نحوه مجاز کردن پاپ آپ ها در سافاری برای iPhone، iPad و Mac

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه مجاز کردن پاپ آپ ها در سافاری برای iPhone، و Mac
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

مرورگر سافاری در دستگاه های اپل عملکرد سریع و ویژگی های امنیتی عالی را ارائه می دهد. به طور پیش‌فرض پنجره‌های بازشو مضر را مسدود می‌کند و یک تجربه مرور خصوصی را با افزونه Private Relay ارائه می‌دهد. اما گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد برای بررسی محتوا، پنجره های بازشو را برای یک وب سایت خاص فعال کنید. چه یک وب سایت بانکی یا یک صفحه ورود به سیستم دانشگاه باشد، وب سایت ممکن است از شما بخواهد که پنجره های بازشو را به طور موقت فعال کنید.

اجازه دادن به پاپ آپ در سافاری

اکثر وب سایت ها تبلیغات ناخواسته را از طریق پاپ آپ ها منتشر می کنند. این یکی از دلایلی است که سافاری پاپ آپ ها را به طور پیش فرض در ، آی پد و مک مسدود می کند. اما، باید به پنجره های بازشو برای بانک ها و سایر وب سایت های مهم اجازه دهید. به عنوان مثال، هنگامی که می خواهید یک صورتحساب ماهانه را از وب سایت بانک خود دانلود کنید، ممکن است سند را در یک پنجره بازشو باز کند. خوشبختانه، Safari به شما اجازه می دهد پنجره های بازشو را برای چنین استثناهایی فعال کنید و در اینجا نحوه انجام این کار در iPhone، iPad و Mac آورده شده است.

اجازه دادن به پاپ آپ در سافاری برای iPhone و iPad

می‌توانید پنجره‌های بازشو را برای همه وب‌سایت‌ها در Safari برای iPhone و iPad مجاز کنید. برخلاف نسخه Safari macOS، هیچ راهی برای اجازه دادن به پاپ آپ برای وب سایت های خاص وجود ندارد. برای ایجاد تغییرات مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه برای رفع مشکل کار نکردن Apple Watch همیشه روشن

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و به Safari بروید.

گام 2: ضامن Block Pop-ups را غیرفعال کنید.

اجازه دادن به پاپ آپ برای همه وب سایت ها در Safari برای Mac

سافاری در macOS کنترل بهتری بر پنجره‌های بازشو ارائه می‌دهد. شما می توانید پنجره های بازشو را برای همه وب سایت ها یا وب سایت های خاص فعال کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: Safari را در مک خود باز کنید. روی منوی سافاری در گوشه سمت چپ بالای نوار منو کلیک کنید.

گام 2: تنظیمات را از منوی زمینه انتخاب کنید.

تنظیمات سافاری را در مک باز کنید

مرحله 3: روی تب Websites در بالا کلیک کنید و از نوار کناری سمت چپ پنجره Pop-up را انتخاب کنید.

مرحله 4: منوی کنار «هنگام بازدید از وب‌سایت‌های دیگر» را باز کنید.

اجازه دادن به پنجره های بازشو برای همه

مرحله 5: شما سه گزینه برای انتخاب دارید.

مسدود کردن و اطلاع رسانی: این گزینه پیش فرض است و پنجره های بازشو را در همه وب سایت ها مسدود می کند. سافاری همچنین زمانی که پاپ آپ ها را مسدود می کند به شما اطلاع می دهد.

مسدود کردن: این به سادگی پنجره های بازشو را در تمام وب سایت ها در پس زمینه مسدود می کند و به شما اطلاع نمی دهد. استفاده از این گزینه را توصیه نمی کنیم زیرا ممکن است اطلاعات مهمی را از دست بدهید

اجازه: همانطور که از نام آن پیداست، این گزینه به پنجره های پاپ آپ در تمام وب سایت ها اجازه می دهد.

مرحله 6: Allow را انتخاب کنید.

اجازه دادن به پاپ آپ سافاری

هنگام اجازه دادن به پنجره های بازشو برای همه وب سایت ها، باید مراقب باشید. ممکن است در نهایت در وب سایت های مضر پنجره های بازشو غیر ضروری را مشاهده کنید. خوشبختانه، گزینه ای برای اجازه دادن به پنجره های بازشو فقط برای وب سایت های خاص وجود دارد.

اجازه دادن به پاپ آپ های سافاری برای وب سایت های منتخب در مک

برای اجازه دادن به پاپ آپ برای یک وب سایت خاص، نیازی نیست به تنظیمات سافاری بروید. هنگامی که Safari شما را از مسدود کردن یک پاپ آپ مطلع کرد، فقط از نوار آدرس اجازه دهید.

مرحله 1: Safari را در مک خود باز کنید.

گام 2: از یک وب سایت دیدن کنید اگر مشاهده کردید که Safari یک پاپ‌آپ را مسدود می‌کند، روی نوار آدرس در بالا کلیک راست کنید (یا با دو انگشت روی ترک‌پد مک کلیک کنید).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای برطرف کردن درخواست‌های گوگل برای پر کردن کپچای تصویر

تنظیمات وب سایت را باز کنید

مرحله 3: گزینه “تنظیمات یک وب سایت” را باز کنید.

اجازه دادن به پنجره های پاپ آپ

مرحله 4: بیوه های پاپ آپ را باز کرده و Allow را انتخاب کنید.

اجازه را انتخاب کنید

همچنین می توانید گزینه Safari را در نوار منو بزنید و تنظیمات یک وب سایت را باز کنید.

تنظیمات یک وب سایت

مجوز پاپ آپ برای وب سایت ها در سافاری را مدیریت کنید

اگر اجازه پاپ آپ را برای چندین وب سایت در Safari برای Mac داده اید، ممکن است تجربه مرور وب کمتر از حد متوسط ​​داشته باشید. می توانید بررسی کنید که کدام وب سایت ها دارای مجوز پاپ آپ هستند و آن را برای موارد نامربوط غیرفعال کنید. در اینجا چگونگی آن است.

مرحله 1: روی منوی Safari در گوشه سمت چپ بالای نوار منو کلیک کنید. تنظیمات را از منوی زمینه انتخاب کنید.

تنظیمات سافاری را در مک باز کنید

گام 2: منوی وب سایت ها را انتخاب کنید.

مرحله 3: بررسی کنید کدام وب‌سایت‌ها مجوز نمایش پنجره‌های بازشو دارند.

مرحله 4: روی وب سایت کلیک کنید و برای غیرفعال کردن مجوز، Remove را بزنید. همچنین می توانید منوی کناری را باز کرده و Block را انتخاب کنید.

حذف وب سایت از مجوز پاپ آپ

چگونه بفهمم کدام پاپ آپ ها را در سافاری مسدود کنیم؟

فقط باید به وب‌سایت‌هایی که به آنها اعتماد دارید، به پنجره‌های بازشو اجازه دهید. می‌توانید پنجره‌های بازشو را برای بانک‌ها، معاملات سهام و سایر وب‌سایت‌های پربازدید فعال کنید. اگر در حین مرور وب با وب سایت های مشکوک ناآشنا مواجه شدید، پنجره های پاپ آپ روی آنها را مسدود کنید.

آیا پاپ آپ های سافاری مضر هستند؟

این بستگی به نوع وب سایتی دارد که در سافاری از آن بازدید می کنید. اگر یک وب‌سایت محتوای هرزنامه یا یک سرویس با محتوای غیرمجاز باشد، ممکن است تعداد غیرقابل تحملی از پنجره‌های بازشو ارسال کنند تا شما را فریب دهند تا روی آنها کلیک کنید. چنین کلیک‌های ناخواسته و تصادفی ممکن است تبلیغات نامربوط را نشان دهد و برنامه‌های تأیید نشده را در مک شما دانلود کند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم مجوز پاپ آپ را فقط برای منابع مورد اعتماد انتخاب شده فعال کنید.

تجربه سافاری خود را سفارشی کنید

اجازه دادن به پاپ آپ در سافاری یک شمشیر دو لبه است. اگر پنجره های بازشو را برای همه وب سایت ها مجاز کنید، ممکن است با تبلیغات غیر ضروری روبرو شوید. آیا پنجره‌های بازشو را برای همه وب‌سایت‌ها یا انتخاب‌شده‌ها فعال کردید؟ ترجیحات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oMFxyU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *