من به این هدفون های Dragon Ball Z نیاز دارم تا سطح توانم را به بیش از 9000 برسانم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر به دنبال ‌های بی‌سیم واقعی با شجره‌نامه هستید و از طرفداران یکی از نمادین‌ترین مجموعه‌های انیمه تمام دوران هستید، این آخرین همکاری بین Final و Dragon Ball Z به اندازه یک آرزو است. درست است، توسط اژدهای ابدی، خود شنرون اعطا شده است.

در سال‌های اخیر، Final خود را به عنوان یک بازیکن سازش ناپذیر در فضای هدفون ممتاز تثبیت کرده است (نگاهی سریع به بررسی Final Audio UX3000 ما را ثابت می‌کند)، اما به وضوح جنبه سرگرم‌کننده‌تر و بی‌اهمیت‌تری نیز دارد، مانند این سه بازی Dragon Ball. هدفون های بی سیم واقعی با تم Z نشان می دهد. و آنها اکنون راه خود را به سمت بازارهای جدید می روند – از جمله انگلستان، جایی که آنها تا 179 پوند (تقریباً 230 دلار / 340 دلار استرالیا) خرده فروشی می کنند.

در حالی که خوب است بدانید که صوتی این هدفون ها توسط فاینال به عنوان “صدایی متعادل که وضوح بالا، آوازهای واضح و باس قدرتمند را ترکیب می کند – عالی برای تماشای انیمیشن” توصیف شده است، همه ما می دانیم که دلیل واقعی آن انتخاب اینها به جای یک جفت از ZE3000 های معمولی این شرکت (یا ZE8000 های پرچمدار نسخه 2023) زیبایی نمادین آنها است. فقط به آن‌ها نگاه کنید، هندسه کم‌پلی بسیاری از جوانه‌های معمولی Final را با عناصر رنگ و طراحی که دقیقاً از نمادین‌ترین شخصیت‌های Dragon Ball Z بلند شده‌اند، ترکیب می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استودیوی مستقل جدید مستقر در کیوتو کار خود را بر روی عنوانی با اسم رمز Project Tanuki آغاز کرده است

مجموعه Goku که دارای همان طرح نارنجی و آبی تیره برگرفته از جی امضای Saiyan است، مجموعه Vegeta که پالت سفید زرد و طلایی زره ​​رزمی نمادین Saiyan را در بر می گیرد و مجموعه Frieza (به طور قابل توجهی ارزانتر با پوند) وجود دارد. 70) که – مانند خود شخصیت شرور نمادین – ظاهری کاملاً متفاوت و گردتر به همراه رنگ سفید و بنفش دارد.

تلاش و جزئیات در این همکاری عمیق‌تر می‌شود، با جعبه‌های شارژ مدل‌های Goku و Vegeta که دقیقاً شبیه توپ‌های کلاسیک سری به نظر می‌رسند – با یک “پنجره” صورتی بازتابنده روی درب. بسته بندی مربوط به جوانه ها را می توان یکی در کنار دیگری قرار داد تا یک صحنه کامل نیز ایجاد شود، که هر دو شخصیت را در مقابل هم نشان می دهد (احتمالاً منعکس کننده رابطه آنها در طول حماسه Saiyan یا شروع حماسه Frieza). آنها بدون شک برخی از بهترین هدفون های بی سیم واقعی برای یک کلکسیونر هستند، به خصوص اگر از آن دسته از طرفداران سرسختی هستید که قبلاً برای نسخه Dragon Ball Z Realme GT Neo 3T هزینه کرده اید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فید خرید Inspire مانند TikTok آمازون اکنون برای همه مشتریان در ایالات متحده در دسترس است

ساییان چی هستی؟

Final حتی هر مجموعه ای از غنچه ها را با عبارات نمادین از شخصیت ها از قبل بارگذاری کرده است، با صداپیشگان اصلی ژاپنی Son Goku (Masako Nozawa)، Vegeta (Ryo Horikawa) و Frieza (Ryūsei Nakao) با عبارات امضایی مانند “فلش نهایی” «و کامهامه ها» وقتی آنها را از قاب بیرون می آورید و در گوش خود می گذارید.

این اولین باری نیست که Final فناوری صوتی برجسته خود را در پوشش یک سری انیمیشن افسانه‌ای ارائه می‌کند، با مجموعه EVA2020 که شامل پالت‌های رنگی و عناصر طراحی ماشین‌های Evangelion از سری با همین نام، Neon است. پیدایش اوانجلیون.

در مورد جزئیات فنی پیرامون این غنچه‌های بلوتوث 5.2 دراگون بال، مدل‌های Goku و Vegeta 5.5 ساعت پخش با یک بار شارژ و 22 ساعت با در نظر گرفتن کیس شارژ را وعده می‌دهند، در حالی که ساعت مدل Frieza 5 ساعت است. به ترتیب 20 ساعت.

با این حال، اگر این متقاطع امتیاز برای جفت جوانه‌های بی‌سیم واقعی بعدی شما نیست، این هدفون‌های Genshin Impact نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید – بهترین هدفون‌ها برای قدرت صوتی نیستند، اما نمی‌توانیم زیبایی‌شناختی آن را ایراد بگیریم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BVYeRq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *