مایکروسافت برنده پرونده خرید Activision Blizzard با FTC شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکروسافت در پرونده قضایی خود علیه کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) پیروز شده است و اکنون می تواند به خرید برنامه ریزی شده Activision Blizzard King، توسعه دهنده عناوینی مانند Diablo 4، Call of Duty و Candy Crush، به مبلغ 68.7 میلیارد دلار ادامه دهد.

این پرونده هفته گذشته انبوهی از اخبار را در مورد همه چیزهای Activision Blizzard ارائه کرد، اما در واقع به عنوان افتتاحیه معامله تلقی می شود.

پرونده دادگاه دراماتیک هفته گذشته به این موضوع بستگی داشت که آیا FTC می تواند مجوزی برای مسدود کردن موقت معامله در حالی که آن را بیشتر بررسی می کند، صادر کند. اما در واقعیت به عنوان یک رفراندوم در مورد توانایی کلی توافق برای موفقیت در نظر گرفته شده است.

بسیاری از کارهای حقوقی پیرامون این معامله با پست‌های رسانه‌های اجتماعی از سوی دست اندرکاران مشخص شده است و امروز نیز تفاوتی نداشت. فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، بلافاصله پس از جلسه در نوشت: «شواهد نشان می‌دهد که معامله اکتیویژن بلیزارد برای صنعت خوب است و ادعاهای FTC در مورد تعویض کنسول، خدمات اشتراک چند بازی، و فضای ابری واقعیت‌های مربوط به آن را منعکس نمی‌کند. بازار بازی.”

بیشتر ببین

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین برنامه های رنگ آمیزی برای کودکان و بزرگسالان در مک در سال 2023

“از زمانی که ما برای اولین بار این قرارداد را اعلام کردیم، تعهد ما برای ارائه بازی های بیشتر به افراد بیشتری در دستگاه های بیشتر افزایش یافته است. ما توافق نامه های متعددی امضا کرده ایم تا بازی های Activision Blizzard، بازی های شخص اول ایکس باکس و Pass را در اختیار بازیکنان بیشتری قرار دهیم. آنها امروز هستند.” او ادامه داد. “ما می دانیم که بازیکنان در سراسر جهان این پرونده را از نزدیک تماشا می کنند و من به تلاش هایمان برای گسترش دسترسی و انتخاب بازیکنان در طول این سفر افتخار می کنم.”

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) در آوریل سال جاری، خرید در بریتانیا را مسدود کرد و اکنون بریتانیا خود را به عنوان تنها کشور مخالف خرید می‌بیند، با مخالفت آنها به دلیل موقعیت پیشرو مایکروسافت در بازار در فضای ابری. بازی در حال حاضر درخواست تجدید نظر توسط مایکروسافت در حال انجام است.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oulqIc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *