شرکت مدیریت فناوری اطلاعات InvGate که از سال 2009 راه اندازی شده است، 35 میلیون دلار جمع آوری کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شرکت مدیریت فناوری اطلاعات InvGate که از سال 2009 راه اندازی شده است، 35 میلیون دلار جمع آوری کرده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

InvGate، یک پلتفرم SaaS که مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و محصولات مدیریت دارایی فناوری اطلاعات را ارائه می‌کند، 35 میلیون دلار در دور رشد جمع‌آوری کرد تا به ادامه گسترش آن در سطح جهانی کمک کند.

این شرکت در سال 2009 تأسیس شد و این اولین دور تأمین مالی سازمانی آن است. Ariel Gesto، بنیانگذار و مدیر عامل InvGate، به TechCrunch گفت: سرمایه گذاری جدید پس از رشد مداوم 60 درصدی سال به سال در سه سال گذشته انجام می شود.

گستو گفت: «امسال، ما در مسیر یکسانی برای رشد هستیم.

این دور توسط Riverwood Capital با مشارکت Endeavor Catalyst، شرکتی که Gesto گفت سال‌ها قبل از سرمایه‌گذاری با آن رابطه داشته، رهبری شد.

InvGate با شرکت های سازمانی و متوسط ​​با تعداد کارمندان بین 50 تا 50000 کار می کند و یک راه حل SaaS برای ساده کردن عملیات IT آنها ارائه می دهد – به عنوان مثال، میز پشتیبانی داخلی، انطباق امنیتی و برنامه ریزی مالی – با اتوماسیون جدید، کد پایین و مجهز به . توانایی ها.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Pinterest Google Pixel VP را برای پر کردن پست مدیر ارشد محصول وارد می کند

این شرکت اکنون در 57 کشور مشتری دارد و فهرست مشتریانی را جمع آوری کرده است که شامل ارتش ایالات متحده، ناسا، گلوبانت، KPMG، تویوتا، آرکوس دورادوس و گروه ک می شود. اکثر مشتریان در آمریکای لاتین و ایالات متحده هستند، اما InvGate همچنین در بوئنوس آیرس، مکزیک، ایالات متحده و بریتانیا فعالیت های محلی داشت.

پس از 14 سال بوت استرپ، Gesto احساس کرد که محصولات InvGate در نقطه‌ای هستند که گسترش کسب‌وکار منطقی است.

Gesto قصد دارد سرمایه جدید را در آن گسترش جهانی مستقر کند، که شامل جذب مشتری بیشتر و اجرای دفاتر محلی، و همچنین استخدام های جدید برای ادامه توسعه محصول و فناوری می شود.

او گفت: “ما محصولات خود را ایجاد کرده ایم تا برای این لحظه آماده باشیم.” ما انواع مختلفی از فناوری را اضافه کرده‌ایم تا برای گسترش جهانی که می‌خواهیم انجام دهیم آماده باشیم. و علاوه بر آن، در چند سال گذشته، بسیاری از مشتریان ما که عاشق این محصول هستند، از ما پرسیده اند که چرا ما تقریباً در بازار ناشناخته مانده ایم. ما آن کلیک بینشی را دریافت کردیم که می‌گوید، “خوب، اکنون زمان آن است که شریک سرمایه مناسبی برای خود پیدا کنیم تا بتوانیم کسب و کار خود را توسعه دهیم.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  LG Electronics قصد دارد با سرمایه گذاری 39.5 میلیارد دلاری تا سال 2030 فروش خود را به 79 میلیارد دلار برساند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BEF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *