نحوه استفاده از حالت ماشین در اپلیکیشن موزیک آمازون برای اندروید و آیفون

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه استفاده از حالت ماشین در یکیشن موزیک آمازون برای اندروید و با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود در حین رانندگی می تواند تجربه لذت بخش تر را ایجاد کند. با این حال، اجتناب از حواس پرتی و عدم استفاده از تلفن خود در هنگام رانندگی ضروری است. اینجاست که حالت خودروی آمازون موزیک وارد می‌شود و روشی امن‌تر و راحت‌تر برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان در حین جاده ارائه می‌کند.

 

نحوه استفاده از حالت ماشین در اپلیکیشن موزیک آمازون برای اندروید و آیفون

ویژگی Car Mode آمازون موزیک می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر سیستم اطلاعات سرگرمی ماشین شما با Android Auto یا Apple CarPlay سازگار نباشد و به عنوان همراه رانندگی خود به تلفن خود وابسته باشید. این راهنما به شما توضیح می دهد که حالت ماشین در برنامه آمازون موزیک و نحوه استفاده از آن در اندروید یا آیفون شما وجود دارد.

حالت ماشین در آمازون موزیک چیست؟

حالت ماشین آمازون موزیک نسخه ساده شده این برنامه است که برای استفاده در حین رانندگی طراحی شده است. ویژگی‌هایی را که می‌توانند حواس‌تان را پرت کنند، مانند مرور و جستجو حذف می‌کند و در عوض بر روی ویژگی‌هایی تمرکز می‌کند که می‌توانید با دستورات صوتی کنترل کنید. این به شما این امکان را می دهد که در حالی که از موسیقی خود لذت می برید چشم خود را به جاده و دستان خود را روی چرخ نگه دارید.

در اینجا نحوه فعال کردن، غیرفعال کردن و استفاده از حالت ماشین آمازون موزیک در اندروید یا آیفون خود آورده شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Guardtech محدوده اتاق تمیز را در نمایشگاه نوآوری Med-Tech ارائه می کند

نحوه فعال کردن حالت خودرو در اپلیکیشن موزیک آمازون

چند راه برای دسترسی به حالت خودرو وجود دارد. می‌توانید به صورت دستی وارد حالت خودرو شوید یا آن را طوری تنظیم کنید که وقتی تلفن خود را به بلوتوث خودرو وصل می‌کنید، به‌طور خودکار روشن شود.

نحوه دسترسی دستی به حالت خودرو

مرحله 1: برنامه Music را در اندروید یا آیفون خود باز کنید.

مرحله 2: روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و از منوی ایجاد شده حالت Car Mode را انتخاب کنید.

نحوه پیکربندی حالت ماشین برای راه اندازی خودکار

مرحله 1: برنامه Amazon Music را در اندروید یا آیفون خود باز کنید، روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات موسیقی را انتخاب کنید.

مرحله 2: در حالت Car Mode، کلید کنار “شروع خودکار حالت خودرو” را فعال کنید. به صورت اختیاری، می‌توانید گزینه Keep screen active را فعال کنید تا از رفتن گوشی به صفحه قفل در حالت خودرو جلوگیری کنید.

پس از اینکه در حالت خودرو قرار گرفتید، می توانید از پیش تنظیم های موجود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید روی نماد الکسا در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا موسیقی خود را کنترل کنید، صدا را تنظیم کنید، یا آهنگ‌ها یا آلبوم‌های خاصی را با دستورات صوتی پخش کنید.

نحوه افزودن یا حذف تنظیمات از پیش تعیین شده برای حالت خودرو در برنامه موسیقی آمازون

در حالی که حالت ماشین آمازون موزیک به طور خودکار بر اساس سابقه گوش دادن شما تنظیمات از پیش تعیین شده ایجاد می کند، می توانید آنها را تغییر دهید. با انجام این کار، می توانید زمان بیشتری را صرف رانندگی کنید و زمان کمتری را برای جستجوی آهنگ ها صرف کنید.

برای افزودن تنظیمات از پیش تعیین شده برای حالت خودرو، از این مراحل استفاده کنید:

مرحله 1: برنامه Amazon Music را باز کنید و روی تب Find در پایین ضربه بزنید.

تب را در برنامه موسیقی آمازون پیدا کنید

مرحله ۲: دسته‌های مختلف را مرور کنید یا از فیلد جستجو برای پیدا کردن لیست پخش، ایستگاه یا آلبومی که می‌خواهید اضافه کنید استفاده کنید.

در اپلیکیشن موزیک آمازون جستجو کنید

مرحله 3: روی منوی سه نقطه عمودی در کنار لیست پخش، ایستگاه یا آلبوم مورد علاقه خود ضربه بزنید و Add to Presets را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مرورگر Arc Mac راه اندازی می شود و به شما امکان می دهد هر وب سایتی را سفارشی کنید

در صورت تمایل می‌توانید مراحل بالا را برای اضافه کردن تنظیمات پیش‌فرض بیشتر تکرار کنید. هنگامی که به حداکثر تعداد از پیش تنظیم ها رسیدید، پیام Presets Full را مشاهده خواهید کرد. در این صورت، قبل از افزودن یک پیش تنظیم جدید، باید یک پیش تنظیم را حذف کنید.

تنظیمات از پیش تعیین شده کامل در برنامه موسیقی آمازون

برای حذف یک پیش تنظیم در حالت خودرو، این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Amazon Music را باز کنید. روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و از منوی به دست آمده Car Mode را انتخاب کنید.

مرحله ۲: روی لیست پخش، ایستگاه یا آلبومی که می‌خواهید حذف کنید، انگشت خود را به سمت چپ بکشید.

نحوه خروج یا غیرفعال کردن حالت اتومبیل در برنامه موسیقی آمازون

پس از استفاده از حالت ماشین، روی نماد ماشین با یک اسلاید از آن ضربه بزنید. سپس، Exit را انتخاب کنید تا از حالت خودرو خارج شوید.

آیا نمی خواهید از حالت خودرو در برنامه آمازون موزیک استفاده کنید؟ مشکلی نیست. وقتی به بلوتوث ماشین خود وصل می‌شوید، می‌توانید راه‌اندازی خودکار حالت را متوقف کنید. در اینجا چگونه است.

مرحله 1: برنامه Amazon Music را باز کنید، روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات موسیقی را انتخاب کنید.

مرحله 2: در حالت اتومبیل، کلید کنار «شروع خودکار حالت اتومبیل» را خاموش کنید.

برای روشن شدن خودکار در آمازون موزیک، حالت خودرو را فعال یا غیرفعال کنید

کروز و شیار

حالت ماشین یک ویژگی راحت است که به شما امکان می دهد در حالی که آهنگ های مورد علاقه خود را با خیال راحت گوش می دهید در جاده ها حرکت کنید. پس برای چی منتظری؟ حالت ماشین آمازون موزیک را بررسی کنید و نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله نحوه استفاده از حالت ماشین در اپلیکیشن موزیک آمازون برای اندروید و آیفون مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jJaEoj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *