جستجوی شغل بعدی شما می تواند در توییتر انجام شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش ها، توییتر در حال آماده سازی و ارائه پشتیبانی از برخی حساب ها برای ارسال آگهی های شغلی به طور مستقیم در خود است زیرا به نظر می رسد خدمات بیشتری را به کاربران تجاری ارائه دهد.

پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به ماسک و تحت رهبری یاکارینو مدتهاست که تمایل خود را برای تبدیل شدن به چیزی فراتر از رسانه های اجتماعی، با جاه طلبی های ماسک در مقایسه با غول چینی وی چت ابراز کرده است.

در میان اتهاماتی مبنی بر کپی برداری از توییتر توسط Threads متا، توییتر اکنون یک قدم به بازتاب لینکدین نزدیک شده است که همچنین پلتفرمی است که هم برای بیان افکار و هم برای جستجوی شغل استفاده می شود.

ی کار توییتر

کاربر توییتر، محقق برنامه و توسعه دهنده وب نیما اوجی اعتبار داده می شود (از طریق TechCrunch) با برجسته کردن اضافه شدن تبلیغات شغلی به توییتر. اسکرین شات ارسال شده توسط Owji به شرح زیر است:

«استخدام توییتر یک ویژگی رایگان برای سازمان‌های تأیید شده برای پست کردن مشاغل، نشان دادن مشاغل در نمایه شرکت شما و جذب استعدادهای برتر به موقعیت‌های باز شما است.»

در این خلاصه، 528 میلیون کاربر توییتر به عنوان دلیلی برای استفاده سازمان های تأیید شده از این ویژگی رایگان دعوت شده است (البته، خود تأیید رایگان نیست).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Rocket Lab با پرتاب بعدی الکترون، بازیابی تقویت کننده دریایی را دو برابر می کند

مشاغل را می توان از طریق یک سیستم ردیابی متقاضی یا فید XML پشتیبانی می کند و حداکثر پنج پست را می توان در یک نمایه نشان داد.

برای کسانی که با اقدامات ماسک آشنا هستند، این خبر جای تعجب ندارد. توییتر پلتفرم استخدام استعدادهای فناوری Laskie را به دست آورد در ماه مه، در آن زمان حدس زده می شد که این پلتفرم تنها چند ماه تا راه اندازی بخش مشاغل خود فاصله دارد.

دریافت تاییدیه از توییتر عملا غیرممکن شده است، با ایمیل هایی که به بخش مطبوعاتی آن ارسال شده است، یک پاسخ شکلک خودکار مدفوع دریافت می کند، اما مدیر عامل Workweek آدام رایان تأیید کرده است که سازمان تأیید شده بدون هزینه اضافی به ویژگی آگهی شغلی دسترسی پیدا کرده است. رایان ابتدا یک اسکرین شات برای نمایش رابط کاربری جدید ارسال کرده بود، اما وقتی بررسی کردیم، Workweek هیچ لیست شغلی در زیر اطلاعات نمایه خود نداشت.

با وجود عدم اعلام رسمی، ایجاد یک جدید حساب استخدام توییتر در ماه ژوئیه نشان می دهد که یک عرضه گسترده تر قریب الوقوع است.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BCbsDm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *