چگونه Snaps را با موسیقی از تلفن خود ارسال کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اسنپ ​​چت از سال 2011 یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی درگیر کاربر در بین نوجوانان بوده است! در کنار ویژگی های هیجان انگیز اپلیکیشن مانند فیلترها، لنزها، تصاویر GIF و استیکرها، نسل جوان علاقه خاصی به استفاده از این اپلیکیشن دارند.

علاوه بر این، این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارند، می‌تواند عکس‌هایی را با موسیقی در پس‌زمینه ارسال کند. اگرچه، کتابخانه موسیقی Snapchat برای یافتن آهنگ دقیق مورد نظر شما آنقدر وسیع نیست.

ولی! شما همچنان می توانید هنگام ارسال اسنپ به دوستان خود، موسیقی مورد علاقه خود را در پس زمینه پخش کنید. در این مقاله، بیایید نحوه ارسال عکس با پخش موسیقی از تلفن خود را بررسی کنیم.

خلاصه

در اینجا خلاصه‌ای از کارهایی که می‌توانید با Snapchat انجام دهید در حین پخش موسیقی از تلفن شما آورده شده است:

✓ موسیقی خود را از برنامه موسیقی مورد علاقه خود پخش کنید > Snapchat را باز کنید و ضبط را فشار دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع خطای شبکه Twitch 2000 در ویندوز و مک

✓ عکس خود را ضبط کنید و موسیقی را از طریق صفحه اعلان گوشی خود متوقف کنید.

✓ اسنپ را با موسیقی پس زمینه دلخواه خود مرور کنید و آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

آیا می دانستید؟

تعداد کاربران فعال روزانه اسنپ چت تا سه ماهه اول 2022 به 363 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است که نشان دهنده افزایش نسبت به تعداد 306 میلیون کاربر در سه ماهه سوم 2021 است.

شبان اجتماعی

همچنین بخوانید: چگونه گیف های اسنپ چت مورد علاقه خود را ارسال کنیم

نحوه ارسال اسنپ با موسیقی از Spotify

نسخه جدید به روز شده اسنپ چت ویژگی موسیقی را برای رقابت با دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند به ارمغان آورده است. با این وجود، اگر نتوانید آهنگ یا موسیقی مورد علاقه خود را در ویژگی موسیقی اسنپ چت پیدا کنید، این کار را می توانید انجام دهید:

  • برنامه موسیقی مورد نظر خود را در یا خود باز کنید و آهنگی را که دوست دارید به Snap خود اضافه کنید پخش کنید. تا زمانی که موسیقی در پس‌زمینه پخش شود، می‌توانید از برنامه‌های اصلی مانند Spotify، iTunes، SoundCloud، یوتیوب Music و غیره استفاده کنید.
با موسیقی عکس می گیرد

نکته برتر: صدای آهنگ برنامه مورد نظر خود را کمی پایین نگه دارید زیرا Snapchat صداهای فوری را با صدای بالا ضبط می کند. اگر شما نیز می خواهید صدای خود را در پس زمینه قرار دهید، پیشنهاد می کنیم میزان صدای آهنگ خود را در 30-50٪ نگه دارید.

  • در حالی که آهنگ در پس‌زمینه پخش می‌شود، Snapchat را در گوشی هوشمند خود باز کنید. اکنون، به سمت دکمه ضبط در گوشه وسط پایین برنامه حرکت کنید و رکورد را تا پایان نگه دارید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  غول نرم افزار پرداخت AvidXchange دومین حمله باج افزار خود در سال 2023 را متحمل شد
با موسیقی عکس می گیرد
  • پس از اتمام ضبط عکس، به نوار اعلان بروید و آهنگ را متوقف کنید. قبل از ارسال آن به دوستان یا ارسال آن در استوری، اسنپ خود را به سمت بالا بکشید و مرور کنید.
  • از پیش نمایش راضی هستید؟ ادامه دهید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

و در اینجا نحوه ارسال Snaps با موسیقی در پس زمینه از برنامه موسیقی مورد علاقه خود آمده است!

سوالات متداول

چگونه به ویدیوی اسنپ چت خود موسیقی اضافه کنیم؟

برای افزودن موسیقی از کتابخانه اسنپ چت باید چه کاری انجام دهید:
باز کن اسنپ ​​چت > ضربه بزنید رکورد > ضربه بزنید موسیقی از سمت راست صفحه > کاوش کنید و مورد دلخواه خود را انتخاب کنید مسیر > ضربه بزنید بعد.

چگونه آهنگ مورد علاقه خود را در اسنپ چت پیدا کنم؟

Snapchat را باز کنید > ایجاد Snap > موسیقی را انتخاب کنید > روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و موسیقی مورد علاقه خود را از نتایج جستجو جستجو کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lLC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *