معرفی دومین گروه از داوران Startup Battlefield در TechCrunch Disrupt 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم معرفی دومین گروه از داوران Startup Battlefield در TechCrunch Disrupt 2023
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در کمتر از دو ماه، 20 تا از تاثیرگذارترین استارت آپ های جهان در استارتاپ بتلفیلد در TechCrunch Disrupt 2023 در تاریخ 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو به رقابت خواهند پرداخت. کدام شرکت‌ها فینال خواهند شد و کدام استارت‌آپ برجسته مدعی Disrupt Cup و جایزه ۱۰۰۰۰۰ دلاری بدون سهام خواهد شد؟

بدیهی است که ما پاسخ را نمی دانیم، اما می دانیم که هر یک از مدعیان برای برنده شدن در روز باید چه کسانی را تحت تاثیر قرار دهند. ما قبلاً اولین گروه از داوران VC خود را اعلام کرده‌ایم، و اکنون آماده‌ایم تا قسمت بعدی سرمایه‌گذاران سطح بالا را که آماده هستند تا این بنیان‌گذاران را در مسیر خود قرار دهند، معرفی کنیم.

اما اول: قبل از 11 آگوست، گذرنامه Disrupt بخرید تا 600 دلار صرفه جویی کنید.

بودن در اتاق ارزش دارد. تماشای صحبت‌های بنیان‌گذاران و شنیدن سوالاتی که سرمایه‌گذاران می‌پرسند، راه فوق‌العاده‌ای برای بهبود وضعیت خود است. شما در مورد معیارهایی که VCها برای تعیین اینکه آیا یک شرکت قابل دوام است یا خیر، به دنبال چه ویژگی‌هایی هستند، چه چیزی آنها را انگیزه می‌دهد و چه چیزی آنها را به برنامه‌ریزی جلسه سوق می‌دهد، بینشی کسب خواهید کرد.

دور دوم: این VC ها به داوران Startup Battlefield در TechCrunch Disrupt 2023 می پیوندند.

بدون مقدمه، در اینجا دومین گروه از داوران Startup Battlefield هستند.

مارک بهارگاوا، مدیر عامل، جنرال کاتالیست

مارک بهارگاوا بخشی از تیم سرمایه گذاری فین تک/کریپتو GC است. او بر سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه در حوزه ارزهای دیجیتال و فین‌تک و همچنین ایجاد استراتژی ایجاد تمرکز دارد. علاوه بر این، او در گسترش تلاش های هوش مصنوعی GC مشارکت دارد.

چهار حوزه اصلی مورد علاقه بهارگاوا شامل امنیت و زیرساخت داده است. پلتفرم‌های ابزار راه‌اندازی که ساخت نرم‌افزار – به‌ویژه خدمات مالی – شرکت‌ها را آسان‌تر می‌کنند. تقاطع فین تک و کریپتو؛ و ساختن از صفر تا یک.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای نظرسنجی ها که در واتس اپ روی موبایل و دسکتاپ کار نمی کنند

قبل از پیوستن به GC، بهارگاوا سال‌ها به عنوان بنیانگذار-اپراتور با تاکید بر فناوری‌های جدید فین‌تک، هوش مصنوعی و رمزنگاری گذراند. او یکی از اولین کارگزاری‌های نهادی اصلی برای دارایی‌های دیجیتال، تاگومی را تأسیس کرد. (Coinbase Tagomi را در سال 2020 خریداری کرد.)

بهارگاوا به‌عنوان یک سرمایه‌گذار فرشته، از نزدیک با بنیان‌گذاران در زمینه فروش، توزیع، و جمع‌آوری سرمایه، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ابزارآلات فین‌تک، ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی/استارت‌آپ در مراحل اولیه، کار کرد. او پیش از این در Airbnb، Castanea Partners و McKinsey با تمرکز بر عملیات تجاری و تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری کار می کرد.

بهارگاوا MBA خود را از مدرسه بازرگانی هاروارد دریافت کرد و از کالج هاروارد فارغ التحصیل شد.

مایلز گریمشاو، شریک عمومی، بنچمارک

در بنچمارک، مایلز گریمشاو تمرکز محصول را بر سرمایه‌گذاری در برنامه‌ها و نرم‌افزارهای زیرساختی متمرکز می‌کند. اخیراً، او سری A را در Glide رهبری کرد، یک پلتفرم توسعه یکیشن بدون کد.

قبل از Benchmark، Grimshaw یک شریک عمومی در Thrive Capital بود و در آنجا سرمایه گذاری در شرکت هایی از جمله GitHub، Slack، Segment، Airtable، Benchling، Lattice، Mapbox، Monzo و غیره را رهبری می کرد. گریمشاو در حال حاضر در هیئت مدیره Benchling، Glide، Lattice، Monzo و Supergreat خدمت می کند. او دارای مدرک لیسانس هنر در اقتصاد از دانشگاه ییل است.

چارلز هادسون، موسس و شریک مدیریت، Precursor Ventures

چارلز هادسون شریک مدیریت و بنیانگذار Precursor Ventures است، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در مراحل اولیه که بر سرمایه گذاری در اولین دور نهادی سرمایه گذاری برای امیدوارترین شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری متمرکز است.

هادسون قبلاً به عنوان شریک در SoftTech VC خدمت می کرد، جایی که او بر شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در زیرساخت های تلفن همراه، برنامه های کاربردی تلفن همراه و بازارها تمرکز داشت. او همچنین از شرکت‌های سبد تک‌تک در امور تجاری و توسعه شرکت‌ها حمایت کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا انویدیا از بازار پردازنده‌های گرافیکی اقتصادی عقب‌نشینی می‌کند و آن را به AMD و اینتل واگذار می‌کند؟

هادسون همچنین یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Bionic Panda Games، یک استارت آپ بازی های ی مبتنی بر بود. هادسون قبل از تأسیس Bionic Panda Games، معاون توسعه تجارت برای Serious Business تا زمانی که شرکت توسط Zynga خریداری شد، بود.

هادسون در اوایل کار خود، مدیر ارشد توسعه تجارت در Gaia Interactive، یک پاتوق آنلاین و دنیای مجازی برای نوجوانان بود. او همچنین در گوگل کار کرد و بر فرصت‌های مشارکت جدید برای محصولات اولیه در بازارهای تبلیغات، موبایل و تجارت الکترونیک تمرکز کرد. قبل از پیوستن به Google، او مدیر محصول IronPort Systems بود، یک ارائه‌دهنده سخت‌افزار ضد هرزنامه که توسط سیسکو سیستمز خریداری شد.

دانیل لی، شریک، New Enterprise Associates (NEA)

شریک NEA، Danielle Lay در شرکت های زیرساخت اجتماعی و تجارت الکترونیک مصرف کننده سرمایه گذاری می کند. او یکی از سرمایه گذاران و/یا عضو هیئت مدیره Fizz، Patreon، Goody، Pair Eyewear و Block و سایرین است. قبل از NEA، لی یک بانکدار سرمایه گذاری در گلدمن ساکس در نیویورک بود.

TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود. هم اکنون پاس خود را بخرید و تا 600 دلار پس انداز کنید. مجوزهای دانشجویی و غیرانتفاعی فقط با 195 دلار موجود است. افزایش قیمت ها از 11 آگوست

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZZlqRe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *