متا رئیس جدید هند را در میان خروج های کلیدی در بزرگترین بازار خود انتخاب کرد •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

متا پس از چندین خروج برجسته از بازار کلیدی خارج از کشور، ساندیا دواناتان را به عنوان رئیس جدید تجارت هند منصوب کرد.

این کارشناس اجتماعی روز پنجشنبه گفت که دواناتان، که در سال 2016 به شرکت ملحق شد و به ایجاد تجارت سنگاپور و ویتنام شرکت کمک کرد، به ریاست و معاون متا هند ارتقا یافته است. دواناتان در سال 2020، دواناتان برای رهبری تلاش های این شرکت در منطقه آسیا و اقیانوسیه نقل مکان کرد.

در نقش جدید خود که از اول ژانویه آغاز می شود، دواناتان به دن نیری، معاون رئیس متا آسیا-اقیانوسیه گزارش می دهد. سلسله مراتب جدید گزارش دهی تغییری برای این شرکت است که قبلاً مدیران هند را مستقیماً به رهبری ایالات متحده گزارش می دادند.

متا در بیانیه‌ای گفت: «دواناتان بر گردآوری اولویت‌های کسب‌وکار و درآمد سازمان برای خدمت به شرکا و مشتریان خود تمرکز خواهد کرد، در حالی که به حمایت از رشد بلندمدت تجارت متا و تعهد به هند ادامه می‌دهد.»

با بیش از نیم میلیارد هندی که از خدمات متا استفاده می کنند، غول آمریکایی هند را به عنوان بزرگترین بازار خود از نظر کاربران معرفی می کند.

خانواده برنامه‌های فیس‌بوک، از جمله اینستاگرام و واتس‌اپ، در سال‌های اخیر در هند سریع‌ترین رشد را داشته‌اند و صدها میلیون کاربر را جذب کرده‌اند. همچنین مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاری‌های بلندپروازانه را در این کشور انجام داده است، از جمله قطع چک ۵.۷ میلیارد دلاری به غول مخابراتی هندی Jio Platforms و تقویت موتور تجاری واتس‌اپ.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Meta's Threads فعال می شود، OpenAI GPT-4 را راه اندازی می کند و Pornhub دسترسی را مسدود می کند

هند در خط مقدم پذیرش دیجیتال است و متا بسیاری از محصولات برتر ما، مانند Reels و Business Messaging را ابتدا در هند عرضه کرده است. ما مفتخریم که اخیراً JioMart را در واتس‌اپ راه‌اندازی کرده‌ایم که اولین تجربه خرید سرتاسری ما در هند است.»

من خوشحالم که از ساندیا به عنوان رهبر جدیدمان برای هند استقبال می کنم. ساندیا سابقه اثبات شده ای در گسترش کسب و کارها، ایجاد تیم های استثنایی و فراگیر، هدایت نوآوری محصول و ایجاد مشارکت های قوی دارد. ما خوشحالیم که رشد مستمر متا در هند را رهبری می کند.

انتصاب جدید در زمانی انجام می‌شود که متا در هفته‌های اخیر شاهد چندین خروج کلیدی در هند بوده است. آجیت موهان، رئیس سابق متا هند، اواخر ماه گذشته این شرکت را ترک کرد تا به رقیب اسنپ بپیوندد و به عنوان رئیس کسب و کار این شرکت جوان در آسیا و اقیانوسیه بپیوندد.

آبهیجیت بوز، رئیس واتس‌اپ هند و راجیو آگاروال، رئیس سیاست عمومی متا هند، اوایل این هفته از سمت خود کناره‌گیری کردند.

حتی در حالی که شرکت مادر متا در سال‌های اخیر دارایی خود را در هند رشد داده است، خدمات واتس‌اپ این شرکت در بازار پرداخت‌های ی این کشور کند بوده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن Haptics در اپل واچ

اشنیر گروور، کارآفرین پر زرق و برق که یکی از بنیانگذاران استارت آپ فین تک BharatPe است، در توییتی نوشت: « Pay باید بزرگترین شکست در هند به عنوان یک محصول فناوری باشد. «همه واتس اپ را روی تلفن خود دارند – ارسال پول در واتس اپ با استفاده از UPI به آسانی ارسال عکس است. باید Paytm، PhonePe و Google Pay را شکست می داد.»

واتس اپ که سال گذشته از دولت هند به دلیل تغییرات اخیر مقرراتی شکایت کرد، در تلاش برای دریافت مجوز قانونی از شرکت پرداخت ملی هند، نهاد پرداختی که بر ابزار بسیار محبوب UPI نظارت دارد، برای گسترش خدمات پرداخت تلفن همراه خود به کل پایگاه کاربری خود تلاش کرده است. بیش از 500 میلیون کاربر در کشور

در اوایل سال جاری، NPCI به واتس اپ اجازه داد تا واتس اپ پی را برای 100 میلیون کاربر در هند عرضه کند. در این بین، واتس اپ همچنین انتقادهایی را از سوی برخی از کاربران دریافت کرده است که به اندازه کافی محافظ برای جلوگیری از ارسال هرزنامه توسط مشاغل در برنامه اعمال نکرده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cDLTjC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *