مدیر ارشد ریسک بانک سیلیکون ولی، ماه‌ها پس از شروع به کار، بیرون است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مدیر ارشد ریسک بانک سیلیکون ولی، ماه‌ها پس از شروع به کار، بیرون است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هنگامی که سقوط بانک سیلیکون ولی برای اولین بار آشکار شد، افشای دیرهنگام برخی از هرج و مرج را رنگ آمیزی کرد: بانک بیشتر سال گذشته را بدون مدیر ارشد ریسک سپری کرد و کسی که ترک کرد، بیش از 4 میلیون دلار از سهام بانک را قبل از خروج فروخت.

کیم اولسون CRO جدید، که در ژانویه 2023 به آن ملحق شد، تنها سه ماه در کار بود تا اینکه بانک توسط رگولاتورها تعطیل شود. اکنون، منابع به TechCrunch می‌گویند که اولسون و حداقل یک مدیر اجرایی دیگر، SVB را ترک می‌کنند. منابع گفتند که مدیر اجرایی حسابرسی SVB نیز کسب و کار را ترک می کند.

این خروج تنها دو هفته پس از خرید 72 میلیارد دلار از SVB توسط First Citizens Bank انجام شد. جدایی‌های اخیر در رأس یک رشته خروج مدیران از جمله مدیر عامل سابق گرگ بکر و مدیر مالی دنیل بک است که زمانی که بانک توسط رگولاتورها تصاحب شد، بانک را ترک کردند.

SVB و Olson به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر بیشتر در مورد خروج اولسون پاسخ ندادند. کارمندان مؤسسه تازه تأسیس هنوز نمی‌دانند که مدیر ارشد ریسک جدید چه کسی خواهد بود. جانشین بالقوه CRO Lorie Rupp از First Citizens است که از سال 2017 در این نقش حضور داشته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا یک برنامه بتا Threads را برای کاربران اندروید راه اندازی کرد

حرکت استعدادها مطمئناً به عنوان بخشی طبیعی از انتقال SVB به مالکیت جدید ادامه خواهد یافت. کمی بیش از یک ماه از تعطیلی بانک سیلیکون ولی توسط رگولاتورها می گذرد.

بر اساس بیانیه ای که به TechCrunch ارسال شده است، امروز HSBC ایالات متحده اعلام کرد که 40 بانکدار از SVB را برای کمک به ایجاد یک پیشنهاد جدید “متخصص به اقتصاد نوآوری” استخدام کرده است. این بانک استعدادهای کهنه کار SVB از جمله سونیتا پاتل، مدیر ارشد توسعه کسب و کار، کاترین اندرسن، رئیس بخش علوم زیستی و مراقبت های بهداشتی، رئیس بانکداری فناوری و مراقبت های بهداشتی، دیوید سابو و رئیس راه حل های اعتباری فناوری، ملیسا استپانیس را که بر فناوری نظارت خواهد کرد، شکار کرده است.

اگر در مورد اتفاقات دنیای مخاطره‌آمیز نکته‌ای آبدار یا سرنخ دارید، می‌توانید در به ناتاشا ماسکریناس برسید. @nmasc_ یا در سیگنال در +1 925 271 0912. درخواست های ناشناس رعایت خواهد شد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GFACqE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *