علامت آبی گوگل برای برندهای تایید شده در جیمیل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از و متا، سیستم چک مارک آبی گوگل در حال راه اندازی است – به این معنی که مارک های تایید شده تیک های آبی جدیدی در کنار نمایه های خود در صندوق ورودی خواهند داشت. اگرچه توییتر 84 دلار در سال دریافت می‌کند و Meta Verified بسته به دستگاهی که استفاده می‌کنید حدود 14.99 دلار در ماه هزینه دارد، به نظر می‌رسد گوگل این را برای اطمینان از نفوذ شرکت‌های هرزنامه به صندوق ورودی پیاده‌سازی کرده است.

همچنین، کسب‌وکارها از سیستم چک مارک آبی گوگل استفاده کرده‌اند، یک فرآیند تأیید نام تجاری جدید که نیاز به ثبت لوگوی شرکت با VMC دارد. این به گیرندگان اطمینان می دهد که برند معتبر است و می تواند آنها را از تقلب نجات دهد – و این به روز رسانی خوبی در نظر گرفته می شود. با این حال، از سوی دیگر، کاربران مجبورند به فروش تیک آبی توییتر فکر کنند – اگر تا حدی اعتماد به تأیید تیک آبی را کاهش دهد.

اکنون، متا تیک‌های آبی را نیز می‌فروشد – که بسیاری با در نظر گرفتن تهدید به سرقت حساب‌ها مخالف هستند. مت ناوارا، کارشناس رسانه های اجتماعی، نمایه ای تصادفی با تیک آبی را به اشتراک گذاشت و به مدیران شبکه های اجتماعی با لینک های مشکوک پیام داد. این منجر به نقض اطلاعات، از جمله اطلاعات شخصی و جزئیات بانکی می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آنچه که نقض داده Twitch در مورد حریم خصوصی داده به ما نشان می دهد

علاوه بر این، بسیاری از کلاهبرداران در حال ایجاد سایت های جعلی گوگل یا صفحات جعل هویت شرکت هستند. آنها این پیوندها را برای کاربران ارسال می کنند و آنها را به سایت جعلی هدایت می کنند – جایی که از آنها خواسته می شود تبلیغ فرضی فیس بوک یا گوگل را دانلود کنند – که عمدتا حاوی بدافزار است. طبق گزارش Mashable، مدیران صفحه در هر مورد از چندین کشور به این صفحات هک شده اضافه شدند. آنها هیچ ارتباطی با مکان های اصلی نداشتند – بنابراین، ردیابی را غیرممکن می کردند. با این حال، پس از تحقیقات کامل، برخی از صفحات شامل سه مدیر از ویتنام هستند – کانون کلاهبرداران.

مردم درباره علامت آبی گوگل چه فکر می کنند؟

علامت آبی گوگل

اکنون، طبق نظر منتقدان، علامت آبی گوگل (تیک تایید شده) نیز برای برندها و گیرنده عالی خواهد بود. گوگل می‌گوید علامت‌های بررسی جدید Gmail برای همه مشتریان Google Workspace، از جمله حساب‌های شخصی و مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business، در دسترس است. علامت چک جدید در 3 مه منتشر شد و ارزش کاوش را دارد.

به گفته گوگل – در سال 2021، ما نشانگرهای نام تجاری را برای شناسایی پیام (BIMI) در Gmail معرفی کردیم، ویژگی که فرستندگان را ملزم می‌کند از احراز هویت قوی استفاده کنند و لوگوی برند خود را تأیید کنند تا لوگوی برند را به عنوان نماد در ‌ها نمایش دهند. با تکیه بر این ویژگی، کاربران اکنون یک نماد تیک را برای فرستندگانی که از BIMI استفاده می کنند، می بینند. این به کاربران کمک می‌کند پیام‌های ارسال‌کنندگان قانونی در مقابل جعل‌کنندگان را شناسایی کنند.”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aeMmDX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *