نحوه تماشای رویداد “Let Loose” اپل در 7 می در هر دستگاهی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

شما چندین گزینه برای تماشای ارائه اصلی «Let Loose» در 7 می دارید که مدل‌های جدید iPad Pro، Air و Pencil را معرفی می‌کند.

دعوت نامه گرافیکی برای رویداد Let Loose 7 می با لوگوی هنری اپل و یک دست با استفاده از قلم اپلدعوت نامه گرافیکی برای رویداد Let Loose 7 می با لوگوی هنری اپل و یک دست با استفاده از قلم اپل
نمایش از 7 می در اوایل صبح آغاز می شود | تصویر: اپل

ارائه سه شنبه، 7 می، ساعت 7 صبح به وقت اقیانوس آرام / 10 صبح به وقت شرقی آغاز می شود. چندین گزینه برای تماشای جریان اصلی در اختیار شما وجود دارد.

از آنجایی که “Let Loose” یکی دیگر از رویدادهای فقط آنلاین است، اپل در حال حاضر یک ارائه زیبا به سبک هالیوودی از محصولات جدید را برای پخش آنلاین ضبط کرده است.

نحوه تماشای رویداد “Let Loose” اپل در هر دستگاهی

این به هر کسی که آیفون، آی‌پد، مک، اپل تی‌وی، رایانه شخصی ویندوز یا دستگاه دیگری دارد، اجازه می‌دهد بدون دانلود نرم‌افزار خاصی، آن را دنبال کند. در اینجا همه راه هایی وجود دارد که می توانید رویداد آینده “Let Loose” را تماشا کنید.

رویدادهای اپل را در برنامه تلویزیون تماشا کنید

اپل دیگر رویدادهای خود را از طریق برنامه Events پخش نمی کند. در عوض، نکات کلیدی رویداد در برنامه تلویزیون در هر دستگاه سازگار پخش می شود. می‌توانید از قابلیت جستجو در برنامه تلویزیون استفاده کنید یا از سیری بخواهید همه ویدیوهای «رویدادهای اپل» را نمایش دهد.

برنامه تلویزیون مک که تصاویر کوچک ویدیوهای رویداد اپل را نمایش می دهدبرنامه تلویزیون مک که تصاویر کوچک ویدیوهای رویداد اپل را نمایش می دهد
این ویدیو در هفته رویداد نمایش داده می شود | تصویر: کریستین زیبرگ/iDB

ویدیوی Let Loose تقریباً 30 دقیقه قبل از نمایش از طریق جستجو آشکار نخواهد شد. اپل آن را در هفته رویداد در میان توصیه‌های شما و مجموعه نمایش‌های پیشنهادی برجسته‌تر نشان خواهد داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت هنوز مطمئن نیست که چگونه هکرهای چینی به سیستم های خود دسترسی پیدا کردند

برنامه تلویزیون روی iPhone، iPad، Mac، Apple TV، کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، دستگاه‌های پخش جریانی مانند Roku و Android TV و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، ال‌جی، سونی، ویزیو و سایر برندهای فهرست‌شده در سند پشتیبانی اپل کار می‌کند.

با صحبت های اصلی اپل در یوتیوب همراه باشید

یوتیوب به صورت جهانی در دسترس است و دارای یک ویژگی یادآوری مفید است. می توانید به کانال اپل در برنامه یوتیوب یا یک مرورگر در youtube.com/apple دسترسی پیدا کنید.
اجازه دهید ویدیوی مکان‌دار در کانال یوتیوب اپل در Safari با یک دکمه Notify Me برجسته شده باشد اجازه دهید ویدیوی مکان‌دار در کانال یوتیوب اپل در Safari با یک دکمه Notify Me برجسته شده باشد این شرکت در حال حاضر یک ویدیوی نگهدارنده با عنوان “رویداد اپل – 7 می” دارد که در زمان مناسب با پخش زنده جایگزین می شود.

شما یک را مشاهده خواهید کرد به من اطلاع بده دکمه روی متغیر پخش زنده. روی آن کلیک کنید و یوتیوب 30 دقیقه قبل از شروع نمایش برای شما یک اعلان فشار ارسال می کند. با توجه به همه جا و قابل اطمینان بودن یوتیوب، این گزینه برای همه توصیه می شود.

ویدیوهای رویداد را در اپل تماشا کنید

اپل همچنین پخش زنده رویداد خود را در صفحه اختصاصی Apple Events میزبانی خواهد کرد. با استفاده از مرورگری که از کدک‌های MSE، H.264 و AAC پشتیبانی می‌کند – مانند Safari، Chrome یا Edge – به apple.com/apple-events بروید.
صفحه رویدادهای اپل در سافاری یک بنر رویداد Let Loose را با پیوند افزودن به تقویم شما برجسته شده نشان می دهد.صفحه رویدادهای اپل در سافاری یک بنر رویداد Let Loose را با پیوند افزودن به تقویم شما برجسته شده نشان می دهد.در بالای صفحه یک بنر “Let Loose” وجود دارد که قبل از شروع ارائه با یک جریان اصلی جایگزین می شود. کلیک کردن به تقویم خود اضافه کنید در پایین بنر یک یادآوری برای رویداد در برنامه تقویم ایجاد می کند.

چگونه ویدیوهای اصلی اپل را دانلود کنیم

همه روش‌های بالا یک سخنرانی از پیش ضبط‌شده را به‌عنوان پخش زنده پخش می‌کنند. پس از ارائه، پخش زنده با یک پخش مجدد جایگزین می شود تا بتوانید رویداد را در برنامه تلویزیون، یوتیوب و Apple.com دوباره زنده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برخی از بهترین ترفندهای جیلبریک برای تایپ در iOS 14

آیا می توانید یک ویدیوی کلیدی با کیفیت بالا را در رایانه خود دریافت کنید؟ در حالی که برخی از برنامه‌ها می‌توانند بخش‌های ویدئویی کوچکی از یک پخش زنده را در یک فایل ترکیب کنند، اما پیچیده هستند و اغلب آن‌طور که انتظار می‌رود کار نمی‌کنند. خوشبختانه، اپل چند ساعت پس از پخش، یک نوت کلیدی قابل دانلود به عنوان پادکست ویدیویی منتشر خواهد کرد.

برنامه Apple Podcasts را در iPhone، iPad یا Mac خود باز می‌کنید و از جستجو برای یافتن پادکست رسمی Apple Events استفاده می‌کنید. در صفحه نمایش، روی فلش رو به پایین کنار ویدیو در فهرست قسمت‌ها کلیک کنید تا آن را در رایانه خود بارگیری کنید.
برنامه پادکست اپل در macOS Sonoma قسمت‌هایی را برای کانال Apple Events نشان می‌دهد، با دکمه دانلود برجسته شده است.برنامه پادکست اپل در macOS Sonoma قسمت‌هایی را برای کانال Apple Events نشان می‌دهد، با دکمه دانلود برجسته شده است.برای نمایش فایل MP4. دانلود شده، را انتخاب کنید به پوشه بروید از یابنده برو منو (یا فشار دهید Shift – Command – G) و مسیر زیر (معتبر برای macOS Sonoma، Ventura و Monterey) را جای‌گذاری کنید، اما مطمئن شوید که نام کاربری حساب کاربری MacOS خود را که در حال حاضر وارد سیستم شده‌اید جایگزین «YOUR_USER_NAME» کنید:

/Users/YOUR_USER_NAME/Library/Group Containers/243LU875E5.groups.com.apple.podcasts/Library/Cache

بزن به برگشت کلید و فایل در Finder آشکار می شود. برنامه پادکست اپل از یک طرح نامگذاری عجیب و غریب استفاده می کند تا فایل نام اصلی را نداشته باشد.
macOS Finder محتویات پوشه دانلود حافظه پنهان برنامه پادکست اپل را نمایش می دهدmacOS Finder محتویات پوشه دانلود حافظه پنهان برنامه پادکست اپل را نمایش می دهداما این مهم نیست؛ می توانید آزادانه آن را به دسکتاپ یا پوشه دیگری بکشید، آن را در یک درایو انگشت شست USB ذخیره کنید یا برای مراجع بعدی از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. به عنوان یک مزیت، همیشه می توانید این دانلود را بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید.

رویدادهای اپل را در هر دستگاهی تماشا کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اپل ویدیوهای رویداد خود را در طیف وسیعی از دستگاه های مختلف قابل تماشا می کند. یوتیوب، وب‌سایت اپل و روش‌های برنامه تلویزیون، همگی روی رایانه‌های شخصی ویندوزی بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند.

به هر حال، اکنون زمان عالی برای دانلود برنامه مستقل Apple TV در فروشگاه مایکروسافت در رایانه شخصی است، اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uCFNAp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *