لاجیتک سازنده کنسول ویرایش Loupedeck را خرید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم لاجیتک سازنده کنسول ویرایش Loupedeck را خرید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

یک روز پس از اینکه رقیب Corsair اعلام کرد که شرکت سازنده کیبورد مکانیکی Drop را خریداری کرده است، لاجیتک خرید بزرگی از خودش را فاش کرد. غول لوازم جانبی به تازگی Loupedeck را خریداری کرده است، یک سازنده کنسول در هلسینکی برای حرفه ای های خلاق. جزئیات این معامله فاش نشده است، اما این معامله در حالی انجام می شود که لاجیتک به دنبال گسترش جذابیت خود برای افراد خلاق است.

Loupedeck یکی از قابل توجه ترین رقبای Stream Deck است. این محصول در حال حاضر بخشی از سبد Corsair پس از کسب نام تجاری Elgato در سال 2018 است.

«توانمندسازی استریمرها، سازندگان و گیمرها علاقه مشترک Loupedeck و Logitech است. Ujesh Desai، جنرال موتورز لاجیتک در بیانیه‌ای گفت: ما با هم بر حذف همه موانع تمرکز کرده‌ایم تا بتوانند بدون محدودیت ایجاد، ویرایش و پخش کنند. این خرید امروز سبد محصولات لاجیتک را افزایش می‌دهد و جاه‌طلبی‌های نرم‌افزاری ما را تسریع می‌کند تا صفحه‌کلیدها، ماوس‌ها و موارد دیگر را تر و آگاه‌تر کنیم و تجربه بهتری را برای مخاطبان در سراسر لاجیتک ایجاد کنیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شین و تمو جدیدترین اهداف فناوری چین در کانون توجه کنگره هستند

Logitech G مجموعه های این شرکت است. این ر شامل میکروفون هایی مانند Yeti است که قبلاً توسط Blue تولید می شد و در سال 2018 آن را خریداری کرد. نام تجاری Blue اخیراً برای سخت افزار کنار گذاشته شده است، به نفع ساده کردن همه چیز تحت نام تجاری Logitech، سرنوشتی که برای نام Loupedeck نیز محتمل به نظر می رسد. اگرچه این شرکت به The Verge می‌گوید، «Loupedeck برای آینده قابل پیش‌بینی طبق روال معمول کار خواهد کرد.» آنچه را که می خواهید در آن بخوانید.

Loupedeck در سال 2016 توسط کارمندان سابق نوکیا/مایکروسافت (از این رو هلسینکی) تأسیس شد. این شرکت در همان سال یک کمپین موفق Indiegogo را برای یک کنسول ویرایشی Adobe Lightroom راه‌اندازی کرد که 411000 دلار درآمد داشت – تقریباً پنج برابر هدف اولیه‌اش. این شرکت در حال حاضر چهار کنسول ویرایشی با قیمت‌های 189 تا 559 دلار تولید می‌کند.

خط تولید می تواند جفت خوبی برای خرید Streamlabs توسعه دهنده نرم افزار پخش زنده توسط لاجیتک در سال 2019 باشد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MtyjFT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *