نحوه افزودن گیف در کامنت اینستاگرام

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک کانال پخش مارک زاکربرگ و آدام موسری اعلام کردند، آنها به اشتراک گذاشتند که اکنون می توانید گیف ها را در بخش نظرات ارسال کنید. این به همه کاربران اجازه می دهد تا فایل های GIF را جستجو کرده و به اشتراک بگذارند تا در نظرات اینستاگرام اضافه کنند.

در این مقاله، نحوه کامنت گذاشتن یک GIF در اینستاگرام و هدف از استفاده از آنها برای تعامل با مخاطبان را بررسی خواهیم کرد.

پس از اینکه گیف های پاسخ به استوری اینستاگرام به شبکه اضافه شد، کاربران منتظر باز شدن این گزینه در قسمت نظرات بودند. GIF در نظرات فرصت‌های جدیدی را برای تعامل باز می‌کند و می‌تواند به برجسته شدن نظرات کمک کند.

به طور کلی، این یک ویژگی کوچک، اما اساسی است که حال و هوای سرگرم‌کننده و طنزی را در اینستاگرام ایجاد می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد به روش‌های مختلف تعامل داشته باشند.

در اینجا نحوه افزودن GIF به یک پست در نظرات آمده است:

  • ورود به اینستاگرام.
  • پستی را که می خواهید درباره آن نظر بدهید پیدا کنید.
  • روی ضربه بزنید دکمه “GIF”. و کتابخانه را جستجو کنید که توسط Giphy طراحی شده است.
  • GIF مورد نظر خود را انتخاب کنید و ضربه بزنید ارسال برای ارسال آن در نظرات
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا برای دریافت اخبار از فیس بوک و اینستاگرام در کانادا

برخی از بازخوردها حاکی از آن است که استفاده بیش از حد از GIF می‌تواند بخش نظرات را اشباع کند و بیشتر به عنوان هرزنامه عمل کند تا اینکه کاربران محتوا بخواهند با آن تعامل داشته باشند.

با این حال، اگر به درستی انتخاب شوند، گیف‌ها می‌توانند عنصری مکمل برای محتوا باشند و ماهیت خنده‌دار و سبکی به آن اضافه کنند. همانطور که در تصویر بالا می بینید، می توانید در یک کتابخانه گسترده جستجو کنید تا تقریباً هر محتوا یا مرجعی را در فرم GIF پیدا کنید.

گیف های اینستاگرام در نظرات در آخرین نسخه برنامه برای همه حساب ها و کاربران در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بازاریابی اکانت های خود در اینستاگرام، در اینجا یک راهنمای بازاریابی از ما در Metricool آورده شده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uyL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *