یوبی سافت نسخه بتای بسته Assassin’s Creed Jade را ماه آینده معرفی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Assassin's Creed: Codename Jade اکنون یک تاریخ شروع رسمی برای بتا بسته آن دارد. اخیرا توسط یوبی سافت اعلام شده است، اسم رمز جیدنسخه بتای بسته از 3 آگوست شروع خواهد شد.

یک رایگان از Level Infinite، اسم رمز جید عنوانی جاه طلبانه و جهان باز است و به طرفداران این شانس را می دهد که “سفر در 2000 سال تاریخ” را داشته باشند. فرصتی برای کشف “عصر بی سابقه تجارت و تبادل فرهنگی” در تاریخ چین می تواند ایجاد کند اسم رمز جید یکی از بهترین بازی های iOS و بهترین بازی های اندروید موجود است. علاقه مندان به کاوش اسم رمز جیدجهان برای خودشان می توانند برای نسخه بتای بسته در رسمی بازی ثبت نام کنند.

اگرچه این عنوان توسط یکی از زیرمجموعه‌های Tencent توسعه می‌یابد، یوبی‌سافت به طرفداران اطمینان داده است که با Level Infinite “برای ایجاد یک تجربه واقعی بازی Assassin's Creed با کیفیت بالا که برای پلتفرم‌های موبایل ساخته شده است” همکاری نزدیک دارند. یوبی‌سافت به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که از شهرها بالا بروند، از سقفی به بام دیگر پارکور کنند، اهداف را به روش‌های مختلف ترور کنند و در نبردهای هیجان‌انگیز شرکت کنند.

در حالی که اسم رمز جید تجربه کنسولی کامل از عنوان خواهر خود را ارائه نمی دهد Assassin's Creed Mirage، جالب است که ببینیم Level Infinite می‌تواند تجربه Assassin's Creed را به طور دقیق به موبایل ترجمه کند یا خیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ویرایش و پر کردن PDF در Google Docs در ویندوز و مک

اگرچه این اولین حمله سری به فضای موبایل نیست، اسم رمز جید نشان دهنده تجسم جدیدی از جاه طلبی طولانی مدت یوبی سافت برای تحقق بخشیدن به مرام قاتلان در فضای موبایل است.

در مورد داستان عنوان، یوبی‌سافت وعده عنوانی را داده است که بازیکنان را از دیوار بزرگ خارج می‌کند [Chinese] مرزهای امپراتوری تا پایتخت امپراتوری Xianyang. بازیکنان “در دنیایی پر از تاریخ باستانی و خطرات پنهان سفر خواهند کرد، در برابر Xiongu دفاع می کنند و برای از بین بردن توطئه ها تلاش می کنند.”

مضامین اکتشاف و سفر در سراسر جهان باستان به طرز اطمینان بخشی یادآور آن است Assassin's Creed Odyssey‘s ماجراجویی پان یونانی به یاد ماندنی و به خوبی جلا یافته است. اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که Level Infinite فرود را حفظ کند، چیزی برای گفتن یک Assassin's Creed کاملاً گرد که در کف دست شما قرار می گیرد وجود دارد.

در همین حال، لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های آینده، و همچنین لیست ما از بهترین بازی های RPG برای ماجراهای بیشتر داستان محور.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IjorfX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *