مقررات EPA EPA: معنای آن برای سرمایه گذاران

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مقررات EPA EPA: معنای آن برای سرمایه گذاران
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فرصت ها فراوان است زیرا قوانین جدید خودروهای الکتریکی را به خط مقدم می کشاند

اگر وجود داشت هر گونه سوال در مورد اینکه آیا دولت بایدن در مورد برقی کردن اقتصاد ایالات متحده جدی است یا خیر، اعلام این هفته در مورد مقررات جدید آلایندگی خودرو باید آن را متوقف کند – همراه با هر گونه تردیدی که سرمایه گذاران در مورد اینکه سرمایه گذاری های خود را به کجا هدایت کنند.

آژانس حفاظت از محیط زیست قوانین جدیدی را پیشنهاد می کند که در سال 2027 اجرایی می شود و راه را برای بازار خودروهای جدید تحت سلطه خودروهای برقی هموار می کند. تا سال 2032، دو سوم فروش خودروها و کامیون های سبک به همراه 46 درصد از وسایل نقلیه متوسط ​​مانند ون های تحویل، نیمی از اتوبوس ها و یک چهارم کامیون های سنگین باید دارای انتشار صفر باشند. مقررات مربوط به فناوری هستند، به این معنی که خودروهای هیدروژنی سبز واجد شرایط هستند، اما در واقعیت، اکثریت قریب به اتفاق این فروش ها با باتری کار می کنند.

تأثیرات آب و هوایی قابل توجه است. EPA تخمین می زند که فقط محدودیت های انتشار آلاینده های سبک به تنهایی 15.5 درصد از آلودگی کربنی ایالات متحده را کاهش می دهد.

مقررات جدید اهدافی را تعیین می کند که به طور قابل توجهی سختگیرانه تر از آنچه در فرمان اجرایی بایدن در سال 2021 بیان شده است، که 50 درصد خودروهای سبک را تا سال 2030 الکتریکی می کند. تفاوت دیگر چسبندگی نسبی این دو است. دستورات اجرایی می توانند به راحتی توسط دولت های آینده لغو شوند. با این حال، مقررات EPA پس از اجرا سخت تر است که به عقب برگردند. دادستان‌های کل ایالت‌ها و دولت‌های آینده ممکن است سعی کنند از آنها شکایت کنند یا آنها را کاهش دهند، اما لغو مقررات به خوبی نوشته شده و قبلاً اجرا شده بسیار دشوارتر است.

سازمان حفاظت از محیط زیست بدون شک با اقدامات انجام شده در سال های اخیر توسط ایالت ها و سایر کشورها برای ممنوعیت خودروهای سوخت فسیلی در آینده ای نه چندان دور جسور شده است. تا سال 2035، وسایل نقلیه سبک آلاینده در چندین ایالت آمریکا و حداقل 20 کشور ممنوع خواهد شد که 25 درصد از فروش خودروهای سبک در سراسر جهان را تشکیل می دهد. (آژانس به معنای واقعی کلمه دو بند از پیشنهاد را به روند اختصاص می دهد.)

به عبارت دیگر، خودروسازان باید بدون توجه به آنچه سازمان حفاظت محیط زیست انجام می دهد، آماده باشند. پس چرا اکنون حرکت را انجام ندهید تا اطمینان بیشتری داشته باشند و موقعیت بهتری برای موفقیت داشته باشند؟

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Qlt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *