تعلیق دسترسی به سقط‌های دارویی، دسترسی از راه دور را تهدید می‌کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تعلیق دسترسی به سقط‌های دارویی، دسترسی از راه دور را تهدید می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بهداشت از راه دور شیوه ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی را متحول کرده است و به وسیله ای محبوب برای ارائه مراقبت های پزشکی از راه دور به بیماران تبدیل شده است. این به ویژه در سراسر همه‌گیری COVID-19 صادق بود، زمانی که سلامت از راه دور بخش مهمی از مبارزه با بحران بهداشت عمومی بود.

ما اکنون با یک بحران بهداشت عمومی دیگر روبرو هستیم: فرسایش مداوم دسترسی به سقط جنین در دنیای پس از روئه و تأثیر ناشی از آن بر سیستم های بهداشتی ما. در حالی که بسیاری از مردم آن را نمی دانند، سلامت از راه دور می تواند یک بار دیگر بخشی از راه حل باشد.

با این حال، شکایت های بیهوده به رهبری افراط گرایان، از جمله تصمیم اخیر دادگاه فدرال در تگزاس مبنی بر ممنوعیت ملی میفپریستون (اولین داروی مورد استفاده در رژیم مورد تایید FDA برای مراقبت از سقط دارویی)، این روش سقط جنین بسیار ایمن و موثر را تهدید می کند.

پس از تصمیم دادگاه عالی برای لغو رو در مقابل وید، گسترش دسترسی از راه دور به سقط جنین برای کمک به مردم برای دریافت مراقبت های مورد نیاز ضروری است. به عنوان فردی که به طور گسترده روی راه حل هایی برای گسترش دسترسی به سلامت باروری کار کرده است، می دانم که سلامت از راه دور برای مراقبت از سقط جنین کاملاً مناسب است.

به عنوان فردی که به طور گسترده روی راه حل هایی برای گسترش دسترسی به سلامت باروری کار کرده است، می دانم که سلامت از راه دور برای مراقبت از سقط جنین کاملاً مناسب است.

نشان داده شده است که نه تنها به اندازه مراقبت حضوری ایمن و موثر است، بلکه زمان انتظار را کاهش می‌دهد، حریم خصوصی را افزایش می‌دهد و می‌تواند به بیماران در مناطق دورافتاده و روستایی دسترسی پیدا کند – چیزهایی که همیشه برای ارائه سقط جنین مورد نیاز بوده و امروزه حتی مهم‌تر هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه Snaps را با موسیقی از تلفن خود ارسال کنیم؟

داده‌های اخیر #WeCount نشان می‌دهد که سلامت از راه دور نقش بسیار مهمی در برآوردن نیازهای کسانی که به دنبال سقط جنین هستند، از زمان سقوط رو، ایفا کرده است. سقط جنین از راه دور ارائه شده توسط کلینیک های مجازی تنها در شش ماه پس از تصمیم دابز 137 درصد افزایش یافته است.

اگر ارائه دهندگانی را در نظر بگیرید که در کلینیک های آجر و ملات کار می کنند و خدمات بهداشتی از راه دور نیز ارائه می دهند، اعداد و ارقام تاثیرگذارتر می شوند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که در حالی که سلامت از راه دور به طور فزاینده ای به یک محور در دسترسی به سقط جنین تبدیل شده است، هنوز ده ها هزار نفر از مراقبت از سقط جنین محروم هستند.

در حال حاضر، سقط جنین تقریباً در نیمی از ایالت ها ممنوع یا به شدت محدود شده است، و بخش بزرگی از کشور بدون ارائه دهنده سقط جنین که حتی می تواند مشاوره حضوری بدهد، باقی می ماند.

سقط جنین یک روش حساس به زمان است. این امر به ویژه برای مراقبت از سقط دارویی که در خاتمه بارداری تا 10 تا 12 هفته اول ایمن و مؤثر است، صادق است. یافتن وسیله ای برای سفر در سراسر ایالت، چه رسد به خطوط ایالتی، می تواند منجر به تأخیر شود و این مراقبت را از دسترس خارج کند، به ویژه برای جمعیت BIPOC یا کسانی که در تلاش برای تامین هزینه های زندگی خود هستند.

مانند سایر مراقبت‌های بهداشتی، کنفرانس ویدیویی یا مشاوره تلفنی این امکان را دارد که این موانع را از بین ببرد، و ارائه دهندگان را قادر می‌سازد تا بیماران را غربالگری و مشاوره کنند، دارو را از راه دور تجویز کنند و آن را به خانه بیمار تحویل دهند.

Telehealth توانایی مراقبت های بهداشتی را برای دسترسی بیشتر و بیشتر به افراد گسترش داده است. حریم خصوصی که برای بیماران فراهم می کند همچنین می تواند انگ و شرم را که افراد هنگام دسترسی به مراقبت های بهداشتی احساس می کنند کاهش دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Netflix Standard در مقابل Premium: کدام طرح Netflix برای شما بهترین است

در حالی که این امر به ویژه برای کسانی که در مناطقی زندگی می‌کنند که ممکن است نگران قضاوت شدن باشند، مهم است، دریافت مراقبت‌های پزشکی محرمانه در یک فضای خصوصی به انتخاب ما چیزی است که همه می‌توانند از آن بهره ببرند.

اما وقتی می گوییم «همه»، باید واقعاً منظور همه باشد. کسانی که تحت تأثیر محدودیت‌های مراقبت از سقط جنین قرار گرفته‌اند و خواهند بود، همان کسانی هستند که با نژادپرستی، فقر، و عوامل اجتماعی بی‌شمار تعیین‌کننده سلامتی مواجه می‌شوند که بر زندگی رنگین پوستان و کسانی که برای گذران زندگی خود تلاش می‌کنند، تأثیر منفی می‌گذارد.

ما فرصتی داریم که عدالت را در راه حل های مراقبت های بهداشتی متمرکز کنیم. ممنوعیت داروهایی مانند میفپریستون نابرابری را تشدید می کند. هنگامی که از ارائه مراقبت از راه دور صحبت می کنیم، باید اطمینان حاصل کنیم که این مراقبت به جوامعی می رسد که دسترسی به پهنای باند و تلفن ندارند و منابعی را فراهم می کند که به نیازهای زبانی و سطوح مختلف سواد سلامت پاسخ می دهد. ما باید عدالت نژادی را در کانون توجه قرار دهیم و مراقبت های شایسته فرهنگی ارائه دهیم.

اکنون زمان آن است که به گسترش و در دسترس بودن سلامت از راه دور، از جمله برای مراقبت از سقط جنین، ادامه دهیم، نه اینکه به عقب برگردیم. شکی نیست که ما در بحبوحه یک بحران هستیم، اما شکی نیست که می‌توانیم با راه‌حل‌های نوآورانه با آن بحران روبرو شویم.

با گرد هم آوردن حامیان، ارائه دهندگان، مشاغل و نوآوران، می توانیم برای گسترش مراقبت های بهداشتی، از جمله اکوسیستم مراقبت از سقط جنین، شراکت ایجاد کنیم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HSLrSB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *