نحوه تغییر صدای نوتیفیکیشن در اینستاگرام

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه تغییر صدای نوتیفیکیشن در با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اینستاگرام شما را در مورد چندین ویژگی و فعالیت های مرتبط با برنامه مطلع می کند. با این حال، بیشتر اوقات، از صدای اعلان دستگاه شما برای این کار استفاده می کند، بنابراین آن را با سایر اعلان ها غرق می کند. با این حال، می‌توانید صدای نوتیفیکیشن را در اینستاگرام تغییر دهید تا مطمئن شوید که این فرصت را از دست ندهید.

 

تغییر صدای نوتیفیکیشن در اینستاگرام

هنگامی که صدای جدید را تنظیم کردید، برنامه این صدای جدید را فعال می کند تا به شما اطلاع دهد. علاوه بر این، از آنجایی که اینستاگرام برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است، ما مراحل مربوطه را برای هر دو پلتفرم اضافه کرده‌ایم. بنابراین، بیایید مستقیماً به آن بپردازیم.

 

تغییر صدای اعلان اینستاگرام در

برای تنظیم صداهای اعلان سفارشی برای اینستاگرام در اندروید، به کمک برنامه تنظیمات نیاز دارید. مراحل به شرح زیر است:

توجه: بسته به دستگاهی که استفاده می‌کنید و نسخه اندرویدی که روی آن اجرا می‌شود، ممکن است مراحل تغییر صدای اعلان اینستاگرام در اندروید متفاوت باشد.

مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید > روی نماد نمایه خود در پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: روی منوی همبرگر در بالا سمت راست ضربه بزنید و “تنظیمات و حریم خصوصی” را انتخاب کنید.

مرحله 3: اعلان‌ها را انتخاب کنید و روی «پست‌ها، داستان‌ها و نظرات» ضربه بزنید.

مرحله 4: روی گزینه های اضافی در تنظیمات سیستم ضربه بزنید.

مرحله 5: به صفحه تنظیمات هدایت می شوید. از اینجا نوع اعلان مورد نظر خود را انتخاب کنید (ما دایرکت اینستاگرام را انتخاب می کنیم).

مرحله 6: صدا را انتخاب کنید و یکی را که ترجیح می دهید استفاده کنید انتخاب کنید.

همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن تنظیمات به صفحه اعلان اینستاگرام دسترسی داشته باشید. به Settings > Apps > Manage apps > Instagram بروید و روی Notifications ضربه بزنید. در اینجا، همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید مرحله 5 را از سر بگیرید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین هدفون با میکروفون برای بازی

تغییر صدای اعلان اینستاگرام در آیفون

در حالی که می توانید صدای اعلان اینستاگرام را در آیفون تغییر دهید، هیچ گزینه ای برای تغییر صدای نوتیفیکیشن فقط برای برنامه اینستاگرام وجود ندارد. از این رو، اگر صدای نوتیفیکیشن اینستاگرام را در آیفون تغییر دهید، با سایر برنامه ها منعکس می شود. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید و به “Sounds & Haptics” بروید.

مرحله 2: اکنون، Text Tone را انتخاب کنید.

مرحله 3: صدای مورد نظر خود را از صفحه بعد انتخاب کنید.

صدای دلخواه خود را انتخاب کنید 1 1

پس از اتمام، هنگام دریافت اعلان، صدای جدید را خواهید شنید.

آیا می توانم صداهای اعلان سفارشی را برای اینستاگرام بارگیری کنم؟

اگر از گزینه های پیش فرض صدای اعلان دستگاه خود ناراضی هستید، می توانید صداهای اعلان سفارشی را از منابع مختلف بیابید. کاربران آیفون می توانند به Settings > Sounds رفته و روی Tone Store ضربه بزنند تا اعلان های سفارشی را تنظیم کنند.

در اینجا چند گزینه بیشتر برای کاربران iOS و همچنین اندروید وجود دارد:

1. وب سایت های آنلاین برای یافتن آهنگ های زنگ سفارشی

  • MyTinyPhone:  می‌توانید آهنگ‌های زنگ رایگان و صداهای اعلان را که به خوبی دسته‌بندی شده‌اند پیدا کنید تا آنها را به راحتی پیدا کنید. MyTinyPhone علاوه بر مکانی برای یافتن صداها، برنامه ها و بازی های مختلفی را ارائه می دهد. اگر علاقه مند هستید، می توانید صداها یا تصاویر پس زمینه خود را با استفاده از این وب سایت بسازید.
mytinyphone
  • Audiko:  Audiko وب سایت دیگری با طیف گسترده ای از آهنگ های زنگ و صداهای اعلان است. بهترین چیز در مورد Audiko این است که صداها به خوبی دسته بندی شده اند، بنابراین می توانید به راحتی حرکت کنید. همچنین برچسب هایی برای یافتن اعلان مورد نظر شما وجود دارد. اگر این همه نیست، یک سازنده آهنگ زنگ نیز وجود دارد که می‌توانید آهنگ یا صدای انتخابی خود را برای استفاده از آنها کوتاه کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه انتقال فایل از مک به اندروید و اندروید به مک
صوتی
  • Zedge:  Zedge طیف گسترده ای از صداهای اعلان، آهنگ های زنگ و تصاویر پس زمینه را ارائه می دهد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید صداها و تصاویر پس زمینه دلخواه خود را آپلود کنید تا دیگران بتوانند از آنها استفاده کنند.
زیج

2. از برنامه های شخص ثالث برای صدای سفارشی استفاده کنید

  • Zedge: مانند وب سایت، برنامه Zedge همچنین طیف گسترده ای از صداهای اعلان، آهنگ زنگ، تصویر زمینه، تصویر زمینه ویدیویی و حتی بازی را ارائه می دهد. هنگام یافتن گزینه‌ها با استفاده از دسته‌ها، برنامه بسیار بهتر از وب‌سایت است.
  • Ringtone Maker:  آیا می خواهید اعلان های خود را صدا کنید؟ سپس، باید برنامه Ringtone Maker را در نظر بگیرید. نه تنها می توانید برش دهید، بلکه می توانید صدا را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

همچنین بخوانید: تغییر یا غیرفعال کردن صداهای اعلان در

اطلاع رسانی به روشی که شما می خواهید

تغییر صدای نوتیفیکیشن در اینستاگرام به تشخیص سریع آن کمک می کند. با این راهنما، امیدواریم بتوانید صدای نوتیفیکیشن مورد نظر خود را برای اینستاگرام تنظیم کنید. همچنین می‌توانید نحوه اشتراک‌گذاری صفحه در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام را بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه تغییر صدای نوتیفیکیشن در اینستاگرام مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lgedXQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *