مایکروسافت بینگ چت را به شرکت می آورد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مایکروسافت بینگ را به شرکت می آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بینگ چت، تجربه چت ربات مایکروسافت با هوش مصنوعی، به سمت این شرکت می رود.

در کنفرانس سالانه Inspire، مایکروسافت از Bing Chat Enterprise رونمایی کرد، نسخه‌ای از Bing Chat با کنترل‌های مدیریتی و حریم خصوصی داده متمرکز بر کسب‌وکار. با Bing Chat Enterprise، داده‌های چت ذخیره نمی‌شود، مایکروسافت نمی‌تواند داده‌های کارمند یا کسب‌وکار مشتری را مشاهده کند و از داده‌های مشتری برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی اساسی استفاده نمی‌شود.

فرانک ایکس شاو، مدیر ارشد ارتباطات مایکروسافت در یک پست وبلاگی نوشت: «ما از بسیاری از مشتریان شرکتی شنیده‌ایم که مشتاق هستند سازمان‌های خود را با ابزارهای جدید هوش مصنوعی قدرتمند تقویت کنند، اما نگران هستند که داده‌های شرکت‌هایشان محافظت نشوند. به اشتراک گذاشته شده با TechCrunch. “[Using Bing Chat Enterprise,] آنچه وارد می شود – و بیرون می آید – محافظت می شود و به مشتریان تجاری دسترسی مدیریت شده به پاسخ های بهتر، کارایی بیشتر و راه های جدید خلاقیت می دهد.

به نظر شاو، در مورد ربات‌های چت مانند بینگ چت، شرکت‌ها نگرانی‌های خود را در مورد داده‌های محرمانه به توسعه‌دهندگانی که مدل‌ها را بر روی داده‌های کاربر آموزش داده‌اند، ابراز کرده‌اند. اخیراً استفاده داخلی از ابزارهایی از جمله ChatGPT OpenAI و Copilot GitHub متعلق به مایکروسافت را به دنبال سامسونگ، Walmart، Verizon، Bank of America، JPMorgan و دیگران محدود کرده است.

طبق یک نظرسنجی از Cyberhaven، 6.5٪ از کارمندان داده های شرکت را در ChatGPT قرار داده اند در حالی که 3.1٪ داده های حساس را کپی کرده اند و روی ربات چت قرار داده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جنرال موتورز تصمیم گرفت پشتیبانی CarPlay را کنار بگذارد اما نظرسنجی نشان می‌دهد که کاربران همچنان CarPlay را ترجیح می‌دهند

علاوه بر کنترل‌های داده، Bing Chat Enterprise، که از امروز در پیش‌نمایش در دسترس است، از نظر عملکردی شبیه به چت بینگ است – به پرسش‌ها در متن و همچنین با نمودارها، نمودارها و تصاویر پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال، یک کارمند می تواند از Bing Chat Enterprise بخواهد که برای یک محصول جدید پیام ایجاد کند یا یک محصول را با یک رقیب مقایسه کند و داده های حساس مانند مشخصات محصول و قیمت را در سریع ترین زمان ممکن درج کند.

شرکت بینگ چت

اعتبار تصویر: مایکروسافت

به زودی، از طریق یک ویژگی آتی به نام جستجوی ویژوال، Bing Chat Enterprise می‌تواند به سؤالات مربوط به تصاویر آپلود شده پاسخ دهد و محتوای مرتبط را در وب جستجو کند. Visual Search از امروز در چت بینگ در تلفن همراه و وب شروع به کار کرد.

یوسف مهد، مدیر ارشد بازاریابی مصرف‌کننده در مایکروسافت، و جارد اسپاتارو، مدیر عامل برنامه‌های کاری و تجاری مدرن، در یک پست وبلاگ نکات و نکات ویژوال جستجو را توضیح می‌دهند:

«جستجوی بصری به هر کسی اجازه می‌دهد تصاویر را آپلود کند و محتوای مرتبط را در وب جستجو کند. یک عکس بگیرید یا از عکسی که در جای دیگری پیدا کردید استفاده کنید و از بینگ بخواهید در مورد آن به شما بگوید – Bing می‌تواند زمینه یک تصویر را درک کند، آن را تفسیر کند و به سؤالات مربوط به آن پاسخ دهد.

Bing Chat Enterprise را می‌توان در هر جایی که Bing Chat پشتیبانی می‌کند استفاده کرد – یعنی Bing.com/chat، نوار کناری Microsoft و به زودی از Windows Copilot، نسخه بومی ویندوز از Bing Chat. برای مشتریان مشترک Microsoft 365 E3، E5، Business Standard و Business Premium رایگان است و در آینده به عنوان یک پیشنهاد مستقل با قیمت 5 دلار برای هر کاربر در ماه در دسترس خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کارت SD برای دوربین های 360 درجه

وقتی کارمندی با حساب مایکروسافت مرتبط با سازمانش وارد Bing می شود، Bing Chat Enterprise به طور خودکار فعال می شود.

فشار برای کسب درآمد از فناوری‌های چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی ویروسی مانند بینگ چت وجود دارد. گزارش شده است که ChatGPT ده‌ها میلیون دلار برای OpenAI هزینه کرده است تا میلیون‌ها درخواستی را که مردم به این نرم‌افزار داده‌اند، پردازش کند. در همین حال، تحلیلگران مالی تخمین می زنند که بینگ چت، که زیربنای آن مدل GPT-4 OpenAI است، به حداقل 4 میلیارد دلار زیرساخت نیاز دارد تا پاسخگوی همه کاربران بینگ باشد.

راه اندازی Bing Chat Enterprise چند ماه پس از آن صورت می گیرد که گیت هاب متعلق به مایکروسافت، Copilot for Business را عرضه کرد، نسخه سازمانی 19 دلاری در ماه از ابزار تکمیل کد مبتنی بر هوش مصنوعی. به نوبه خود، OpenAI ChatGPT Plus را معرفی کرد، یک سرویس پولی که تعدادی از مزایا را نسبت به ChatGPT سطح پایه ارائه می دهد، از جمله دسترسی اولویت به ویژگی های جدید و بهبودها.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PrQudf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *