محتوای برنامه سلامتی مورد علاقه من به زودی برای مشترکین Spotify رایگان خواهد بود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برنامه سلامتی Calm در حال توزیع برخی از محتوای خود در از طریق پلتفرم Spotify Open Access است. برخی از آن برای مشترکین Spotify به عنوان نمونه ای برای داستان های خواب، مدیتیشن و پادکست های Calm رایگان است، در حالی که سایر محتواها برای گوش دادن به اشتراک Calm یا آزمایشی رایگان نیاز دارند.

در مجموع حدود 30 قطعه محتوا در سطح “رایگان” منتشر شده است که از مدیتیشن های 60 ثانیه ای تا داستان های خواب 40 دقیقه ای را شامل می شود، بنابراین می توانید از هر جایی که Spotify را از آن کار می کنید به محتوای Calm دسترسی داشته باشید – بلندگوی خانه ، تلفن، . یا بهترین ساعت هوشمند – بدون دانلود برنامه Calm یا پرداخت هزینه اضافی.

بخش‌های بیشتری از محتوا در سطح «Paid» منتشر شده است که به اشتراک Calm نیاز دارد.

این تفاوت چندانی با نحوه عملکرد Calm به تنهایی ندارد، برخی از محتواها به صورت رایگان در دسترس هستند و برخی دیگر به اشتراک پولی نیاز دارند – فقط در پلتفرمی با تعداد مشترکین بسیار بیشتر.

Calm همچنین با Spotify برای انتشار یک آزمایش رایگان 30 روزه همکاری کرده است، بنابراین افرادی که محتوا را دوست دارند می توانند در برنامه ثبت نام کنند و همه آن را به مدت یک ماه کاملا رایگان دریافت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Steam Deck در مقابل ASUS ROG Ally: کدام بهتر است؟

ویژگی‌های آرام محتوایی که توسط افراد مشهور و متخصصان مدیتیشن خوانده می‌شود اوپنهایمر کیلیان مورفی به بیک آف بریتانیایی بزرگ خانم مری بری

تجزیه و تحلیل: یک عادت ذهن آگاهی را به صورت رایگان شروع کنید

زنی در مزرعه ایستاده و تلفن را در دست با برنامه Spotify روی صفحه می‌گیرد

(اعتبار تصویر: Shutterstock)

من محتوای Calm را دوست دارم (همانطور که در نوشته قهرمانان صفحه اصلی من در Calm دیده می شود)، و خوب است که می بینیم به صورت رایگان به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند. این برنامه در سطح گران‌تر مقیاس برنامه سلامتی قرار دارد، بنابراین حتی اگر نمی‌خواهید برای یک سال هزینه اشتراک را بپردازید، داشتن این مدیتیشن‌های کوتاه و داستان‌های خواب مکانی عالی برای شروع یک عادت ذهن آگاهی است.

همچنین محتوای ذهن آگاهی بیشتری در Spotify وجود دارد که برای مشترکین رایگان است. فقط جستجوی کلمه “مدیتیشن” و مرتب سازی بر اساس “پادکست و نمایش” صدها مدیتیشن هدایت شده، مناظر صوتی و داستان خواب را که در شبکه های Spotify به اشتراک گذاشته شده اند، نشان می دهد. به عنوان مثال، «خواب‌آلود» پادکستی است که در آن راوی اوتیس گری به سادگی کتاب‌های مالکیت عمومی مانند کنت مونت کریستو، وینی پوو شعر از امیلی دیکنسون.

این که آیا می خواهید در Calm مشترک شوید، همانطور که اشتراک دسترسی آزاد محتوای Calm به وضوح قصد انجام آن را دارد، نه اینجاست و نه آنجا. اگر این اشتراک‌گذاری رایگان محتوای تمرکز حواس پرطرفدار، افراد بیشتری را تشویق می‌کند تا احساسات روزمره استرس یا اضطراب را کاهش دهند، این یک پیروزی در کتاب من است. برای گوش دادن به آن فقط به مجموعه ای از بهترین هدفون نیاز دارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین جا لیوان کاناپه با اسلات گوشی هوشمند

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SRcTfz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *