فدرال رزرو به تازگی پرداخت های آنلاین را برای همه بسیار سریع تر و آسان تر کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فدرال رزرو ایالات متحده FedNow را راه اندازی کرده است، سرویس جدیدی که برای انتقال فوری پول در هر روز، از جمله تعطیلات طراحی شده است، اما یک مشکل وجود دارد.

موسسات بانکی و اتحادیه های اعتباری شهروندان ایالات متحده برای اینکه بتوانند از FedNow بهره مند شوند، باید از این فناوری استفاده کنند، هم در سمت ارسال و هم در سمت گیرنده. در زمان راه اندازی، 35 شریک به اضافه دفتر خدمات مالی وزارت خزانه داری ایالات متحده وجود دارد.

امید است که پرداخت‌های فوری به مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها این امکان را بدهد که بدون در نظر گرفتن تأخیرهای ناشی از تعطیلات، اعتصاب‌ها یا عوامل دیگر، سرمایه را روان‌تر مدیریت کنند.

انتقال پول فوری FedNow

جروم اچ. پاول، رئیس فدرال رزرو گفت: “مزایای افراد و مشاغل شامل این می شود که فرد بتواند فوراً چک حقوق دریافت کند، یا شرکتی بتواند به هنگام پرداخت فاکتور به وجوه دسترسی داشته باشد.”

از زمان پرتاب، مهاجمان سنگینی مانند Wells Fargo Bank، NA و درگاه پرداخت Adyen با FedNow همراه با تعدادی از سازگار خواهد بود موسسات مالی و ارائه دهندگان خدمات.

را بیانیه مطبوعاتی برخی از نمونه‌هایی را توضیح می‌دهد که چگونه دسترسی فوری به پول می‌تواند مفید باشد، مانند دریافت و خرج کردن چک حقوق در همان روز، و کاهش تأخیر پردازش برای SMB‌ها.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش سریع برای رفع مشکل بینگ چت زمانی که در ویندوز 11 کار نمی کند

از آنجایی که FedNow زیرساخت پرداخت فوری بین بانکی است و نه رابط، فدرال رزرو می گوید که مشتریان می توانند از «برنامه تلفن همراه، و سایر رابط های مؤسسه مالی خود برای ارسال سریع و ایمن پرداخت های فوری استفاده کنند».

فدرال رزرو قول داده است که با بیش از 9000 بانک و اتحادیه اعتباری در راه اندازی FedNow که به نظر می رسد در مراحل اولیه از این ماه راه اندازی می شود، همکاری کند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yGVOsj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *