خداحافظ VR، سلام AR، و آیا هوش مصنوعی می تواند انسان تر باشد، لطفا؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم خداحافظ VR، سلام AR، و آیا هوش مصنوعی می تواند انسان تر باشد، لطفا؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به هفته نامه استارتاپ ها خوش آمدید. ثبت نام اینجا تا هر جمعه آن را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

به نظر می رسد که این مشکل به طور کلی از مکالمه واقعیت مجازی خارج شده است، زیرا هر سازنده و مکالمه ای توجه خود را دوباره روی واقعیت افزوده متمرکز می کند. این خیلی چیز جدیدی نبود، اما هدست پرچمدار یک جهش بزرگ از واقعیت مجازی است و دنیای ترکیبی را به طور کامل‌تری در بر می‌گیرد.

اپل در واقع تا کنون چیز زیادی به مکالمه اضافه نکرده است – بالاخره این هدست هنوز عرضه را آغاز نکرده است – اما شما می‌توانید ترکیبی تند ترکیبی از ادویه‌های غیرقابل ارتباط با واقعیت را برای شرط‌بندی در برابر غول کوپرتینویی این روزها داشته باشید. این یک فرصت عمیق برای استارت آپ ها است.

آیا انسانیت را در هوش مصنوعی خواهیم یافت؟

تصویر سه بعدی کتاب خواندنی انسان نما ربات در مفهوم هوش مصنوعی آینده و چهارمین انقلاب صنعتی.  (تصویر سه بعدی کتاب خواندن ربات انسان نما در مفهوم هوش مصنوعی آینده و چهارم صنعتی چهارم

اعتبار تصویر: NanoStockk (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

یک جوک قدیمی وجود دارد: باب به دوستش می‌گوید که به ورطه بی‌کران فضا نگاه می‌کند: «فکر می‌کنی زندگی انه‌ای وجود دارد؟» آنا پاسخ می دهد: “چرا باید وجود داشته باشد – اینجا به سختی چیزی وجود دارد.” خنده دار است، بله، اما در حالی که قطار هوش مصنوعی در طول مسیر به حرکت خود ادامه می دهد، خط پانچ همچنان در ذهن من می چرخد. ببینید، من فکر نمی‌کنم هوش مصنوعی ذاتاً بد یا خوب باشد، اما باید در مورد چیزی آموزش داده شود و بهترین چیزی که ما به دست آورده‌ایم، دانش زیادی از انسان است. شاید انسان ها ذاتاً شرور نباشند، اما خدای من، ما هم خیلی مهربان نیستیم.

این هفته، دوین اشاره می‌کند که در بحبوحه اعتصاب نویسندگان، زمانی که استودیوی Fable یک قسمت ساختگی و ساختگی از «South Park» را توسط هوش مصنوعی به نمایش گذاشت، در بهترین حالت زمان‌بندی غیر حساس بود.

اپل (می دانید، آن شرکت غول پیکر مستقر در کوپرتینو. آنها هدفون و چیزهای دیگر می سازند) نیز برای مدتی در خبرهای هوش مصنوعی بود. مربوط به استارت‌آپ‌ها، یک تولیدکننده محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را که جعل اپلیکیشن Meta's Threads بود، حذف کرد. کمتر مربوط به استارت آپ ها است، اما تصور می کنم که یک یا دو استارتاپ را دچار انقباض عصبی می کند، طبق گزارش ها، این شرکت در حال آزمایش یک ربات چت هوش مصنوعی شبیه به است. شاید سیری در نهایت هوش خود را افزایش دهد – زیرا در حال حاضر، او به طرز شگفت آوری در بخش “هوشمندی” کمتر از حد معمول است. من ممکن است هفته آینده در مورد آن کمی بیشتر در ستون خود غر بزنم.

من از طرفداران شین نیستم، صادقانه بگویم (در اصل لباس های یکبار مصرف برای محیط زیست بسیار بد هستند)، اما اکنون دلیل دیگری برای مشکل داشتن با سازنده لباس وجود دارد: طراحان از اینکه شین با استفاده از هوش مصنوعی کارشان را پاره می کند عصبانی هستند و از شرکت شکایت می کنند.

شما آن را دودل می کنید، ثبات آن را خوب می کند: ممکن است الگوی “چند دایره بکشید، حالا بقیه جغد را بکشید” را دیده باشید که برای همیشه در اینترنت شناور بوده است. این هفته، هوش مصنوعی پایداری با استفاده از Stable Doodle، ابزار طراحی به تصویر، این میم را به سطح جدیدی ارتقا داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قرمز و مایل: Laurie Rowe از Red Medtech با نوآوری Med-Tech صحبت می کند

بونژور، بارد: چت ربات Bard گوگل سرانجام در اتحادیه اروپا راه اندازی شد و از بیش از 40 زبان پشتیبانی می کند. با این حال، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، اتحادیه اروپا به دقت آن را زیر نظر دارد، زیرا طرفداران حریم خصوصی مراقب هستند.

خوش به حال تو، جوآنرباتیک Joanne Pransky اخیراً درگذشت و تأثیر ماندگاری بر این صنعت گذاشت و عنصر منحصر به فرد انسانی را در گفتگوهای مربوط به رباتیک و اتوماسیون به ارمغان آورد. اگر از من بپرسید یک مکمل بسیار مورد نیاز برای گفتگو.

خارج از زنجیره . .

دوچرخه دوچرخه سوار کالیفرنیا

اعتبار تصویر: بینگ گوان / گتی ایماژ

… یا شاید زنجیر پاره شد. شرکت دوچرخه‌سواری وان‌موف این هفته با سقوط روبرو شد و ما در تعجب ماندیم که چگونه این پیشگام محبوب دوچرخه‌های الکترونیکی می‌تواند هفته گذشته به سمت ورشکستگی حرکت کند، حتی با رونق بازار. این شرکت این هفته با اعلام رسمی ورشکستگی در هلند از صخره خارج شد.

در زمینه حمل و نقل، تسلا اعلام کرد که اولین Cybertruck سرانجام سال ها پس از وعده آن از خطوط تولید خارج شد. تسلا همچنین یکی از چیزهای عجیب‌تری را که در یک لحظه شنیده‌ام اعلام کرد – به‌عنوان کسی که برای مدتی با FSD Tesla رانندگی می‌کرده است، و عملکرد را خاموش کرد زیرا من همچنان از جان خود می‌ترسیدم، این موضوع باعث خنده‌ی شکمی شد که متوجه شدم تسلا قصد دارد به‌زودی مجوز فناوری FSD خود را به سایر OEMها بدهد. جالب است که ببینیم در هر دو جبهه چه اتفاقی می‌افتد، به خصوص که رقابت پاسخ می‌دهد. فورد قیمت پیکاپ لایتنینگ EV F-150 خود را کاهش داد و شرکت سازنده با عرضه BlueCruise 1.3، با رانندگی دست‌آف خود، روی بنزین سنگینی می‌کند.

وقتی روز پرداخت منفی می شود: به نظر می رسد که دستمزد مدیران تسلا برای لحظه ای کمی بیش از حد بوده است و آنها ۷۳۵ میلیون دلار برای تسویه ادعاهایی که به خودشان پرداخت کرده اند پرداخت می کنند.

مطمئناً این انسان ها هستند: من به ندرت برای رانندگی می روم بدون اینکه زیر لب درباره رانندگانی که کارهای عجیب و غریب انجام می دهند زمزمه کنم، اما کروز و وایمو که انسان ها و مهارت های بد رانندگی آنها را به دلیل تاخیر در مجوز روباتاکسی سرزنش می کنند، کمی غنی به نظر می رسد. اینکه مردم رانندگان بدی هستند باید شماره 1 قابل پیش بینی ترین چیز باشد، نه؟ تنظیم‌کننده‌های ایمنی در تبلیغات این شرکت به شدت نگران شدند و گفتند استفاده از تصادفات توسط رانندگان انسانی به عنوان یک تاکتیک فروش بد سلیقه است.

آیا اگر آنها آتش نگرفتند عالی نمی شد؟: ربکا گزارش می دهد که کارگران نمایشگاه نیویورک برای دسترسی به دوچرخه های الکترونیکی ایمن در میان آتش سوزی باتری های لیتیومی به کمک نیاز دارند.

روندهای بزرگ در سرزمین استارتاپ ها

عسل گاو

اعتبار تصویر: هاجه کمپس (در یک پنجره جدید باز می شود) / TechCrunch (در یک پنجره جدید باز می شود)

اخراج استارت‌آپ‌ها در بیشتر سال‌ها سرفصل اخبار ما بوده است. پادکست Equity ما فکر کرد که استارت آپ های فناوری ممکن است در حال حاضر در مرحله هرس باشند.

جذب سرمایه در طول سال گذشته اندکی بالا و پایین رفته است، اما موضوع اصلی این است که آیا استارت‌آپ‌ها می‌توانند به سوددهی برسند یا حداقل مسیر روشنی برای رسیدن به آن دارند. این امر باعث شد تا الکس در +TC تجزیه و تحلیل کند که آیا استارتاپ های نرم افزار واقعاً مشاغل خوبی هستند یا خیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Wix به زودی به شما امکان می دهد از هوش مصنوعی برای ایجاد کل وب سایت خود از ابتدا استفاده کنید

صحبت از کسب‌وکارهای خوب – کاملاً به طور کلی درک می‌شود که «مخزن کوسه» یک سرگرمی است و یک دور بررسی لازم پس از توقف دوربین‌ها اتفاق می‌افتد. اما Manish گزارش می‌دهد که سرمایه‌گذاران «Shark Tank India» در تعهدات خود کوتاهی می‌کنند، که برای برخی از شرکت‌کنندگان نمایش ناراحت‌کننده است (بله، قطعاً این یک کلمه است).

TechCrunch+ با بنیان‌گذاری صحبت کرد که تصمیم گرفت خود را به عنوان مدیرعامل جایگزین کند. گفتگوی فوق العاده صریح و آسیب پذیری بود. شما باید آن را بخوانید. اگرچه من مغرضانه هستم – من این قطعه را نوشتم – این داستانی است که به ندرت در مورد استارتاپ ها گفته می شود، و در عین حال به طور قابل توجهی رایج است.

در هفته گذشته چند خروجی سرگرم کننده وجود داشت. در اینجا تعداد کمی از آنها وجود دارد.

خروجی سریع: آماندا گزارش می دهد که پس از مذاکراتی که به نظر می رسد حدود 24 ساعت به طول انجامیده است، پاس، Fanhouse را تصاحب کرده است، اما برخی از سازندگان از این حرکت وحشت دارند.

دوشیدن آن: کریستین گزارش می دهد که شرکت شیرخشک نوزاد بابی 70 میلیون دلار جمع آوری کرد و بخشی از پول را برای خرید رقیب خود Nature's One خرج کرد.

کمی دیگر آن را دوشید: اغلب اتفاق نمی افتد که یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پس از خروج از یک استارتاپ دوباره از آن حمایت کند – به خصوص شرکتی که هنوز یک شرکت خصوصی است. با این حال، این چیزی است که در این هفته با عملکرد تجزیه و تحلیل دام (PLA) اتفاق افتاد.

مطالب برتر این هفته در TechCrunch

پیو، پیو، پیو: آریا با جوان 19 ساله ای که از دانشگاه MIT انصراف داده بود، ملاقات کرد که در حال کار بر روی «جایگزینی باروت» برای صنایع دفاعی است.

پس طرفدار نیست: آماندا گزارش می دهد که پس از حدود دو سال و نیم به عنوان مدیرعامل، امی گان از OnlyFans جدا می شود. کیلی بلر، افسر ارشد استراتژی و عملیات، به عنوان مدیرعامل شرکت خواهد کرد.

من وصیت کردم که از قبل یک وب سایت برای من بسازید: کایل می‌نویسد که ابزار AI Site Generator Wix که امروز معرفی شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا هدف خود را توصیف کنند و یک وب‌سایت کامل با صفحه اصلی، صفحات داخلی، متن و تصاویر ایجاد کنند – و همچنین بخش‌های خاص کسب‌وکار برای رویدادها، رزروها و موارد دیگر.

و در نهایت سعی کردم یک مقاله در TechCrunch بخرم. می دانم، من برای TechCrunch می نویسم، بنابراین این کار بسیار عجیبی بود، اما من 800 دلار برای طعمه زدن برخی از کلاهبرداران هزینه کردم. چیزی که انتظارش را نداشتم این بود که به لانه موش‌های جنایت‌کار سازمان‌یافته و رذل‌هایی که جعل هویت همکارانم بودند بروم.


IRL تعمیر TechCrunch خود را دریافت کنید. در سپتامبر امسال در Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا خود را در همه چیز استارتاپ غرق کنید. از مصاحبه‌های سرفصل‌ها گرفته تا میزگردهای صمیمی گرفته تا یک نمایشگاه استارت‌آپ پرجمعیت، چیزی برای همه در Disrupt وجود دارد. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی STARTUPS، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eTZnjh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *