فناوری بیمه اروپا در حال نشان دادن قدرتی است که داده‌های سرمایه‌گذاری به طور کامل به جزئیات نمی‌پردازند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فناوری بیمه اروپا در حال نشان دادن قدرتی است که داده‌های سرمایه‌گذاری به طور کامل به جزئیات نمی‌پردازند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اگر فقط شما شرکت‌های فناوری بیمه آمریکایی را که اخیراً عمومی شده‌اند، ردیابی کرده‌اید، ممکن است فکر کنید اینسورتک در دوران شکست خود است.

خوشبختانه، این درست نیست.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


اوایل این هفته شاهد بودیم که چگونه کاهش ارزش شرکت‌های فناوری بیمه عمومی با کاهش علاقه VC به این دسته همزمان شده است.

در TechCrunch+ مشترک شویددر نتیجه، جو تأمین مالی برای استارت‌آپ‌های مرحله آخر در این بخش سخت بوده است، اما خوش‌بینی‌های زیادی در مورد جدیدترین نسل استارت‌آپ‌ها وجود دارد.

با این حال، شایان ذکر است که ایالات متحده به شدت داده ها را در بازار جهانی فناوری بیمه تغییر می دهد. از 2.4 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده در استارت‌آپ‌های فناوری بیمه در سراسر جهان، نیمی یا 1.2 میلیارد دلار به شرکت‌های آمریکایی بر اساس داده‌های Dealroom تعلق گرفت. بنابراین، نتایج منطقه‌ای سزاوار توجه بیشتر ما هستند.

بنابراین، امروز صبح، ما در حال بررسی عملکرد اینسورتک در اتحادیه اروپا هستیم. ما همچنین عملکرد چندین استارت‌آپ فناوری بیمه اروپا را بررسی خواهیم کرد، براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط استانیسلاس لات، سرمایه‌گذار در دافنی. برای کار!

اروپا کجا ایستاده است؟

بازار فناوری بیمه ایالات متحده بزرگترین بازار سرمایه گذاری خطرپذیر در جهان است، که جای تعجب نیست زیرا بزرگترین بازار خطرپذیر جهان است. با این حال، اروپا چندان ضعیف نیست و پس از گروهی از کشورهایی که به‌عنوان «بقیه آسیا» در هر Dealroom گروه‌بندی شده‌اند، در جایگاه سوم قرار گرفته است.

تاکنون در سال 2023، استارت‌آپ‌های فناوری بیمه اروپا 341 میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند که 33 درصد کمتر از یک سال قبل است. این کاهش در واقع تندتر از آنچه در سرتاسر جهان دیده‌ایم (افت 23 درصدی)، در ایالات متحده (22 درصد کمتر) و آسیای جنوب شرقی (5 درصد کاهش) است. قابل ذکر است که تنها سطل «بقیه آسیا» شاهد رشد (58 درصد) بود.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AMQYUl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *