عرضه آیفون 15 ممکن است تا ماه اکتبر به تعویق بیفتد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گمان می رود عرضه آتی 15 با چند هفته تأخیر انجام شود و به جای بازه زمانی معمول سپتامبر، در ماه اکتبر عرضه شود.

آیفون 14 پرو مکس طلایی در دست
آیا آیفون بعدی به موقع می رسد؟ | تصویر: تایلندی نگوین/Unsplash

این ادعای غیرعادی ناشی از یادداشت سرمایه‌گذاری توسط وامسی موهان، تحلیلگر BofA Global Research است، که به درستی پیش‌بینی کرده بود که خانواده آیفون 12 شش ماه قبل از عرضه گوشی‌ها با تاخیر عرضه می‌شود.

موهان می‌گوید بررسی‌های کانال او را به این باور رسانده است که اپل ممکن است عرضه آیفون 15 را چند هفته به تعویق بیندازد، اما حدس نمی‌زند که چه چیزی پشت این موضوع است.

آیفون 15 ممکن است به جای سپتامبر در ماه اکتبر وارد بازار شود

این کمی گیج کننده است زیرا موانع لجستیکی که در طول همه گیری دیدیم دیگر بر عملیات تولید تأثیر نمی گذارد. اگر آیفون 15 در ماه آگوست وارد تولید انبوه نشود، موهان می تواند در مورد تاخیر در عرضه درست باشد.

یک تاخیر چند هفته ای کافی است تا فروش آیفون جدید به جای ماه سپتامبر در سه ماهه دسامبر ثبت شود. با این حال، هیچ تحلیلگر دیگری گزارش موهان را در زمان نگارش تایید نکرده است.

به دلیل تاخیر مشکوک، موهان تخمین می‌زند که راهنمایی اپل برای سه ماهه سپتامبر، تحلیلگران و سرمایه‌گذاران وال استریت را ناامید خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک نفر را بعد از ارسال پست در استوری اینستاگرام تگ کنیم؟

راهنمای اپل برای سه ماهه سپتامبر

اپل زمانی که نتایج مالی سه ماهه ژوئن را در 3 آگوست گزارش می کند، راهنمایی هایی را برای سه ماهه سپتامبر ارائه خواهد کرد. بر اساس برآوردهای موهان که توسط Barrons نقل شده است، غول فناوری کوپرتینویی درآمد سه ماهه سپتامبر 87.1 میلیارد دلار در مقابل میانگین انتظار 91.6 میلیارد دلار گزارش خواهد کرد.

خانواده آیفون 15 باید شبیه به سری آیفون 14 باشد و مهم ترین پیشرفت ها در بخش باشد.

دوربین 48 مگاپیکسلی که در معرفی شد، می‌تواند در تمامی مدل‌های سری آیفون 15 گسترش یابد. علاوه بر این، آیفون 15 پرو مکس باید یک دوربین لنز پریسکوپ معرفی کند که زوم اپتیکال بسیار عمیق‌تری را ممکن می‌سازد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SQmUiM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *