طرح فردی YouTube Premium اکنون 2 دلار بیشتر در ایالات متحده هزینه دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم طرح فردی یوتیوب Premium اکنون 2 دلار بیشتر در ایالات متحده هزینه دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

درست مانند بسیاری دیگر از سرویس‌های پخش، یوتیوب قیمت طرح Premium خود را برای افراد در ایالات متحده از 11.99 دلار در ماه به 13.99 دلار در ماه افزایش داده است.

این افزایش قیمت به دنبال افزایش قیمت سال گذشته در طرح‌های خانوادگی در بسیاری از کشورها است. در ایالات متحده تعرفه طرح خانواده از 17.99 دلار در ماه به 22.99 دلار در ماه رسید.

تغییر طرح فردی، که برای اولین بار توسط 9to5Google مشاهده شد، در صفحه یوتیوب Premium به صورت زنده قابل مشاهده است. با این حال، این شرکت هیچ اطلاعیه رسمی در مورد مشترکین موجود که هزینه کمتری می پردازند، اعلام نکرده است.

Google با یوتیوب Premium مشاهده بدون آگهی، امکان دانلود ویدیوها، پخش جریانی 1080p با کیفیت بالاتر، امکان از سرگیری ویدیوها از جایی که متوقف کرده اید و دسترسی به یوتیوب Music را ارائه می دهد. این شرکت همچنین ویژگی‌های آزمایشی را برای مشترکین Premium منتشر می‌کند، مانند توانایی تغییر سرعت پخش و ویژگی صفحه قفل برای جلوگیری از لمس‌های تصادفی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دعوت‌های Bluesky به یک کالای داغ تبدیل می‌شوند، زیرا تقاضا برای جایگزین توییتر از دسترسی پیشی می‌گیرد

گوگل همچنین قیمت طرح یوتیوب Music را از 9.99 دلار در ماه به 10.99 دلار در ماه افزایش می دهد. این به دنبال افزایش قیمت اشتراک از Music و Music است که پخش جریانی خود را نیز با همان قیمت ارائه می دهند. طرح فردی هنوز 9.99 دلار در ماه هزینه دارد.

طی چند ماه گذشته، سرویس‌های ویدیویی رقیب مانند Apple TV+، Paramount+ و Peacock افزایش قیمت‌ها را اعلام کرده‌اند. در حالی که نتفلیکس قیمت های خود را در سال گذشته افزایش داد، این شرکت سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را آغاز کرد و کاربران را وادار به پرداخت بیشتر یا اضافه کردن یک عضو اضافی به برنامه های خود کرد.

یوتیوب همچنین سعی دارد با انجام اقداماتی مانند محدود کردن مسدودکننده‌های تبلیغات، افراد بیشتری را به سمت برنامه‌های برتر خود سوق دهد. همچنین آزمایشی را اجرا کرد که به طور خلاصه جریان 4K را پشت یک دیوار پرداخت قرار داد.

نوامبر گذشته، یوتیوب اعلام کرد که بیش از 80 میلیون مشترک در سراسر موسیقی و خدمات Premium دارد. با درآمد هفته آینده گوگل، این شرکت اقداماتی را برای افزایش کاربران پولی انجام می دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://98zoom.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%81%d8%b1%d8%af%db%8c-youtube-premium-%d8%a7%da%a9%d9%86%d9%88%d9%86-2-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *