فورد 1.3 میلیارد دلار برای تبدیل کارخانه کانادا به مرکز تولید خودروهای برقی هزینه می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فورد 1.3 میلیارد دلار برای تبدیل کارخانه کانادا به مرکز تولید خودروهای برقی هزینه می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فورد روز سه شنبه اعلام کرد 1.34 میلیارد دلار (1.8 میلیارد دلار کانادا) برای تبدیل تاسیسات 70 ساله Oakville خود در کانادا به کارخانه مونتاژ نسل بعدی خودروهای الکتریکی خود هزینه خواهد کرد.

این پردیس که برای اولین بار در سال 1953 افتتاح شد، به مجتمع وسایل نقلیه الکتریکی Oakville تغییر نام خواهد داد. این شرکت روز سه شنبه گفت که در سه ماهه دوم سال 2024 نوسازی سایت 487 هکتاری را آغاز خواهد کرد. این ارتقا شامل بازسازی کامل تاسیساتی می شود که در حال حاضر فورد اج و لینکلن ناتیلوس با موتور احتراق داخلی را تولید می کند تا تنها خودروهای برقی تولید کند. این اولین باری است که فورد یک کارخانه موجود برای خودروهای برقی را در آمریکای شمالی به طور کامل بازسازی می کند.

فورد همچنین قصد دارد یک کارخانه باتری 407000 فوت مربعی اضافه کند که از سلول ها و آرایه های پارک باتری BlueOval SK در کنتاکی استفاده می کند. کارگران قطعات را در بسته های باتری مونتاژ می کنند و سپس آنها را در خودروهای برقی تولید شده در کارخانه نصب می کنند.

جیم فارلی، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «من برای دیدن نسل جدید خودروهای الکتریکی و کاملاً دیجیتالی باورنکردنی که در Oakville تولید می‌شوند، بسیار هیجان‌زده هستم.

فورد، همراه با رقبای خود، با تغییر از خودروهای موتور احتراق داخلی به خودروهای برقی، در تلاش برای ارتقای امکانات موجود و ساختن امکانات جدید هستند. فورد گفته است که می خواهد تا پایان سال 2026 ظرفیت تولید 2 میلیون خودروی برقی در سال را در سراسر جهان بفروشد.

فورد همچنین اعلام کرده است که قصد دارد کارخانه مونتاژ خود را در شهر کلن آلمان مدرن‌سازی کند و یک مجتمع 5.6 میلیارد دلاری در تنسی موسوم به “BlueOval” بسازد که مرکز خودروهای الکتریکی آینده آن خواهد بود.

فورد در ماه مارس اعلام کرد که مجموعه BlueOval City آن در خارج از ممفیس، تنسی دارای کارخانه کامیون سازی است که قادر به تولید 500000 وسیله نقلیه الکتریکی در سال است. اولین وسیله نقلیه ای که از خط خارج می شود یک کامیون الکتریکی نسل بعدی با کد پروژه T3 در سال 2025 خواهد بود.

ساخت و ساز در BlueOval City پاییز گذشته آغاز شد. یک سایت خواهر 5.8 میلیارد دلاری در کنتاکی، به نام BlueOvalSK Battery Park، یک جفت کارخانه باتری را در خود جای خواهد داد.

این شرکت همچنین در سال 2023 اعلام کرد که قصد دارد 3.5 میلیارد دلار برای ساخت کارخانه ای در میشیگان سرمایه گذاری کند که باتری های ارزان تر لیتیوم آهن فسفات را برای مجموعه رو به رشد خودروهای الکتریکی خود بسازد.

این کارخانه کبالت نیکل منگنز (NMC) را نخواهد ساخت، فناوری که در خودروهای برقی فعلی آن وجود دارد. فورد گفت که با شرکت چینی Contemporary Amperex Technology Co. معروف به CATL کار می کند. بر اساس این قرارداد، شرکت تابعه فورد که کاملاً متعلق به فورد است، سلول‌های باتری را با استفاده از دانش سلول باتری LFP و خدمات ارائه شده توسط CATL تولید خواهد کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yqQDFA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *