تسلا می گوید همه مدل های جدید 3 اکنون واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی هستند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تسلا می گوید همه مدل های جدید 3 اکنون واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی هستند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

طبق تغییراتی که در وب‌سایت تسلا ایجاد شده، همه خودروهای جدید تسلا مدل 3 اکنون واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال برای خودروهای برقی هستند.

اعتبارات مالیاتی خودروهای برقی توسط کنگره در آگوست گذشته به عنوان بخشی از قانون کاهش تورم با هدف پایان دادن به اتکای ایالات متحده به چین برای باتری ها تعیین شد. اعتبار مالیاتی کامل 7500 دلاری به دو بخش تقسیم می شود. اگر 50 درصد از ارزش قطعات باتری در آمریکای شمالی تولید یا مونتاژ شده باشد، خودروهای برقی می توانند نصف یا 3750 دلار واجد شرایط باشند. نیمی دیگر مستلزم آن است که 40 درصد از ارزش مواد حیاتی از ایالات متحده یا یکی دیگر از کشورهای توافق تجارت آزاد تامین شود.

اعتبار مالیاتی تسلا

اعتبار تصویر: تسلا

زمانی که اعتبارات مالیاتی در اول ژانویه آغاز شد، وزارت خزانه داری از انتشار دستورالعمل منبع یابی باتری خودداری کرد تا به سازندگان خودروهای برقی زمان بدهد تا الزامات را برآورده کنند. در 18 آوریل، دپارتمان شروع به اجرای الزامات مهم تامین مواد کرد، که منجر به از دست دادن اعتبارات مالیاتی کامل بسیاری از مدل‌های خودرو در سه ماهه اول سال شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  زمان‌بندی پست‌ها در لینکدین [Step-by-step guide 2022]

اعتبار مدل 3 تسلا به نصف کاهش یافت، اما بسیاری از خودروسازان دیگر – مانند BMW، Rivian، Volvo و Hyundai – اعتبار خود را به طور کامل از دست دادند.

اکنون، به نظر می رسد که تمام خودروهای تسلا واجد شرایط دریافت اعتبار کامل ۷۵۰۰ دلاری خواهند بود. پیش از این، تنها مدل 3 که واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی کامل بود، مدل 3 Performance بود. اکنون مدل 3 دوربرد چهار چرخ متحرک و دیفرانسیل عقب نیز واجد شرایط خواهند بود. مدل 3 دیفرانسیل عقب اکنون با شروع اعتبار مالیاتی از 32740 دلار شروع می شود.

تسلا نگفت که چه چیزی تغییر کرده است، اما مدیرعامل، ایلان ماسک بازتوییت کرد تصویری از وب سایت که اعتبار مالیاتی موجود برای هر وسیله نقلیه را نشان می دهد. نکته مهم این است که وب سایت وزارت خزانه داری هنوز به روز نشده است تا واجد شرایط بودن جدید تسلا برای اعتبارات مالیاتی را منعکس کند. این بخش هنوز به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

لیست وسایل نقلیه تسلا و اعتبار مالیاتی فدرال که واجد شرایط آنها هستند

اعتبار تصویر: خدمات درآمد داخلی



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pIW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *