اسنپ ​​چت لنزهای AR مجهز به هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد و با یک «لنز کیهانی» جدید شروع شد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اسنپ ​​چت لنزهای AR مجهز به هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد و با یک «لنز کیهانی» جدید شروع شد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت امروز در اجلاس شرکای اسنپ اعلام کرد که اسنپ چت در حال معرفی لنزهای واقعیت افزوده با هوش مصنوعی مولد است. برای شروع، این پلتفرم یک “لنز کیهانی” جدید را ارائه می کند که شما و محیط اطرافتان را به یک صحنه علمی تخیلی متحرک و همهجانبه تبدیل می کند.

بابی مورفی مدیر ارشد فناوری اسنپ در این رویداد گفت: «امروز، ما نسل جدیدی از لنزها را معرفی می‌کنیم که با هوش مصنوعی تولید می‌شوند. هوش مصنوعی و AR عمیقاً به هم مرتبط هستند و طیف جدیدی از امکانات خلاقانه را نیرو می دهند. چشم انداز ما این است که محاسبات را به طور یکپارچه در جهان ببافیم – و از جامعه پر جنب و جوش خود از سازندگان، توسعه دهندگان و شرکای واقعیت افزوده حمایت کنیم.

لنز جدید هوش مصنوعی اسنپ چت

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

تعجب آور نیست که اسنپ چت برای تقویت لنزهای واقعیت افزوده خود به دنیای هوش مصنوعی مولد تغییر مسیر داده است، به خصوص که قبلاً با ربات چت هوش مصنوعی خود وارد جنون هوش مصنوعی شده است. شایان ذکر است که اسنپ چت تنها پلتفرم رسانه اجتماعی محبوبی نیست که از هوش مصنوعی برای ارتقای پیشنهادات واقعیت افزوده خود استفاده می کند، زیرا اخیراً با فیلتر فوق واقعی مبتنی بر هوش مصنوعی «Bold Glamour» بینندگان را شگفت زده کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نرم افزار snafus فراوان است، Nuro برش های بیشتری ایجاد می کند و VinFast مسیر SPAC را در پیش می گیرد

علاوه بر راه اندازی لنزهای هوش مصنوعی، اسنپ چت اعلام کرد که یافتن لنزهای مرتبط را برای کاربران آسان تر می کند. این برنامه شروع به توصیه لنزهایی می کند که با زمینه عکس یا ویدیویی که کاربر گرفته است مطابقت داشته باشد. اسنپ ​​چت توضیح داد که این کار از طریق ترکیبی از درک بصری از آنچه در دید است و APIهایی که عوامل خاصی مانند آب و هوای محلی، پیش‌بینی و زمان روز را درک می‌کنند، انجام می‌شود.

ویژگی جدید لنزهای متنی اسنپ

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

این شرکت همچنین بهبودهایی را در الگوریتم‌های رتبه‌بندی لنز چرخ و فلک خود ارائه کرده است تا لنزها را بر اساس ترجیحات منحصر به فرد کاربران توصیه کند و نوار AR را به‌روزرسانی کرده است، به این معنی که کاربران صدها لنز پیشنهادی را که بر اساس دسته‌بندی سازمان‌دهی شده‌اند، درست روی صفحه دوربین پیدا خواهند کرد.

اسنپ ​​چت همچنین در حال آزمایش روش هایی برای سریعتر کردن افزودن AR به حافظه ها است. کاربران شروع به دیدن عکس های اخیر خود در کنار لنزها در دوربین اسنپ چت می کنند، به طوری که وقتی می خواهند اسنپ برگشتی را ارسال کنند، به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

به عنوان بخشی از این اطلاعیه ها، اسنپ چت فاش کرد که بیش از 300000 سازنده و توسعه دهنده AR در سراسر جهان بیش از 3 میلیون لنز ساخته اند. علاوه بر این، این شرکت به اشتراک گذاشت که برخی از محبوب ترین لنزهای آن بیش از 10 میلیارد بار دیده شده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  2 راه آسان برای بازنشانی کارخانه ای مک بوک ایر یا مک بوک پرو

در رویداد امروز، اسنپ مجموعه‌ای از اعلان‌ها را منتشر کرد و از مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدیدی که به این می‌آیند رونمایی کرد. این شرکت ویژگی‌های جدید Stories را ارائه می‌کند، به‌روزرسانی‌هایی را به Snap Map اضافه می‌کند، Bitmoji را بهبود می‌بخشد، راه‌های جدیدی را برای تعامل مجازی با دوستان و موارد دیگر معرفی می‌کند.

درباره Snap Partner Summit 2023 بیشتر بخوانید

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kLWgtj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *