بهترین دوچرخه های الکترونیکی برای هر نوع سواری و جایی که سازندگان خودروهای برقی چینی در حال حرکت هستند

زمان مطالعه: 8 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بهترین دوچرخه های الکترونیکی برای هر نوع سواری و جایی که سازندگان خودروهای برقی چینی در حال حرکت هستند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به ایستگاه بازگردید، مرکز مرکزی شما برای همه وسایل گذشته، حال و آینده برای جابجایی افراد و بسته‌ها از نقطه A به نقطه B. خبرنگار ربکا بلان چند هفته آینده در حالی که لپ‌تاپ و سرم را نگه می‌دارم روی صندلی راننده بازمی‌گردد. برای برخی از ماجراجویی ها (هواپیما، کشتی و دوچرخه).

Micromobbin’

اسکوتر ایستگاه 1a

هندوستان جاگمیت سینگ گزارش می دهد که تغییر به سمت خودروهای دو چرخ برقی را هدایت کرده است، اما عقب نشینی انگیزه های مردمی دولت باعث کاهش فروش شده است.

در ماه مه، دولت هند طرح تشویقی خود را اصلاح کرد و یارانه ها را از 183 دلار در هر کیلووات ساعت (تا 40 درصد قیمت خودرو) به 122 دلار به ازای هر کیلووات ساعت ظرفیت باتری (تا 15 درصد قیمت خودرو) کاهش داد. تغییرات در این طرح منجر به اختلال ناگهانی فروش شد. در ماه ژوئن، فروش بیش از 56 درصد کاهش یافت و کمترین ماه فروش در حدود یک سال گذشته را رقم زد.

این نه تنها بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد، بلکه می تواند باعث ادغام در صنعت و حتی خروج برخی از بازیگران شود. این نشان می‌دهد که یارانه‌های دولتی به مردم کمک می‌کند جایگزین‌های سبز بخرند و می‌توانند صنایع نوپا را تقویت کنند.

در سایر خبرها . . .

کار بزرگی انجام دادیم دوچرخه الکترونیکی جمع بندی کنید، بنابراین می توانید بهترین دوچرخه برقی را متناسب با نیاز خود بیابید – چه مسافر یا کارگر حمل و نقل، والدین یا سالمند، شکارچی مقرون به صرفه یا دوچرخه سواری در کوهستان. و بهترین بخش این است که بسیاری از این شرکت‌ها در حال حاضر فروش خود را انجام می‌دهند، بنابراین اکنون برای چند معامله عالی در اواسط تابستان وارد شوید!

سابق استون مارتین رئیس اندی پالمر او را می خواهد هیلو وان ولوو اسکوترها باشید.

نیویورک از کارگران تحویل‌دهنده دعوت می‌کند تا برای برنامه تجارت دوچرخه‌های الکترونیکی شهر درخواست دهند تا باتری‌های دوچرخه‌های الکترونیکی بالقوه آتش‌زا را از خیابان‌ها خارج کنند.

رو به بالا در حال مشارکت است Super73 برای رسیدگی به فروش مجدد همه دوچرخه های الکترونیکی از پیش مالکیت.

پسر 12 ساله ای در حین سوار شدن جان خود را از دست داد صدای اسکوتر الکترونیکی در بیرمنگام، بریتانیا، که شهر را بر آن داشت تا برای جلوگیری از سواری زیر سن قانونی، از سواران خود به بررسی سلفی بپردازد.

معامله هفته

پول ایستگاه

معامله هفته؟ بیشتر شبیه بدون معامله

سازنده خودروهای برقی تجاری بریتانیایی مشکل دار ورود قرارداد دوم SPAC با Kensington Capital Acquisition Corp را از بین برد. این شرکت در آوریل 2023 برنامه ای را برای حذف SPAC (این شرکت به طور عمومی از طریق SPAC با CIIG Merger Corp. در سال 2021 شروع به کار کرد) در آوریل 2023 اعلام کرد، اما به نظر می رسد این برنامه برای نقدینگی کاهش یافته است.

همانطور که خوانندگان همیشگی The Station ممکن است به خاطر بیاورند، کل این کسب و کار دوگانه SPAC برخی از ابروهای ما را برانگیخت. Wejo اولین SPAC دوبل بود، یعنی شرکتی که از طریق ادغام SPAC عمومی شد و سپس دومین ادغام SPAC را در جستجوی سرمایه بیشتر انجام داد.

مشخص نیست که چه چیزی باعث مرگ دومین SPAC Arrival شد. این شرایط بود؟ و آیا این Arrival یا Kensington بود که عقب نشینی کرد؟

معاملات دیگری که توجه من را به خود جلب کرد. . .

فینیک شرکت آلمانی اشتراک خودرو که در ایالات متحده فعالیت می کند، یک تسهیلات 25 میلیون یورویی با پشتوانه دارایی با Avellinia Capital امضا کرده است تا به خرید خودروی خود کمک کند. این شرکت می گوید این بدان معنی است که می تواند سرمایه آینده را به جای تامین مالی ناوگان، به طرح های رشد اختصاص دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ما اختلال TechCrunch را مختل می کنیم: 8 مرحله، 3 روز، 1 شهر

حرکت کنیدیک استارت‌آپ فین‌تک آفریقایی 8 میلیون دلار از بانکداری شرکتی و سرمایه‌گذاری Absa جمع‌آوری کرد. تا به امروز در مجموع 28 میلیون دلار جمع آوری شده است.

مواد باتری NEUیک استارتاپ بازیافت باتری لیتیوم یون مستقر در سنگاپور، 3.7 میلیون دلار در یک دور اولیه به رهبری SGInnovate جمع آوری کرد. ComfortDelGro Ventures، Shift4Good، Paragon Ventures I و دیگر سرمایه گذاران فرشته نیز به این دور پیوستند.

نیکولا باز هم نتوانست سهامداران کافی را برای رای دادن به پیشنهادی که به آن اجازه می دهد سهام بیشتری منتشر کند و در نتیجه سرمایه بیشتری را افزایش دهد، جلب کند. اما یک قانون جدید ممکن است به زودی به شرکت کمک کند تا نیاز به تضمین بیش از 50٪ از کل سهام موجود را دور بزند. این شرکت همچنین موفق به دریافت 41.9 میلیون دلار کمک مالی از کمیسیون حمل و نقل کالیفرنیا برای ساخت شش ایستگاه سوخت‌گیری هیدروژن سنگین در سراسر کالیفرنیای جنوبی شد.

RapidFlightیک شرکت تولید هواپیمای بدون سرنشین که مقر آن در ویرجینیا است، مجموعه مالکیت معنوی منحل شده را به دست آورد. موتورهای محلی. شرایط مالی اعلام نشده است.

شهری SDKشرکتی که سیستم‌های مدیریت ترافیک مبتنی بر ابر را به دولت‌های ایالتی و محلی می‌فروشد، مبلغ نامشخصی را در یک دور اولیه به رهبری GOVO Venture Partners جمع‌آوری کرد. DeepWork Capital، Florida Opportunity Fund، Techstars و venVelo نیز شرکت کردند.

خواندنی های قابل توجه و نکات دیگر

وسایل نقلیه خودران

گروهی از فعالان خیابانی امن در سانفرانسیسکو ناتوان شده اند کشتی تفریحی و وایمو روباتاکسی با قرار دادن مخروط های ترافیکی روی هود آنها. این شوخی که اکنون ویروسی شده است در اعتراض به وسایل نقلیه ای انجام می شود که بسیاری آنها را به اختلال در عملکرد و اختلال در جریان ترافیک، وسایل نقلیه اضطراری و حمل و نقل عمومی متهم می کنند.

فولکس واگن با استفاده از ناوگانی متشکل از 10 وسیله نقلیه تمام الکتریکی ID Buzz مجهز به یک برنامه تست خودروی خودران در آستین راه اندازی کرده است. Mobileyeتکنولوژی

چین WeRide اولین گواهینامه رانندگی خودران در سراسر کشور را از امارات متحده عربی برای آزمایش و استقرار رباتاکسی، ون های تحویل و سایر وسایل نقلیه خودران خود در جاده های عمومی دریافت کرده است.

وسایل نقلیه الکتریکی، شارژ و باتری

شارژرهای EV را می توان به راحتی هک کرد و این یک خطر فاجعه بار است که می تواند رانندگان و شبکه برق را تهدید کند.

ما نمی توانیم سیر شویم فیاتTopolino EV شایان ستایش. این خودروساز این هفته گفت که این چهار چرخه دارای مجموعه ای از عجیب و غریب از جمله یک دوش کوچک است که «برای روزهایی که در ساحل در امتداد سواحل ایتالیا سپری می شود، طراحی شده است». در کل، کاملا، سواحل ایتالیا.

فیسکر کمتر از انتظارات تولید خود در سه ماهه دوم بود. اولین خودروی برقی 1022 شاسی بلند Ocean تولید کرد، در حالی که انتظار می رفت بین 1400 تا 1700 دستگاه تولید کند. این شرکت کمبود قطعات را از سوی تامین کنندگان فرعی خود مقصر دانست.

پاناسونیک می گوید که باید چهار کارخانه باتری دیگر بسازد تا به هدف خود برای افزایش ظرفیت سالانه خودروهای برقی به 200 گیگاوات ساعت تا اوایل سال 2031 برسد.

قطبی در حال کار بر روی ساخت زیرساخت شارژ خودروهای الکتریکی خارج از جاده در میشیگان است.

ریویان راه اندازی ون های تحویل الکتریکی خود را برای در اروپا. 300 نفر اول در خیابان های آلمان دیده می شوند. این خودروساز همچنین افزایش سه برابری در تحویل در سه ماهه دوم را ثبت کرد – به طور دقیق 12640 دستگاه – که باعث شد سهام 16 درصد رشد کند. Rivian گفت که در مسیر ارائه دستورالعمل قبلی 50,000 واحدی در سال جاری است.

TC+ گزارشگر تیم دی چانت هفت موردی که هر شبکه شارژ سریع EV نیاز دارد را بررسی می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Photon Camera، Sunlitt، Yaki Chat، و برنامه‌های دیگر را می‌توانید آخر هفته ببینید

اقتصاد گیگ

اوبر، DoorDash، گرابهاب و رله از نیویورک سیتی شکایت می‌کنند تا استانداردهای حداقل دستمزد کارگران را مسدود کند. آنها می گویند که تنظیم کننده ها از داده های معیوب برای محاسبه قوانین جدید جبران خسارت استفاده می کنند. حداقل دستمزد 18 دلاری برای کارگران تحویل در اوایل ماه جاری تعیین شد.

سلام کردن اوبر در عربستان سعودی یک کابوس است، و این به دلیل قوانین ایالتی در مورد اینکه چه کسی مجاز به کار برای برنامه های سواری است.

متفرقه

کونوکس، یک توسعه‌دهنده با فناوری عمیق مستقر در مونیخ، در حال ایجاد یک تجارت پیش‌بینی‌کننده SaaS برای ارتقای زیرساخت‌های راه‌آهن است. ماموریت آن، همانطور که ناتاشا لوماس گزارش می‌دهد، هدایت دیجیتالی‌سازی و تحول در پایدارترین گزینه حمل و نقل انبوه با استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا است.

تسلا

تسلا در این هفته بخش اختصاصی خود را دریافت می کند. در اینجا ما می رویم.

تسلا شروع به استخدام کرده استADAS آزمایش اپراتورها» در خارج از اروپا، زیرا در تلاش است تا مجموعه بتای FSD (Full Self-Driving) و Autopilot خود را در خارج از آمریکای شمالی گسترش دهد. ظاهرا، استرالیا بعدی است

افزایش داشته است سایبرتراک مشاهدات، و برادران تسلا در مورد آن ترسیده اند.

این شرکت رکورد 466140 دستگاه را در سه ماهه دوم تحویل داد که نسبت به سال قبل 10 درصد رشد داشته است. سرمایه‌گذاران در روز سود به دنبال حاشیه‌های سالم هستند، زیرا بسیاری از فروش‌های تسلا به دلیل کاهش قیمت بوده است.

صحبت از کاهش قیمت شد… تسلا قیمت ها را کاهش می دهد مدل 3 و مدل Y وسایل نقلیه در ژاپن در حال حاضر

خودروساز متعلق به ایلان ماسک جنگ قیمتی را آغاز کرد چین، و اکنون این شرکت در تلاش است تا آب ها را آرام کند. تسلا به خودروسازان چینی از جمله بزرگترین رقیب خود پیوست BYDبا امضای نامه ای مبنی بر تقویت «ارزش های سوسیالیستی اصلی» و رقابت عادلانه در بازار خودرو کشور.

اما پس از آن… تسلا جلو رفت و یک را عرضه کرد برنامه ارجاع جهانی500 دلار پول نقد به خریدارانی که مدل 3 یا مدل Y را خریداری می کنند، پس می دهد. این برنامه در بزرگترین بازارهای تسلا، از جمله ایالات متحده و، درست حدس زدید، چین اجرا شد. (همچنین آلمان، فرانسه، کانادا، مکزیک، هنگ کنگ و سنگاپور.)

تسلا تبدیل های بیشتری به خود دارد استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS). مرسدس بنز آخرین خودرویی است که NACS را پذیرفته است و به تعدادی از خودروسازان دیگر مانند جنرال موتورز، فورد، ولوو و پولستار می‌پیوندد. خودروهای الکتریکی مرسدس تا سال 2024 به ایستگاه های سوپرشارژ تسلا دسترسی خواهند داشت. این خودروساز همچنین قصد دارد شبکه شارژ خود را با بیش از 2500 شارژر در آمریکای شمالی گسترش دهد.

و کنتاکی در حال حاضر نیاز است که شرکت های شارژ EV شامل تسلادوشاخه شارژ، و همچنین CCS استاندارد، اگر می‌خواهند دلارهای فدرال را از برنامه ایالتی برای برق‌رسانی بزرگراه‌ها تامین کنند. کنتاکی اولین کشوری است که از آن عبور کرده است، اما تگزاس و واشنگتن در مورد آن فکر می کنند.

را اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه تسلا از تسلا خواسته است که اطلاعات بیشتری در مورد سیستم نظارت بر راننده خود به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام در مورد ایمنی خلبان خودکار ارائه کند.


بوق بوق! TechCrunch Disrupt 2023 که در تاریخ 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، جایی است که می‌توانید اطلاعاتی در مورد آینده تحرک دریافت کنید. بیایید و از کارآفرینان پیشرو در زمینه تحرک امروز در مورد آنچه برای ساختن و نوآوری برای آینده ای پایدارتر لازم است بشنوید. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی STATION، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ieA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *