکسی اس را تا یک سال دیگر به رخ بکشیم. سامسونگ از این فناوری در گوشی‌های تاشو خود – اخیراً گلکسی Z Fold 4 – استفاده کرده است، اما در پرچمداران استاندارد خود تا به امروز نه.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم کارکرد بیکسبی در گوشی های گلکسی سامسونگ

در این مرحله، دوربین های زیر نمایشگر هنوز با کیفیت عکس و فیلم ارائه شده توسط اجزای سنتی مطابقت ندارند. طبق این منبع، سامسونگ مایل است که بریدگی دوربین سلفی در صفحه جلویی را تا حد امکان کوچک نگه دارد.

البته حفظ سخت افزار دوربین سلفی یکسان به این معنی نیست که نمی توانید سلفی های بهتری در Galaxy S24 بگیرید – اما همه پیشرفت ها این بار باید در بخش نرم افزاری باشد.

با توجه به آنچه تاکنون شنیده ایم، به نظر نمی رسد که دوربین های پشتی گوشی های گلکسی اس 24 نیز ارتقاء زیادی پیدا کنند، اما باید منتظر ماند و دید. قبل از عرضه این گوشی‌ها، ما یک Samsung Unpacked 2023 دیگر داریم تا از آن لذت ببریم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wuFHVL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *