نحوه خروج از Reddit در دسکتاپ و موبایل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه خروج از Reddit در و با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

Reddit یکی از محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که در آن می‌توانید انجمن‌ها را بیابید و به آن بپیوندید، درباره موضوعات مختلف، از اخبار گرفته تا سرگرمی و بازی، پست بگذارید، نظر بدهید و رأی دهید. اما پس از اتمام مرور یا پست کردن، چگونه از Reddit خارج شوید؟ این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه از Reddit در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه خارج شوید.

چگونه از Reddit خارج شویم

خروج از Reddit می تواند به محافظت از حریم خصوصی و امنیت شما کمک کند، به خصوص اگر از یک دستگاه مشترک یا یک شبکه عمومی استفاده می کنید. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی و حافظه دستگاه خود را آزاد کنید و مصرف باتری را کاهش دهید.

علاوه بر این، خروج از Reddit می تواند به جلوگیری از حواس پرتی و تمرکز بر سایر کارها یا فعالیت ها کمک کند. با درک این موضوع، اجازه دهید به آنچه که باید قبل از خروج از Reddit بدانید، برویم.

نکاتی که قبل از خروج از Reddit باید بدانید

خروج از Reddit یک فرآیند ساده است، اما مواردی وجود دارد که قبل از انجام این کار باید بدانید. 

بهترین راه برای Reddit Karma Fast
  • اگر در حال نوشتن یک پست یا نظر هستید، آن را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید یا قبل از خروج از سیستم آن را در کلیپ بورد خود کپی کنید. در غیر این صورت، ممکن است پیشرفت خود را از دست بدهید و مجبور شوید از نو شروع کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی ذخیره برای نشانک‌گذاری هر پست یا نظری که می‌خواهید بعداً دوباره مشاهده کنید، استفاده کنید.
  • خروج از Reddit حساب شما را حذف نمی کند. حذف یک حساب Reddit شامل مراحل و گزینه های مختلفی است که در توضیح نحوه حذف حساب Reddit به آنها پرداخته ایم.

خروج از Reddit آسان و ایمن است، اما دانستن عواقب و مزایای آن ضروری است. با این درک، اجازه دهید با مراحل شروع کنیم.

همچنین بخوانید : نحوه استفاده از قالب بندی متن در Reddit با استفاده از حالت Markdown

نحوه خروج از Reddit در دسکتاپ

گزینه خروج از Reddit کمی پنهان است. در زیر منوی نمایه شما قرار دارد. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا بدانید چگونه این کار را انجام دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین برنامه برای یافتن لباس بر اساس تصویر در اندروید و iOS

مرحله 1 : Reddit را در مرورگر دلخواه خود در رایانه خود باز کنید.

مرحله 2 : پس از ورود به پلتفرم، روی نام کاربری خود کلیک کنید.

روی نام کاربری خود کلیک کنید

مرحله 3 : از منوی کشویی، به پایین بروید و Log Out را انتخاب کنید.

خروج از سیستم را انتخاب کنید

خودشه. شما از حساب خود خارج می شوید و به صفحه اصلی Reddit آورده می شوید، جایی که می توانید بدون وارد شدن به حساب خود، پست ها را مرور کنید و نظرات را بخوانید. 

چگونه از برنامه موبایل Reddit خارج شویم

اگر از آخرین نسخه برنامه موبایل Reddit استفاده می کنید، مراحل خروج از برنامه ساده است. علاوه بر این، هیچ تفاوتی بین برنامه های اندروید و iOS وجود ندارد. با این حال، برای نمایش، ما با اندروید می رویم. دنبال کنید.

توجه : مطمئن شوید که در آخرین نسخه Reddit هستید. اگر از نسخه های قدیمی تر استفاده می کنید، ممکن است مراحل تغییر کند. می‌توانید راهنمای ما را دنبال کنید تا بررسی کنید آیا یک برنامه به به‌روزرسانی نیاز دارد یا خیر.

مرحله 1 : برنامه Reddit را اجرا کنید و روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید

مرحله 2 : روی نماد chevron (فلش) در کنار نام کاربری Reddit خود در قسمت کناری ضربه بزنید.

مرحله 3 : در برگه پایین، روی نماد خروج در کنار نام حساب (نه نماد علامت چک) ضربه بزنید.

روی نماد شورون (فلش) ضربه بزنید

مرحله 4 : در اعلان تأیید، روی Log out ضربه بزنید. 

روی خروج از سیستم ضربه بزنید

شما بروید. به این ترتیب می توانید از برنامه موبایل Reddit خارج شوید. توجه داشته باشید که اگر چندین حساب وارد شده در برنامه موبایل Reddit دارید، باید از هر حساب به صورت جداگانه خارج شوید. هیچ راهی مستقیم برای خروج از همه حساب ها به طور همزمان وجود ندارد.

گفته می‌شود، گاهی اوقات ممکن است با مشکلی مواجه شوید که در آن نمی‌توانید از Reddit خارج شوید، که می‌تواند ناامیدکننده و بالقوه خطرناک باشد، به‌ویژه هنگام استفاده از یک دستگاه مشترک یا یک شبکه عمومی. به خواندن ادامه دهید

همچنین بخوانید : نحوه تغییر نام کاربری Reddit در رایانه شخصی و موبایل

اگر نمی توانید از Reddit خارج شوید چه باید کرد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا شما نمی توانید از Reddit خارج شوید. در اینجا چند دلیل و راه حل احتمالی برای این موضوع آورده شده است.

1. Reddit ممکن است ویژگی ها یا اقدامات امنیتی خود را به روز کرده باشد و مرورگر یا برنامه شما سازگار نباشد. اگر این اتفاق افتاد، مرورگر یا برنامه خود را به روز کنید و دوباره از سیستم خارج شوید. اگر کار نکرد، حافظه پنهان و کوکی‌های مرورگر خود را پاک کنید یا برنامه را دوباره نصب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  امنیت داده ها برای سالمندان در برابر جرایم سایبری

2. خروج از سیستم ممکن است توسط برنامه‌های افزودنی شخص ثالث یا برنامه‌هایی که تجربه Reddit شما را بهبود می‌بخشند، با مشکل مواجه شود. اگر با این مشکل مواجه شدید، پس از غیرفعال کردن یا حذف نصب هر برنامه افزودنی یا برنامه، دوباره از سیستم خارج شوید. علاوه بر این، می توانید مشکل را به توسعه دهندگان برنامه های افزودنی یا برنامه ها گزارش دهید.

نکته : اگر مشکل همچنان ادامه داشت، به برنامه reddit شخص ثالث بروید.

پیوندهای Reddit را در برنامه های شخص ثالث باز کنید

3. اگر اتصال اینترنت شما کند یا ناپایدار است، ممکن است مانع از خروج شما از Reddit شود. با بررسی تنظیمات شبکه و اطمینان از اتصال قوی و پایدار می توانید این مشکل را برطرف کنید. تغییر به شبکه یا دستگاه دیگری و خروج مجدد از سیستم نیز ممکن است کمک کند.

4. گاهی اوقات ممکن است Reddit با مشکلات فنی یا مشکلات تعمیر و نگهداری مواجه شود که باعث می شود کاربران نتوانند از سایت خارج شوند. برای حل این مشکل، منتظر بمانید تا Reddit مشکل را حل کند و بعداً دوباره از سیستم خارج شوید. همچنین می‌توانید صفحه وضعیت Reddit یا حساب توییتر را برای به‌روزرسانی بررسی کنید.

اینها برخی از دلایل برجسته ای هستند که گاهی اوقات نمی توانید از Reddit خارج شوید. علاوه بر این، اگر هیچ یک از این راه حل ها برای شما کار نکرد، می توانید با پشتیبانی Reddit تماس بگیرید. آنها می توانند به شما کمک کنند به صورت دستی از Reddit خارج شوید یا کمک بیشتری ارائه دهند.

سوالات متداول در مورد خروج از Reddit

1. آیا باید هر زمان که برنامه یا مرورگر را می بندم از Reddit خارج شوم؟

Reddit شما را تا زمانی که به صورت دستی از سیستم خارج شوید یا کوکی های مرورگر خود را پاک کنید، وارد سیستم می شود. بنابراین، بله، هر بار که برنامه یا مرورگر را می بندید باید از Reddit خارج شوید.

2. آیا خروج از Reddit در یک دستگاه باعث خروج من از همه دستگاه ها می شود؟

خیر، خروج از Reddit در یک دستگاه شما را از همه دستگاه‌ها خارج نمی‌کند. شما باید از هر دستگاه جداگانه خارج شوید.

3. آیا راهی برای تعیین زمان برای خروج خودکار در Reddit وجود دارد؟

هیچ روش رسمی برای تعیین زمان برای خروج خودکار در Reddit وجود ندارد.

به طور موقت از Reddit خارج شوید

اکنون که می‌دانید چگونه از Reddit خارج شوید، می‌توانید به سرعت به حساب Reddit خود در هر دستگاه موجود بدون نگرانی در مورد ترک حساب فعال خود دسترسی پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید برخی از سریع ترین راه های دریافت Karma را در Reddit بخوانید.

امیدواریم از این مقاله نحوه خروج از Reddit در دسکتاپ و موبایل مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eSNetc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *