این افزونه MacDirtyCow به iPhone Face ID شما یک علامت باز کردن قفل الهام گرفته از checkra1n می دهد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هرکسی که مجهز به Face ID دارد و میان‌افزار مستعد MacDirtyCow را بین iOS 15.0-16.1.2 اجرا می‌کند، می‌تواند از انیمیشن Glyph Face ID الهام گرفته از checkra1n استفاده کند که در هنگام احراز هویت خود جایگزین قفل Face ID متحرک سنتی می‌شود.

گیف متحرک Checkra1n Lock.

افزونه ای که به آن اشاره می کنیم نام دارد قفل Checkra1n توسط توسعه دهنده iOS HackZy، و همانطور که ممکن است بتوانید خودتان در GIF متحرک بالا بگویید، انیمیشن ارائه شده توسط این افزونه فقط *بوسه سرآشپز* اگر مجبور بودیم کلمه ای را برای توصیف آن انتخاب کنیم.

نماد checkra1n نه تنها اندازه مناسبی دارد و به خوبی رندر می‌شود، بلکه در صفحه قفل نیز خوب به نظر می‌رسد و انیمیشن کاملاً روان است – GIF متحرک آن را به درستی انجام نمی‌دهد.

چه جیلبریک شده باشید چه نباشید، Checkra1n Lock یک راه عالی برای نشان دادن حمایت شما از جیلبریک به روشی ظریف است، به خصوص اگر نقطه نرمی برای سوءاستفاده چکm8 بوتروم دارید که جیلبریک را در iOS و iPadOS 16 ممکن کرده است.

اگر علاقه مند به گرفتن Checkra1n Lock برای دستگاه MacDirtyCow خود هستید، می توانید آن را از برنامه مدیریت بسته Misaka خریداری کنید. هر کسی که قبلاً از Misaka استفاده نکرده است، می‌تواند آموزش ما را دنبال کند تا آن را روی دستگاهی با قابلیت MacDirtyCow نصب کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد یک لیست پخش ترکیبی Spotify در آیفون و اندروید

آیا قرار است از Checkra1n Lock استفاده کنید؟ در بخش نظرات پایین به ما بگویید چرا یا چرا نه.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IclbeL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *