نحوه استفاده از اینستاگرام برای کاربران پیشرفته

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر در حال خواندن این وبلاگ هستید، در درجه اول به این معنی است که شما در دنیای بسیار تحصیل کرده اید و می دانید چگونه از اصول اولیه استفاده کنید. می‌توانید اینجا باشید تا درباره تنظیمات و ویژگی‌های پیشرفته اینستاگرام و نحوه استفاده از آنها برای رشد شخصی خود یا حتی موفقیت یک تجارت در دنیای بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید.

پس بیایید درست وارد شویم. چگونه از تمام کارهایی که اینستاگرام می تواند برای شما یا کسب و کارتان انجام دهد استفاده کنید.

اهداف واضح و مختصر تعیین کنید

وقتی حضور خود را در اینستاگرام به سطح بالاتری می‌برید، می‌خواهید اهداف واضح و مختصری را که می‌خواهید به آنها برسید تعیین کنید. مهم نیست که خودتان بازاریابی می کنید و می خواهید دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام به دست آورید یا در حال بازاریابی برای یک کسب و کار یا یک برند هستید، بسیار مهم است که با یک استراتژی رسانه اجتماعی با اهداف و اهداف روشن شروع کنید.

پس از تعیین این اهداف، تحقیقات خود را در مورد تمام ویژگی های اینستاگرام انجام دهید و مشخص کنید که کدام یک از این ویژگی ها به شما در رسیدن به آن اهداف کمک می کند. به عنوان مثال، اگر هجوم دنبال کنندگان ارگانیک است، در نظر بگیرید که یک حلقه با صدای ترند ارسال کنید تا در فیدهای کاربرانی که ممکن است قبلاً شما را دنبال نکرده اند نشان داده شود!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک نفر را بدون اطلاع در لینکدین بلاک کنیم؟

پست اغلب

ایجاد محتوای ثابت می‌تواند شانس شما را برای نمایش در فید کاوش، برجسته شدن در حساب دیگری یا ظاهر شدن در نتایج جستجوی برتر برای کلمات کلیدی که معمولاً استفاده می‌کنید، افزایش دهد.

انواع مختلف محتوا را ارسال کنید تا مخاطبان خود را درگیر و علاقمند نگه دارید. یک پست خوب تقریباً همیشه باید حاوی فراخوانی برای اقدام یا راهی برای تعامل با مخاطبان باشد. به عنوان مثال، تماس با مخاطبان برای بازدید از شما یا پرسیدن سوالی از مخاطبان برای پاسخ به آن در عنوان می تواند به طور موثر تعامل شما را افزایش دهد.

وقتی فالوورها در حال نظر دادن یا تعامل با محتوای شما هستند، پاسخ دادن و تعامل با آنها به همان اندازه مهم است. این به ایجاد یک رابطه قوی با مخاطبان شما کمک می کند.

گزارش نویسی

اجرای گزارش‌های ماهانه یا هفتگی می‌تواند بسیار مفید باشد تا ببینید چه پست‌هایی از نظر تعامل، برداشت‌ها و غیره به خوبی انجام می‌شوند. از طریق گزارش‌دهی، می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که مخاطبان شما کدام پست‌ها و نوع محتوا را بیشتر می‌بینند.

قرقره ها

با ظهور TikTok، عشق به محتوای ویدیویی کوتاه و سرگرم کننده در حال انفجار است. اگرچه اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم پر عکس شروع شد، اما ویدیوها در حال تلاش هستند تا جای عکس ها را بگیرند.

ارسال حلقه‌ها به صداهای پرطرفدار، احتمال نمایش شما در صفحه کاوش شخصی را افزایش می‌دهد، به این امید که منجر به دنبال‌کنندگان جدید شود. اینستاگرام با صداهای پرطرفدار با Reel Templates عرضه شد. Reel Templates به شما این امکان را می دهد که با استفاده مجدد از عناصر حلقه دیگری که دوست دارید، به راحتی یک حلقه ایجاد کنید. فقط فیلم ها و عکس های خود را رها کنید تا در زمان صرفه جویی کنید و چرخش خلاقانه خود را در یک حلقه قرار دهید. با ویرایش اضافی خداحافظی کنید، الگوها کلیپ های شما را تقسیم می کنند و حتی می توانند همگام سازی آن را با صدا آسان تر کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از برنامه قطب نما در آیفون: راهنمای دقیق

نکات مهم اینستاگرام

از بین تمام داستان‌هایی که در طول زمان پست می‌کنید، می‌توانید تعدادی را برای نمایش دائمی در خود انتخاب کنید. بهتر است این موارد را در دسته‌هایی سازماندهی کنید تا فالوورهای شما بتوانند به راحتی روی استوری‌های گذشته که می‌خواهند با آنها تعامل داشته باشند کلیک کنند.

تقویت پست ها یا اجرای تبلیغات

اگرچه این هر دو هزینه دارند، اما این قدرت را دارند که محتوای شما را به چشمان جدیدی برسانند که به نوع محتوایی که به اشتراک می گذارید علاقه دارند. تقویت پست خود یا ایجاد یک تبلیغ به شما این فرصت را می دهد که بر اساس موقعیت مکانی، شغل، سن و حتی علایق، یک مخاطب خاص ایجاد کنید!

اینستاگرام دارای ویژگی های پیشرفته بسیاری است که این توانایی را دارد که برند شخصی یا تجارت شما را به سطح بالاتری برساند! با این نکات شروع کنید و ببینید تا کجا پیش خواهید رفت!

اگر بخواهید از یک پلتفرم شخص ثالث مانند Metricool استفاده کنید، همه این مراحل بسیار آسان تر می شود! برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pdUxaP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *