فهرست‌های نمایه کسب‌وکار Google را بهینه کنید و سئوی محلی را بهبود بخشید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

کسب و کار گوگل به یکی از قدرتمندترین ابزارها هنگام کار با سئوی محلی تبدیل شده است. این شبکه به شما اجازه می دهد تا موقعیت کسب و کار خود را در شهر خود به راحتی بهبود بخشید. چگونه می توانید نمایه کسب و کار گوگل خود را بهینه کنید؟

با ایجاد یک حساب کاربری در نمایه کسب‌وکار Google، کاری که انجام می‌دهید در حال تبدیل شدن به بخشی از فهرست راهنمای کسب‌وکار Google است، که برای شما مفید خواهد بود زیرا دید سازمان شما را در منطقه‌ای که در آن قرار دارید بهبود می‌بخشد.

و چرا سئوی محلی بهبود می یابد مفید؟

ساده است، روند خرید و مصرف تغییر کرده است.

مصرف‌کننده جدید رابطه خود را با محصولاتی که می‌خواهند بخرند و روش خود برای کشف مشاغل جدید، چه مغازه‌ها و چه حرفه‌ای، تغییر داده است.

مرحله اول فرآیند خرید شامل انجام یک جستجوی اینترنتی برای یافتن چیزی است که به دنبال آن هستیم، تحقیق در مورد همه گزینه هایی که به ما نشان می دهد و انتخاب گزینه ای که برای ما جذاب تر است.

چرا یک فهرست در نمایه کسب و کار گوگل بهینه شده است؟

فرض کنید می خواهیم یک گفتاردرمانگر در فیلادلفیا، PA پیدا کنیم.

باید تاکید کنیم که نتایج گوگل بسته به سابقه جستجوی قبلی و آدرس IP متفاوت خواهد بود.

گوگل نزدیک ترین نتایج را به منطقه ای که در آن هستیم به ما نشان می دهد.

بنابراین، اگر من “گفتاردرمانگران” را جستجو کنم، گوگل نتایجی را به من نشان می دهد که نزدیک ترین به جایی که هستم است. از آنجایی که من در فیلادلفیا هستم، نتایج مربوط به گفتار درمانگرانی خواهد بود که در این منطقه شهرداری هستند.

بهینه سازی فهرست کسب و کار من در گوگل

اینها اولین فایل‌ها هستند، بنابراین همه فایل‌های نمایه کسب‌وکار Google هستند.

توجه داشته باشید که همه آنها خود را دارند، اما اگر نداشتند، می توانید از نمایه کسب و کار Google برای کمک به بهبود استفاده کنید سئوی محلی و بدون نیاز به وب سایت در نتایج برتر ظاهر می شوند.

این جادوگری است!

GIF متحرک - پیدا کردن و اشتراک گذاری در GIPHY

اگر کلمات کلیدی را دقیق تر کنیم چه اتفاقی می افتد؟

اگر «گفتاردرمانگر در فیلادلفیا» را جستجو کنیم، نتایج متفاوت است، از این رو اهمیت بهینه‌سازی نمایه کسب‌وکار Google وجود دارد.

با کار بر روی نمایه شرکت خود در نمایه کسب و کار Google، می‌توانیم با تعداد بیشتری از کلمات کلیدی که باعث ظاهر شدن نمایه ما در نتایج جستجو می‌شوند، مقابله کنیم.

با نحوه بهینه سازی نمایه کسب و کار Google آشنا شوید

فراموش نکنیم که این یک ابزار گوگل است، بنابراین می دانیم که برای رقابتی بودن باید روی استراتژی هایی مانند سئو تمرکز کنید. برای به دست آوردن نتایج بزرگ، هنوز باید روی جزئیات کوچک تمرکز کنید.

بنابراین، اولین کاری که انجام می‌دهم مطالعه کلمات کلیدی است که به من کمک می‌کند واژه‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنم.

برای بهینه‌سازی فهرست نمایه کسب‌وکار Google، باید بدانیم کدام بخش‌ها را بیشتر به بهبود می‌خواهیم.

  • نام: در اینجا نام شرکت را اضافه می کنیم. باید برچسبی اضافه کنیم که واضح باشد و خدمات ما را مشخص کند.
  • دسته بندی: در این قسمت یکی را که به فعالیت ما نزدیکتر است را قرار می دهیم. می توانیم چندین مورد را شامل کنیم
  • ساعت: در این قسمت ساعات کار خود را معرفی می کنیم
  • URL: اگر وب سایتی داریم می توانیم آن را در اینجا قرار دهیم.
  • شماره تلفن تماس
  • فیزیکی نشانی شرکت ما این اطلاعات باید با اطلاعات موجود در وب سایت ما مطابقت داشته باشد.
  • توضیحات: این قسمت به همراه نام و قسمت خدمات مهمترین قسمت فایل است. در این قسمت باید 750 کاراکتر را بگنجانیم که بیشترین بهره را از سئو می‌برند، بنابراین مهم است که از قبل کلماتی را تعریف کنیم که بیشترین موفقیت را به ما می‌دهند.
  • خدمات: در این قسمت باید خدمات خود را با در نظر گرفتن سئو تعریف کنیم تا موقعیت محلی خود را بهبود ببخشیم.
  • عکس ها: تیم ما یا کارهای انجام شده برای مثال، و همیشه موقعیت جغرافیایی و برچسب گذاری شده است تا موقعیت ما در Google برای کسب و کار من بهینه شود.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک حساب Fortnite را در همه پلتفرم ها حذف کنیم

شرح شرکت خود را در نمایه کسب و کار Google بهینه کنید

اولین کاری که باید برای تسهیل موقعیت‌یابی فهرست کسب و کار من در Google انجام دهیم این است کلمات کلیدی را انتخاب کنید.

بیایید ببینیم چگونه این کار را به روشی ساده انجام دهیم.

نکاتی برای انتخاب کلمات کلیدی در نمایه کسب و کار گوگل

  • موقعیت مکانی خود را برای محصولات و خدمات خود اضافه کنید و جستجو را انجام دهید. ما قصد داریم کلمات کلیدی را انتخاب کنیم که طیف وسیعی از کاربران وب را جذب کنند، بدون اینکه کلمات کلیدی را فراموش کنیم که ممکن است با کلمات کلیدی محدودتر جستجو کنند، اما ممکن است معاملات بیشتری داشته باشند.

بازگشت به مثال گفتار درمانگر “گفتاردرمانگر در فیلادلفیا”

به یاد داشته باشید که ما روی سئوی محلی کار می کنیم، این سئو مختص یک منطقه است، بنابراین انتظار نداشته باشید که جستجوهای زیادی برای آن کلمات کلیدی پیدا کنید.

اکنون کاری که باید انجام دهیم این است که فهرست را یکی یکی بررسی کرده و آنهایی را انتخاب کنیم که بیشترین جستجو را داشته باشند.

تصور کنید فیلادلفیا نتایج جستجو نداشته باشد اما یک شهر یا شهر مجاور دارای نتایج جستجو باشد.

من معمولاً دوست ندارم روی یک کلمه کلیدی تمرکز کنم.

یادت هست وقتی کوچک بودی و در مدرسه برایت چند کلمه می گذاشتند و از آن ها باید انشا می نوشتی؟ خوب، این همان کاری است که باید هنگام نوشتن توضیحات فایل خود در نمایه کسب و کار گوگل با کلمات کلیدی انتخاب شده انجام دهید. توضیحات خود را با استفاده از این کلمات کلیدی انتخاب شده بنویسید.

پس از تکمیل، بخش توضیحات فایل خود را بهینه کرده ایم. برای تکمیل و بهینه‌سازی بخش خدمات (در اینجا می‌توانیم از مزایای سئو نیز استفاده کنیم)، کلمات کلیدی را به روشی مشابه آنهایی که برای قسمت توضیحات انتخاب کرده‌ایم انتخاب می‌کنیم.

بهینه سازی بخش خدمات در نمایه کسب و کار Google

برای تکمیل و بهینه‌سازی بخش خدمات (در اینجا می‌توانیم از مزایای سئو نیز استفاده کنیم)، کلمات کلیدی را به روشی مشابه آنهایی که برای قسمت توضیحات انتخاب کرده‌ایم انتخاب می‌کنیم.

در این بخش می‌توانیم سرویس‌های مختلفی را قرار دهیم که هر کدام با حداکثر ۱۰۰۰ کاراکتر تکمیل می‌شوند. از طول مدت استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است برخی از فرصت ها را از دست بدهید.

بیایید برای بهینه‌سازی خدمات نمایه کسب‌وکار، به سئو کمک کنیم:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  NeuroOne درخواست FDA را برای سیستم فرسایش OneRF ارسال می کند

برای کار با سئوی محلی در نمایه کسب و کار، می‌خواهیم یک مطالعه کوچک دیگر در مورد کلمات کلیدی انجام دهیم.

  • خدمات ما را تعریف کنید
  • سرویس اصلی یا ریشه را انتخاب کنید
  • این سرویس را در ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی (Semrush, Ahrefs, Keyword Planner…) معرفی کنید و از میان مجموعه خدمات ما مواردی را انتخاب کنید که برای ما مفیدتر هستند.
  • ما برخی از کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم که به عنوان یک سوال از طریق “پاسخ به عموم” فرموله می شوند.
گوگل کسب و کار من را با پاسخ به عموم بهینه کنید
  • ما در توضیح خدمات خود به شما پاسخ می دهیم و فراموش نمی کنیم که روی موقعیت یابی وب محلی کار می کنیم

فهرست‌های نمایه کسب‌وکار Google خود را به‌روزرسانی کنید

فهرست شرکت نمایه کسب و کار Google یک سند زنده است. در اینترنت همه چیز روز به روز تغییر می کند و روند جستجو و تکامل خدمات ارائه شده توسط یک شرکت به طور فزاینده ای در تلاش است تا بیشتر با این سرعت سرگیجه آور سازگار شود.

همانطور که گفته شد، مهم است که به خاطر داشته باشید که همه چیز تغییر می کند، بنابراین فراموش نکنید که فایل خود را هر از چند گاهی تغییر دهید.

هر سه ماه یک قرار ملاقات با لیست نمایه کسب و کار Google محلی خود تنظیم کنید و با کلمات کلیدی و مهمتر از همه بازی کنید، تاثیر را اندازه گیری کنید با اتصال نمایه کسب و کار Google خود با Metricool.

به یاد داشته باشید که سایر جنبه های مهم در لیست عبارتند از:

  • بررسی ها: یا ستاره هایی که به ما اطمینان می دهند و مشخص می کنند که آیا تاسیس ما قابل اعتماد است یا خیر. ما باید مشتریان را تشویق کنیم که نظرات خود را برای ما بگذارند زیرا بازخورد بسیار مهمی است.
  • ویژگی های: اینها ویژگی های مؤسسه ما هستند که توسط خود کاربران هنگام بازدید و اظهار نظر در مورد تجربه خود ایجاد می شوند. ما خودمان نمی توانیم آنها را تولید کنیم.
  • سوالات: اینها سوالاتی است که کاربران در مورد شک و تردیدهایی که قبل از بازدید از شرکت ما ایجاد می شود در لیست ما مطرح می کنند. رد آنها را از دست ندهید زیرا کسانی که سؤال می کنند انتظار پاسخ دارند.
  • ساعات ویژه: هرگونه تغییر در ساعات کاری عادی. به عنوان مثال، اگر قرار است در شب سال نو برنامه کاهش یافته ای داشته باشید.
  • انتشارات: به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار، تبلیغات، اخبار… هر چیزی که به ما کمک می‌کند بیشتر دیده شویم.

عکس های موجود در لیست

در کل یکی از قسمت هایی که خیلی دوست دارم دنیای آماره. جالب است که چند دقیقه روی این بخش صرف کنید زیرا می توانیم نتایج مهمی بگیریم که به بهبود دیده شدن لیست شما کمک می کند.

اگر به بخش آمار در سمت چپ برویم و به انتها برویم، نمودار به ما می‌گوید که تعداد عکس‌های ما برابر با رقبایمان است، اما در این مثال، رقبای ما با عکس‌های مشتری از ما پیشی می‌گیرند.

با دانستن این موضوع، باید عکس‌ها (یا ویدیوهای) بیشتری از کسب‌وکارمان آپلود کنیم و باید مشتریانمان را تشویق کنیم که عکس‌های تاسیس خود را آپلود کنند.

راهنمای کامل نمایه کسب و کار Google را بررسی کنید

➡️ نمایه کسب و کار Google ⬅️

نتیجه گیری در مورد نمایه کسب و کار Google

اگر مکان فیزیکی کسب و کار دارید، باید در نمایه کسب و کار Google باشید. در مقایسه با بقیه شبکه های اجتماعی که با آن ها کار می کنیم، نگهداری از آن یک شبکه آسان است.

نه تنها این، علاوه بر سهولت مدیریت، بازگشت آن به صورت محلی در مقایسه با مدیریت سایر شبکه های اجتماعی مؤثرتر است.

همانطور که دیدیم، حتی لازم نیست یک صفحه وب داشته باشید تا در منطقه محلی شما قابل مشاهده باشد. اگرچه داشتن یک وب سایت و استفاده موثر از آن در زمینه سئو می تواند کسب و کار شما را رشد دهد و بازارهای جدیدی را باز کند.

چگونه از نمایه کسب و کار گوگل استفاده می کنید؟

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WcD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *